Donnie Darko Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=1Nx1hHYtIaM Går aldri lei denne fantastiske hendelsen. Torgeir er en klysete frekk idiot så jeg syns dette var bare morro.
Gjest LilSweetie Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hehe, artig gjensyn, men kan vanskelig si at det var Torgeir som fremstår som mest idiot her
Morea Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 To kronidioter sammen! Takk, denne hadde jeg faktisk helt glemt. Holdt faktisk på å gjøre det samme en gang....
Gjest LilSweetie Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Holdt faktisk på å gjøre det samme en gang.... ← Slå til Torgeir??
Gjest Naria Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Hahaha. Martin Schanche er så stutt i hodet!
Morea Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Tror ikke jeg bør det... Kan være litt for avslørende for min egen del. Vanket bare mye i det samme miljøet, men ikke gode venner Så dermed vil det si at jeg liker absolutt IKKE Rally-Martin, på grunn av hans noe tilbakestående politiske meninger (subjektivt sett naturligvis)
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 "Nu va du vældi smart" For en kronidiot!
Gjest Alf Kaida Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Et typisk eksempel på at FrP'ere har langt lavere terskel for å ty til vold enn nordmenn (og innvandrere flest). Skremmende at det stadig blir flere av dem!
Gjest Grønn Frosk Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Et typisk eksempel på at FrP'ere har langt lavere terskel for å ty til vold enn nordmenn (og innvandrere flest). Skremmende at det stadig blir flere av dem! ← Jepp! Syns vi får sende dem hjem til spania hele gjengen. Trygd skarrem ha, billig sprit skarrem ha. Snylte-frp'ere!
BMD Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 Torgeir fortjente lusingen og Martin fortjente pepper for å ha gitt ham den. To fluer i ett smekk med andre ord. Bokstavelig talt
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Lurer på en ting: Kjenner alle som har svart i denne tråden Torgeir? Høres litt sånn ut. I så fall har han mange bekjentskaper på KG, hvorav alle ikke liker ham så godt, tydeligvis
Frida Frosk Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Kjenner ikke Torgeir, og heller ikke Martin Schanche for den del. Men ingen tvil om hvem av dem som virker minst smart utfra dette klippet. Og så lenge Schanche er Frp-politiker så sier det seg sjøl at han kan neppe være smartest.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 7. september 2006 #15 Skrevet 7. september 2006 Skremmende at det stadig blir flere av dem! ← Enig
bob marley Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 flott å se politikere som sloss, synes det er for lite vold i politikken generelt, der har norge mye å lære av land som feks thailand
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 flott å se politikere som sloss, synes det er for lite vold i politikken generelt, der har norge mye å lære av land som feks thailand ← Veldig sant, det er bra Frp kan bringe oss det beste fra andre kulturer!
BMD Skrevet 8. september 2006 #18 Skrevet 8. september 2006 Kjenner ikke Torgeir, og heller ikke Martin Schanche for den del. Men ingen tvil om hvem av dem som virker minst smart utfra dette klippet. Og så lenge Schanche er Frp-politiker så sier det seg sjøl at han kan neppe være smartest. ← Smartest er nå en ting. Men feigest og mest manipulerende er det utvilsomt vår venn Torgeir som var.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 8. september 2006 #19 Skrevet 8. september 2006 Smartest er nå en ting. Men feigest og mest manipulerende er det utvilsomt vår venn Torgeir som var. ← Å bare stikke fra en debatt, viser jo ikke akkurat modenhet og mot det heller.
BMD Skrevet 10. september 2006 #20 Skrevet 10. september 2006 Jeg tror han gikk fordi de andre brukte tiden på å krangle om ting han hverken forsto eller brydde seg særlig om. Jeg tror rett og slett han gikk fordi han er dum og utålmodig og ikke har forstått hvordan samfunnet fungerer. Men jeg tror fortsatt han er modig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå