Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Føler at jeg ikke er så interessant å være sammen med som mange andre, og at andre kjeder seg i mitt selskap. Og jeg trekker med derfor unna. Litt dårlig selvbilde kanskje :sjenert:

kjenner til den følelsen der... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snuser på å gjenoppfinne mobiltelefoner uten SMS-funksjon. ;) Er bare Amnesty som sender til meg uansett. Hmpf.

Den kjenner jeg meg igjen i! Hver gang det tikker inn en mld på tlf. blir jeg skikkelig håpfull så ender det alltid opp med å være sms-reklame. :ler:

Velkommen til deg forresten, alvine! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Alvine :)

Kjenner meg godt igjen i det med å tro at jeg kjeder andre, evt at jeg pusher på for mye så det blir plagsomt... æsj, at sånt skal være så vanskelig!

Chic: Før meg gjerne opp med bursdag 28 august

Nå sitter jeg her og føler meg mega-ensom. Mannen min jobber et par minutter unna og pleier å slutte klokka tre, ikke hørt noe fra han og ikke tar han mobilen sin heller :tristbla: Dumme meg som blir full av kjipe tanker om alle slags fæle ting som kan ha skjedd. Han har jo antageligvis bare glemt å si i fra om et sent møte eller noe. Uff, også i dag som jeg var flink og laget middagen nesten ferdig tidlig i dag... den er klar til å putte i ovnen og det har den vært i halvannen time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, Alvine!

Hmmm... selv om jeg ikke har masser av venner rundt meg, så hadde det jo vært fint om vi kunne fortelle om litt positive ting i denne tråden her også da, synes jeg :)

Så derfor kommer jeg med min lille glede her: Nå drar jeg snart på teater :hoppe: Gleder meg, mange år siden jeg var på teater sist, og første gang jeg skal på Trøndelag Teater. Håper det blir bra, med masse kostymer og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teater er gøy! Jeg så Manndomsprøven forrige fredag, og det var et morsomt stykke :)

Min glede i dag er at jeg skal ut og spise med jobben. All restaurantspising jeg selv slipper å betale, er gøy! :ler:

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar jeg snart på teater  :hoppe:  Gleder meg, mange år siden jeg var på teater sist, og første gang jeg skal på Trøndelag Teater. Håper det blir bra, med masse kostymer og greier.

Hvilket stykke skal du se? Det hørtes moro ut med teater :) Kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snuser på å gjenoppfinne mobiltelefoner uten SMS-funksjon. ;) Er bare Amnesty som sender til meg uansett. Hmpf.

Samme her, bortsett fra at jeg alltid får fra BoligNorge. "Nå har vi hundre millioner leiligheter til leie" Det driter vel jeg i, jeg har leilighet!!! Slutt å mase! :kjempesinna:

Grunnen er nok at jeg er litt usikker på meg selv, så det tar tid før jeg åpner meg. Føler at jeg ikke er så interessant å være sammen med som mange andre, og at andre kjeder seg i mitt selskap. Og jeg trekker med derfor unna. Litt dårlig selvbilde kanskje

Akkurat som meg. Men jeg vet jo at det finnes folk som liker meg og liker å være sammen med meg også, jeg klarer bare ikke å overbevise meg selv om det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det får jeg også! Gjerne flere om gangen.

*pip-pip* yess, noen sender meg melding!

*pip-pip* oj, en lang en!  :hoppe:

*lese-lese* #£%& bolignorge igjen ja.. *sukk*

:sur:  :ler:

Går det an å få stoppet dem, tro? Bestemmer meg alltid for å gjøre noe med det hver gang jeg får melding fra dem, men så glemmer jeg det. Aner ikke hva jeg skal gjøre uansett da. Ringe dem kanskje? Vil ikke sende mail, da begynner de vel å spamme meg der og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å få stoppet dem, tro? Bestemmer meg alltid for å gjøre noe med det hver gang jeg får melding fra dem, men så glemmer jeg det. Aner ikke hva jeg skal gjøre uansett da. Ringe dem kanskje? Vil ikke sende mail, da begynner de vel å spamme meg der og...  ;)

Lol.

Kanskje lurest å ringe ja ;)

Min glad melding idag, hm... Jeg har ingen jeg. Alle er ute og jobber, jeg har nettopp sovet tre timer, og skulderen min gjør VONDT!!!! Skjønner ikke hva jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En forsiktig :klem: til deg for at skulderen ikke skal gjøre vondt  :)

takk :)

spiste en pille for ikke lenge siden og den funker ikke!!! Dumme skulder.

kjærsten skal få lov til å massere lett når han kommer hjem, dette er ikke godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hår:  :overrasket:

Nå gikk jeg nettopp inn på http://www.bolignorge.no for å bli kvitt ufyseriet, og gjett hva jeg fant!

Det har jeg også sett, men det står jo at man må registrere seg for å få dem, så jeg har hele tida tenkt at det er en annen type meldinger jeg får. Har ikke sett noe spesifisert på telefonregninga heller, så jeg satser på at jeg ikke har betalt for dem... Men burde kanskje ringe og sjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også sett, men det står jo at man må registrere seg for å få dem, så jeg har hele tida tenkt at det er en annen type meldinger jeg får. Har ikke sett noe spesifisert på telefonregninga heller, så jeg satser på at jeg ikke har betalt for dem... Men burde kanskje ringe og sjekke...

Få det sjekket du, det er jo det mest sykeste pris jeg har hørt. Fått mange av de eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som irriterer meg er det når en gruppe på to eller flere venner står å snakker og du går mot dem og alle stopper å snakke og bare stirrer på deg. :frustrert:

Det har skjedd to ganger med to forskjellige naboer i det lille huset jeg bor i. Jeg får lyst til å rope opp i ansiktet dems hva de glor på og om de aldri har sett et annet menneske før men tør aldri. :sur:

Synes sånt er skikkelig ubehagelig og føler meg beglodd. :forvirret:

Måtte bare få ut litt frustrasjon siden det akkurat skjedde. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol.

Kanskje lurest å ringe ja ;)

Min glad melding idag, hm... Jeg har ingen jeg. Alle er ute og jobber, jeg har nettopp sovet tre timer, og skulderen min gjør VONDT!!!! Skjønner ikke hva jeg har gjort.

Stakkars, en liten trøste :klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...