Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Stor :klem: til Snuske!

Må ikke være lei seg!!!

Ser fotball, jeg. RBK vant i dag, og det ser ut som LSK taper, så da leder RBK serien! YES!!!!

Jeg er også dritt lei av å gå på fylla i helgene. Artig å drikke seg dritings en gang i blant, men kanskje bare 3-4 ganger i året. Savner også noen å gå på teater, konserter og kino med, og skulle gjerne hatt noen jenter å se fotball sammen med.

Når vi går ut på byen i helgene, går vi som regel på en rockeklubb på Grønland. Mye dansing og sjekking der, men der har vi mange bekjente, og vi finner oss som regel en vinduskarm å sitte og prate skit i. Ellers er stedene rundt Youngstorget ålreite. På Justisen er det riktignok mye fulle folk, men lav musikk og mange sitteplasser, og der har jeg vært på lørdagskveld både på utdrikkingslag og for en siste øl med foreldrene mine når de har vært på besøk. Favoritten på Youngstorget er definitivt Internationalen (I Operabygget). Men man må være ute så innmari tidlig for å få en sitteplass, og jeg gidder ikke å stå rett opp og ned en hel kveld.

Pysjparty må vi få til, altså!!! :)

Natta, alle duene. Ha en strålende uke!!!

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg på skolen snart, ha fremføring i et gruppearbeid vi har hatt :) Uff, blir skummelt å snakke høyt foran andre i klassen, har begynt å grue meg litt nå, men det skal gå bra..

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, duer!

Hyggelig å se at flere nye har meldt seg. Velkommen til marimor, Sille, Aylana, klara 81, Yzma og Kaploink! :vinke:

Jeg kjenner meg også godt igjen i mye av det du skriver, klara 81. Jeg har nok også valgt bort en del venner til fordel for alenetid, og til tider kan jeg angre på det. Samtidig - jeg trenger alenetiden min! Hvis ikke de 'vennene' jeg har respekterer det, så ... vel, da er de ikke mye til venner likevel. Deler også synet ditt på festing hver helg. Jeg synes det er kjempegøy å finne på noe i helgene, men jeg vil myyyyyye heller dra på teater, utstillinger, kino, kafe, etc enn å gå på fylla. Det henger vel litt sammen med at jeg får litt småangst på smekkfulle utesteder også.

Skal jeg ut og drikke, så går jeg helst - som du, Brumma! - på en (skikkelig brun!) pub drikker vin og prater tull.

Jeg har i grunnen hatt en veldig ålreit helg. Lørdag kom en litt perifer venninne til meg og spiste på kvelden, også gikk vi en liten tur ut etterpå. Jeg var veldig spent på hvordan det ville gå, for vi er det klassiske eksemplet på barndomsvenninner som har vokst fra hverandre, og det er ikke problemfritt for oss å omgås hverandre. Men akkurat på lørdag gikk det veldig fint, og vi hadde det koselig :)

Søndag ble det mye styr med eks-kjærester (laaaaaang historie), så det var litt forvirrende, og på kvelden var det familiemiddag. Hyggelig!

Denne uka ser ut til å bli stille og rolig, og det er jeg glad for. Jeg tenkte å bestille en del bøker fra bokkilden i dag så jeg ikke går tom for lesestoff i høst. Anbefalinger, noen?

Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ser ut til å bli stille og rolig, og det er jeg glad for. Jeg tenkte å bestille en del bøker fra bokkilden i dag så jeg ikke går tom for lesestoff i høst. Anbefalinger, noen?

Jepp, det har jeg. Vindens skygge er den beste boka jeg har lest. Ellers leste jeg nettopp "A short history of nearly everything" av Bill Bryson. Det var en morsom faktabok, synes jeg. Tok for seg veldig mye, og klarte å skrive sånn at jeg ikke følte at jeg leste en skolebok. Anbefales! (den er oversatt til norsk også tror jeg, hvis du ikke vil lese på engelsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for anbefalinger, Tocogo! Jeg skal kikke på Bill Bryson. Vindens skygge har jeg lest og ikke likt (ja, jeg vet det er jeg som er sær - 'alle' andre elsker den jo!). Og å lese på engelsk er bare bra, bodde i England/Irland i fem år til sammen, men etter 3 år her hjemme begynner engelsken sakte men sikkert å forsvinne ... Tviholder på vokabularet mitt ved å lese engelske bøker! :ler:

Flere anbefalinger, folks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Eyh CocoPuff.. Hvor blir det av det pysjpartyet a? :ler:

(Har ikke glemt det jeg, vettu :tunge1:)

:ler:

Vi kan ha et vinterpysjparty. :hoppe:

alle busy idag ja?

hehe, rart, sidene har flydd siden vi åpna og plutselig var det stillt ;)

well well, jeg skal i stallen og rense sår!

Jeg er ikke busy. :sjenert: Jeg har kjøpt godis og skal se på filmer med god mat og stearinlys i kveld. Romantic evening for one. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært busy, men ikke nå lenger. Nå har jeg benket meg foran tv'en... (Blir vel snart busy igjen når jeg bare starte jakten på popcorn, sjokolade, kjeks... CocoPuff- din fristerinne! :frustrert::ler:)

God bedring til Ayrabeth! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag har jeg faktisk vært litt opptatt.. treff med noen folk i forbindelse med skolen. Trivelig det :)

Likte godt Vindens skygge jeg, men jeg anbefalte den til en annen, og hun likte den heller ikke... Men jeg vil også gjerne ha boktips jeg også, liker å lese (Kom forresten på en bok til jeg likte godt, og det var Åndenes hus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataen min er ødelagt :( Er trøbbel med laderen, så jeg må bestille ny, og det er litt trasig, siden Dell ikke er tidenes raskeste (det er iallefall min erfaring).. Men sambo er snill og lar meg få låne hans data da, for han vet hvor avhengig jeg er av å lese på KG :)

Fremføringa gikk kjempebra, følte at alle var mer kreative enn min gruppe da, men heldigvis var vi først, så ble det iallefall ingen nedtur for resten av klassen, at det ble kjempekjedelig etter mange gøye ting :)

Nå er det pån igjen med et nytt gruppearbeid :) Denne gangen med et valgt tema som jeg har stor interesse av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært busy, men ikke nå lenger. Nå har jeg benket meg foran tv'en... (Blir vel snart busy igjen når jeg bare starte jakten på popcorn, sjokolade, kjeks... CocoPuff- din fristerinne! :frustrert:  :ler:)

:sjarmor: Jeg har popcorn, is og en stor stratos.

Dataen min er ødelagt :( Er trøbbel med laderen, så jeg må bestille ny, og det er litt trasig, siden Dell ikke er tidenes raskeste (det er iallefall min erfaring).. Men sambo er snill og lar meg få låne hans data da, for han vet hvor avhengig jeg er av å lese på KG :)

Så kjedelig! Min erfaring er også at Dell er rimelig treig, men håper du får laderen fort da.

Jeg var uten data i en uke tidligere denne mnd. og holdt på å gå på veggen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært busy. Jobb, trening, middag, telefon.... Endelig tid for KG og....himmel - jeg må sette på vaskemaskinen sånn at treningstøyet blir brukbart igjen...... :overrasket: .

Sånn, der var det gjort.

Da har jeg kontroll på dagens "må gjøre". Er litt spent på hvordandet kommer til å bli nå utover høsten. Jeg har påtatt meg et prosjekt for et annet firma enn det jeg jobber i til vanlig, og så skal jeg helst få arbeidsoppgavene til å henge sammen uten at jeg forsømmer hverken den ene eller den andre.

Tårnfrid2??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:tunge1: Jeg fant bare noen Café brownie cookies, og er kjempemisunnelig! *Skriver handleliste til imorgen*

Hvis det er noen trøst så kjøpte jeg Kims popcorn og ikke Maarud som jeg pleier og det var ikke like godt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst så kjøpte jeg Kims popcorn og ikke Maarud som jeg pleier og det var ikke like godt. :ler:

Uffda. Noteres herved på handlelista!

Hvilken film ser du? Jeg ser et sånn "dette skjedde på 9/11"program. Lettere klaustrofobiske meg får litt småangst av alle som er stuck på kontorer og i heiser... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Noteres herved på handlelista!

Hvilken film ser du? Jeg ser et sånn "dette skjedde på 9/11"program. Lettere klaustrofobiske meg får litt småangst av alle som er stuck på kontorer og i heiser... :forvirret:

Har ikke begynt på filmene ennå men har X-Men 3 og Dawn of the Dead. Akkurat nå ser jeg litt på Akutten og litt på 9/11 programmet også. Grusomt å se på de som falt/hoppet. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sen kveld på deg altså! ;)

Grusomt å se de som hoppet ja. Og utrolig ekkelt med alle tilfeldighetene, hvem som kom seg ut og ikke... Jeg husker godt dagen det skjedde, men nyhetssendingene var jo bare kaos. Interessant (i mangel på et annet og bedre ord å bruke) at de har rekonstruert handelsesforløpet fra innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...