Gå til innhold

Martin Schanche slår Torgeir.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Hehe, artig gjensyn, men kan vanskelig si at det var Torgeir som fremstår som mest idiot her ;)

Skrevet

To kronidioter sammen! :legrine::legrine:

Takk, denne hadde jeg faktisk helt glemt.

Holdt faktisk på å gjøre det samme en gang.... :sjenert:

Gjest LilSweetie
Skrevet
Holdt faktisk på å gjøre det samme en gang....  :sjenert:

Slå til Torgeir??

Skrevet

Tror ikke jeg bør det... Kan være litt for avslørende for min egen del.

Vanket bare mye i det samme miljøet, men ikke gode venner

Så dermed vil det si at jeg liker absolutt IKKE Rally-Martin, på grunn av hans noe tilbakestående politiske meninger (subjektivt sett naturligvis) :eeeh:

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Et typisk eksempel på at FrP'ere har langt lavere terskel for å ty til vold enn nordmenn (og innvandrere flest).

Skremmende at det stadig blir flere av dem!

Gjest Grønn Frosk
Skrevet
Et typisk eksempel på at FrP'ere har langt lavere terskel for å ty til vold enn nordmenn (og innvandrere flest).

Jepp! Syns vi får sende dem hjem til spania hele gjengen. Trygd skarrem ha, billig sprit skarrem ha. Snylte-frp'ere!

Skrevet

Torgeir fortjente lusingen og Martin fortjente pepper for å ha gitt ham den. To fluer i ett smekk med andre ord. Bokstavelig talt :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Lurer på en ting:

Kjenner alle som har svart i denne tråden Torgeir? Høres litt sånn ut. I så fall har han mange bekjentskaper på KG, hvorav alle ikke liker ham så godt, tydeligvis

Skrevet

Kjenner ikke Torgeir, og heller ikke Martin Schanche for den del. Men ingen tvil om hvem av dem som virker minst smart utfra dette klippet.

Og så lenge Schanche er Frp-politiker så sier det seg sjøl at han kan neppe være smartest. ;)

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Enig :klappe:

Skrevet

flott å se politikere som sloss, synes det er for lite vold i politikken generelt, der har norge mye å lære av land som feks thailand

Gjest LilSweetie
Skrevet
flott å se politikere som sloss, synes det er for lite vold i politikken generelt, der har norge mye å lære av land som feks thailand

Veldig sant, det er bra Frp kan bringe oss det beste fra andre kulturer!

Skrevet
Kjenner ikke Torgeir, og heller ikke Martin Schanche for den del. Men ingen tvil om hvem av dem som virker minst smart utfra dette klippet.

Og så lenge Schanche er Frp-politiker så sier det seg sjøl at han kan neppe være smartest.  ;)

Smartest er nå en ting. Men feigest og mest manipulerende er det utvilsomt vår venn Torgeir som var.
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Smartest er nå en ting. Men feigest og mest manipulerende er det utvilsomt vår venn Torgeir som var.

Å bare stikke fra en debatt, viser jo ikke akkurat modenhet og mot det heller.

Skrevet

Jeg tror han gikk fordi de andre brukte tiden på å krangle om ting han hverken forsto eller brydde seg særlig om. Jeg tror rett og slett han gikk fordi han er dum og utålmodig og ikke har forstått hvordan samfunnet fungerer. Men jeg tror fortsatt han er modig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...