Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Ja, tror kanskje jeg ville likt WoW også (har ikke helt fått med meg hvordan det er  :sjenert:  Liker å spille men følger ikke helt med...). Kjæresten min mente at jeg kom til å bli hekta, og at det var litt for sent å begynne nå, så jeg har ikke prøvd det..

Det er aldri for sent å begynne, mange som gjør det fortsatt! ;) Jeg kan hjelpe deg i gang med en av mine characters hvis du bestemmer deg for å begynne en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet
Spilt wow en gang, syns det var litt langtekkelig? uansett vil jeg ikke bli hekta på enda et spill, holder med d2 når det slår inn... har andre ting jeg må konsentrere meg om ;)

Neisj, syns det er kjempemoro, jeg :) Hehe..

Har prøvd d2 jeg også, men har vel ikke gitt det en fair sjanse enda.. Enig i det du sier om å ikke ville bli hekta på enda et spill :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommer til alle nye! :vinke:

Her skjer det liiiite idag. Data på fanget og fjernkontroll i hånda er ganske beskrivende for aktivitetsnivået. (Men det er jo søndag da... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dataspill er ikke min greie. Da er det hyggeligere og morsommere å surfe på nettet. I 6 timer i trekk på en søndag, for eksempel.  :sjarmor:

surfing er moro, men av og til så går jeg rett og slett tom for ting å surfe for...

og www som er så stort!!!! er vel ikke interessert i så allverdens mye jeg da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neisj, syns det er kjempemoro, jeg :) Hehe..

Har prøvd d2 jeg også, men har vel ikke gitt det en fair sjanse enda.. Enig i det du sier om å ikke ville bli hekta på enda et spill :ler:

tja, det kan kanskje være litt ensformig, av og til lurer jeg på hvordan jeg klarer å spille det ene spillet om att og om att i typ.... 6 år? fysj å fy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Kom til denne tråden via en annen tråd på samliv, og melder meg så gjerne inn i klubben for lonsome doves :) Er forøvrig ikke helt ny på KG, har vært gjest her en stund.

Kan ta en kort presentasjon:

25 år og bor i Oslo. Er student med 2 år igjen av studiene.

Elsker alenetid, så har nok valgt bort litt for mange venner i løpet av årene. Og så føler jeg litt for ofte at jeg ikke deler samme interesser med de jeg blir kjent med. Synes ikke festing hver helg er noe å trakte etter, skulle heller ønske jeg hadde noen å gå på teater med (feks Ibsenfestivalen osv). Har en god veninne som deler mine interesser, men hun reiser mye med jobben og er generelt ganske så opptatt. Så den tiden jeg tilbringer med henne blir mye på hennes premisser (dvs når hun har tid). Har ingen kjæreste/samboer og lite familie så jeg føler vel at jeg innimellom blir enda mer alene enn jeg kanskje skulle ønske. Men så trives jeg veldig godt i eget selskap også, så jeg er vel oftere alene enn jeg er ensom.

I dag skulle jeg ha lest masse på studiene og gjort ferdig 2 oppgaver til neste uke. Må nok jobbe en del med studiene dette semesteret, i tillegg til at jeg har opptil flere jobber i perioder, så jeg har nok å bruke tida mi på. Hadde nok ikke hatt tid til å ha masse venskap som måtte pleies. Og føler iallefall ikke jeg har tid til å både feste og være fyllesjuk. Er nemlig måteholden med alkoholen, så jeg får noe ut av dagen derpå.

Dette var iallefall litt om meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen klara81 :)

Synes ikke festing hver helg er noe å trakte etter, skulle heller ønske jeg hadde noen å gå på teater med (feks Ibsenfestivalen osv).

Kjente meg igjen i det du skriver der, jeg kunne dog gåttt ut hver helg, men ikke for å drikke meg sørpe, men kanskje gå på kino, forestillinger, musikaler, kafe med venner, eller bare ta noen drinker med venninner, men det er jo ikke så lett, for jeg føler at de fleste på min alder bare skal ut å drikke seg drita hele tiden, gjerne fra torsdag til søndag.

På den måten fikk jeg heller ikke så veldig mange venner på folkehøgskolen jeg gikk på, siden jeg sjeldent var ute, for jeg hadde ikke råd, og da falt jeg litt utenfor :( Men nå som jeg går på høgskole prøver jeg å ikke falle helt ut da, være med på ting på studentkroa og sånn, slik at ikke alle i klassen blir kjempegode venner uten meg.

Prøver å være flink student jeg da, men det frister mer å sitte foran dataen ;) Skal ha fremføring i morgen, og jeg føler at jeg har rimelig god kontroll. Deilig å bare slappe av litt etter trening og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg også, Klara81!

Kjenner meg igjen i at "alle" skal ut å feste (altså drikke mest mulig og danse på et overfylt utested) hele tiden. Hvis jeg skal ut å drikke, trives jeg best på en pub der man kan ta seg noen drinker/vin/øl og skravle og kose seg.

Aylana: Lykke til med fremføring imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, alle sammen! :vinke:

Niomi og niomi-mannen har vasket rundt leiligheten i dag. Nå er det så rent og pent, altså!!!

Som belønning skal vi kose oss med lammestek og kantareller og sånt digg i kveld. *glede seg*

Men nå må jeg en tur ut i det fine været. Tror ikke jeg gidder å bevege meg lenger enn ut på verandaen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det brumma* :) Vi er 4 stykker på gruppa, så det blir ikke så mye på meg da, hadde vært verre skulle jeg prata i 20 minutter alene. Da hadde jeg dødd :)

Nå har jeg og sambo spist middag, og så skal jeg lese litt, og så skal jeg lure han med på kiosken for å kjøpe godis. Jeg er egentlig sånn alltid på slankern, men jeg prøver å bryte det mønsteret ved å kose meg i helgene :) Man må jo kunne kose seg og :) Jeg blir glad av sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jeg er også sånn at jeg ikke liker å feste hver eneste helg.. Dessverre er de fleste jeg kjenner sånn at de "må" feste hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Mitt første innlegg her:P

Så litt om meg selv: Er en jente på 18 år, og går siste året på vgs. Russ og greier så gleder meg litt til det:D

Har ingen nære venner men et par bekjente har jeg jo, men ingen faste å ta en tur ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også sånn at jeg ikke liker å feste hver eneste helg.. Dessverre er de fleste jeg kjenner sånn at de "må" feste hver helg.

Her og. Skjønner ikke at de verken gidder eller orker. Finnes så mye bedre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Her og. Skjønner ikke at de verken gidder eller orker. Finnes så mye bedre å gjøre.

:Nikke:

Eyh CocoPuff.. Hvor blir det av det pysjpartyet a? :ler:

(Har ikke glemt det jeg, vettu :tunge1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt å skrive litt om alt og ingenting, men har ikke orket noen av dagene i helgen.

Er bare kjempelei meg for øyeblikket.

Prøver å komme sterkere tilbake i løpet av uken.

Koselig å se at det har kommet så mange nye her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvis jeg skal ut å drikke, trives jeg best på en pub der man kan ta seg noen drinker/vin/øl og skravle og kose seg.

Denne stemmer jeg for. Nå har jeg aldri vært noe særlig glad i dansegulv og så høy musikk at man omtrent ikke kan høre hverandre... Liker mye bedre pubber hvor man kan være sosial :) Gjerne med litt utvalg da så det ikke bare blir sutting på ølflaska ;)

Håper alle har hatt en flott helg her inne :)

Min har vært slitsom, ute hele dagen (og jeg som er vant til å sitte foran dataen dag ut og dag inn...) begge dagene (igår kveld var jo flotters da:)), nå skal jeg bare spise middag, og så skal jeg sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan eg også vera med? Trur eg kvalifiserar :sjenert:

Har ikkje tid til å presentera meg så veldig no, men om ei vekes tid kanskje.

(Skal på studietur med klassen. Håpar det blir litt hyggeleg iallfall)

Kaploink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan eg også vera med? Trur eg kvalifiserar :sjenert:

Har ikkje tid til å presentera meg så veldig no, men om ei vekes tid kanskje.

(Skal på studietur med klassen. Håpar det blir litt hyggeleg iallfall)

Kaploink.

øff kørs ju kæn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...