Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han prøver hele tiden å oppmuntre meg til å få meg noen venner / bli kjent med noen.  Da får jeg lyst til å gråte - men jeg setter opp en grei mine og sier at jeg egentlig har det veldig bra som jeg har det. Jeg vil ikke at han skal bekymre seg.

Jeg kjenner meg også veldig igjen i dette, og samboeren min prøver å "spleise" meg med forskjellige jenter han kjenner. Men jeg synes det er ubehaglig, fordi jeg ikke vil at de skal føle at de "må" tilbringe tid med meg fordi han foreslår det. Og han skjønner ike i det hele tatt hvorfor jeg ikke greier å få meg venninner, han får seg jo nye venner hele tiden. Det kommer til å bli flaut når vi skal ha vennefest etter bryllupet neste år, jeg har ca. 8-9 personer å be, medregnet søsken og søskenbarn, og han har ca 45-50. :forvirret:

God morgen til alle sammen! Jeg ligger litt etter, har sovet mange timer, og føler meg litt friskere nå, men det blir ikke noen hyttetur, det er ikke noe gøy med sånt når man ikke er helt frisk. Så det blir nok alenekveld med film og TV på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen får man visst litt "catching up to do" når man har jobbet nattevakt ja :ler:

Kikket litt på hjemmesidene deres, Chic, ayrabeth og Lilith. Så flinke dere er til å lage hjemmesider, veldig fine alle tre. Morsomt å se bilder! Pene jenter! :-D

Chic: :legrine: Så nydelig Milla er! Hestejente jeg også nemlig, selv om det begynner å bli noen år siden jeg var aktiv. Savner å ri :(

Purple: Mozartkulehistorien var artig :ler: Synd det ikke var noe potensielt romantisk da, men en liten solstråle i hverdagen var det vel likevel :)

MoskvaMorten: Likte diktet ditt veldig godt.

Er på slutten av en svangerskapspermisjon som har vært koselig fordi min lille babygutt er fantastisk, men den har også vært veldig veldig ensom.

Når du ligger på barselavd. og ingen sender blomster,ringer eller besøker deg - da føler du deg usynlig, det skal jeg love deg.

Dette du skrev traff meg i midt i hjertet. For det første synes jeg veldig synd på det som har opplevd dette. I tillegg kjente jeg at jeg ble litt redd, redd for at jeg kommer til å ha det på samme måten den gangen jeg kommer i samme situasjon. Vi som er litt ensomme av oss har som regel måttet innfinne oss med at vi ikke har venner å dele alle våre sorger med, men når ingen er interessert i de glade begivenheter heller, da blir det uendelig trist. Jeg vil ihvertfall gratulere deg så masse med baby jeg også, selv om han nok begynner å bli stor gutt nå :) Velkommen skal du være :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, skal du pusekose? Mmmm... Jeg er allergisk mot katter, jeg.  :tristbla: Og det er trist. For det er ingenting som god myk kattepels!

Enig. Dessverre blir det ikke mye kosing her heller. Pusen min vil helst bruke deg som klorebrett enn noe annet. :ler:

Hvis hun vil kose er det bare midt på svarte natta når jeg ligger og sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi har fått enda en med i gjengen her! :velkommen::vinke:

Høres ut som du har hatt en tøff fortid, helenas mamma :troest: Koselig du fant denne lille dagboka her til "hjelp" da :)

Nettopp kommet hjem fra stallen, og traff ei jente der som snakka engelsk! Woho. Prata litt med henne, hun virka veldig hyggelig, men er der tydeligvis ikke så ofte... Det er kjipt. Hadde vært kult å hatt en kompis som holdt på med hester! jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye :)

Endelig er det helg. Tar en rolig kveld hjemme med familien. Greit det også. Litt rart å ikke være student lenger. Trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å ta fri i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majka, ikke student lenger? Skulle kanskje gjort hjemmeleksa mi nå og lest presentasjonen din, men jobber du da eller?

Jeg snakket faktisk på MSN med hun jeg hadde best kontakt med oppigjennom åra, men som det har skranta litt med de siste åra, det er nesten som hun leser denne dagboka har :overrasket::overrasket::overrasket:

For første gang på lenge har vi prata begge to om våres ting! merkelig.... nesten litt skremmende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å ta fri i helgen :)

Det ser jeg frem til! Nå er det bare ett år igjen før jeg er ferdig med studier..

Nå skal jeg sette meg å spille litt dataspill :) Noen andre her som er spillere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sette meg å spille litt dataspill :) Noen andre her som er spillere eller?

huff ja, har en lei tendens av og til å spille timer i strekk! Får helt dilla i perioder....

Spiller Diablo2 jeg da, hehehe.... enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja, har en lei tendens av og til å spille timer i strekk! Får helt dilla i perioder....

Spiller Diablo2 jeg da, hehehe.... enn du?

Spille timer i strekk er ikke noe ukjent fenomen nei ;) Når jeg er alene hjemme liker jeg å spille civilization 4, men jeg er ikke så flink enda :sjenert: Ellers går det mye i oblivion på xbox360 for tiden, det er vel det beste spillet jeg har spilt. Har også blitt noen Finaly fantasy'er oppgjennom årene. Hva slags spill er diablo2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chic: Kanskje hun henger på Kvinneguiden hun også, og plutselig fikk dårlig samvittighet? :ler:

Tocogo: Ingen spiller i meg. Jeg har spilt Sims et par ganger, men ble fort kjedelig...

Spiller forresten Super Mario innimellom. Vi har en gammel Supernintendo... :mrgreen:

Nå skal vi ut med kameraten til sambo og kjæresten. Noe jazzgreier visstnok.. Blir spennende!

Ha en fin fredagskveld, jenter!

Endret av brumma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spille timer i strekk er ikke noe ukjent fenomen nei ;) Når jeg er alene hjemme liker jeg å spille civilization 4, men jeg er ikke så flink enda  :sjenert:  Ellers går det mye i oblivion på xbox360 for tiden, det er vel det beste spillet jeg har spilt. Har også blitt noen Finaly fantasy'er oppgjennom årene. Hva slags spill er diablo2?

diablo2 kort fortalt er... slakting av djevelens monstere, gjøre quests, og lixom redde verden fra djevelskapen da. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chic: Kanskje hun henger på Kvinneguiden hun også, og plutselig fikk dårlig samvittighet? :ler:

det er litt skremmende da? hehe... jaja.

Ha en flott fredagskveld med jazzbeats! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majka, ikke student lenger? Skulle kanskje gjort hjemmeleksa mi nå og lest presentasjonen din, men jobber du da eller?

Ja, jeg har akkurat begynt å jobbe. Jeg er litt nervøs for hvordan det skal gå med så mye penger (i forhold til studielån) og min meget dårlige økonomiske sans...Man finner problemer med alt om man leter :)

Håper dere duer har en hyggelig fredagskveld. Jeg ser Norge Rundt med mamma og pappa. Det må være tusen år siden sist jeg såg. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen helenas mamma :vinke:

Ble ikke sykkeltur i dag. Sykkelen var ikke i akkurat i tipptopp stand etter flyttinga. Punktert og skeive skjermer. Må få sambo til å se på det. Det ble en lang tur til fots isteden. Merker at det hjelper på humøret å komme seg ut litt i det deilige høstværet. Skal prøve å nyte høsten. Min favorittårstid.

Majka: Kjenner meg igjen i at det er rart å slippe å tenke på lesing i helgene. Er utrolig deilig å være ferdig med studiene. Men samtidig litt skummelt. Hva om jeg ikke får jobb. Hva om jeg ikke er god nok. Gruer meg til fremtidige intervju. Er jo ikke akkurat den beste til å snakke for meg :ler: Men det ordner seg nok ;)

Ayrabeth: Jeg skal også gifte meg neste år :) Hvilken dato har dere valgt?

Håper alle har en flott fredagskveld :kose:

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg tror vi har en liten kompis på balkongene her!

hadde besøk for noen uker siden, og de sa det var en mus under tv'en! :overrasket:

så ikke noe mer til den, tenkte de måtte ha illusjonert fram en mus eller noe.

Men nå skulle jeg vanne plantene, og så pilte musa over til nabobalkongen!

Hvordan kan den ha kommet seg opp hit??? Vi bor i andre etasje! Trodde ikke mus kunne klatre opp husveggene? eller kan de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ayrabeth: Jeg skal også gifte meg neste år :) Hvilken dato har dere valgt? Sambo har også foreslått å ha en vennefest i etterkant av bryllupet. Men det frister lite for min del. Husker første gang han nevnte en evt vennefest, og han sa "men det blir jo bare mine venner det, for du har jo ingen". Det såra veldig. Han prøvde å dekke over det og trøste etterpå, men det sitter ennå i. Håper han har slått ifra seg tanken om festen..

Uff, dette ble veldig negativt. Vi har det veldig bra sammen altså. Og han er en kjempegod gutt. Og jeg skjønner jo at han bare vil mitt beste når han maser om potensielle venninner  ;)

Vi skal gifte oss 4. august. Sambo har mange venner som hadde blitt veldig skuffet om de ikke fikk feire bryllupet hans, så han synes absolutt at det er nødvendig med den festen. Men jeg kunne godt ha greid meg uten. Jeg er ihvertfall glad at det blir bryllupsfest og vennefest hver for seg slik at ikke alt kommer på en gang. Men jeg tror jeg skal ha en prat med han om å begrense den litt. Det er jo litt dumt at jeg begynner å grue meg til dette allerede et år på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh .. kjenner igjen post-studier-angsten! Jeg surra rundt i Irland i to år etter at jeg var ferdig å studere og hadde dårlig råd og latterlige jobber. Men så fikk jeg plutselig sommerjobb her hjemme, og ... vel, her ble jeg! Og den jobben har jeg fremdeles, og trives godt. Har jobbet på samme sted i tre år. Det er lenge, det!

Det ordner seg nok med jobb for deg også, Alvine! Hva slags jobber håper dupå å få? Og Majka, hva jobber du med? Selv er jeg i forlagsbransjen og jobber som redaktør. :)

Ang dataspill, så spiller jeg litt Sims 2 innimellom, men jeg synes, som Brumma, at det fort blir kjedelig ...

Å, jeg misunner dere som skal gifte dere ... jeg også vil ha kjæreste! *sutr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hahahaha! Jeg må le av kattungen min (jeg sier 'unge', men han er over et år gammel). Jeg har en boks med tørka kattegress som han og søstera er veldig interessert i, og Jack har jo ingen selvkontroll og LA seg oppi boksen og rulla rundt :ler:

Resultat: Tørka kattegress i heeeele leiligheten og over heeeele katten!

Det verste er at han blir så hyper av det, så han drar jo med seg det forbanne søplet overalt ... Man han er nå søt, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...