Gjest Linx Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Kan noen hjelpe med med side jeg kan søke på for å finne alle avganger fra Munchen til Oslo? Eventuelt hvilkeflyselskaper som flyr denne distansen?
Grace Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Kan ikke direkte hjelpe deg med spm ditt, men vet at Norwegian flyr derfra
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Noen slik oversikt tror jeg ikke finnes. Men det er jo bare å søke hos forskjellige reisesøkmotorer da, så får du jo opp forskjellige avganger med forskjellige selskaper. Dersom du ikke er avhengig av å dra direkte så er det jo et utall å velge mellom. Du kan vanligvis velge om du kun vil ha opp non-stop flyvninger, eller også de med mellomlandinger. Vet at i alle fall Lufthansa flyr direkte.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Jeg bruker alltid www.wideroe.no. Her får jeg opp de aller fleste selskapene som flyr i den angitte strekningen på den angitte dagen. Kjempebra oversikt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå