Gjest Linx Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Kan noen hjelpe med med side jeg kan søke på for å finne alle avganger fra Munchen til Oslo? Eventuelt hvilkeflyselskaper som flyr denne distansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 Kan ikke direkte hjelpe deg med spm ditt, men vet at Norwegian flyr derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Noen slik oversikt tror jeg ikke finnes. Men det er jo bare å søke hos forskjellige reisesøkmotorer da, så får du jo opp forskjellige avganger med forskjellige selskaper. Dersom du ikke er avhengig av å dra direkte så er det jo et utall å velge mellom. Du kan vanligvis velge om du kun vil ha opp non-stop flyvninger, eller også de med mellomlandinger. Vet at i alle fall Lufthansa flyr direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 søk på travelmarket.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg bruker alltid www.wideroe.no. Her får jeg opp de aller fleste selskapene som flyr i den angitte strekningen på den angitte dagen. Kjempebra oversikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå