Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Kjøpte meg en ny vibrator jeg. Har vært uten i 3 mnd, og har savnet den fantastiske følelsen kolossalt. Noen som har prøvd denne? Den har fått terningkast 6. Får den denne uken og kan nesten ikke vente. Bilde http://www.kondomeriet.no/img/cache/img_-2...61546_0_Big.jpg
Ladyen Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hehehe,- ingen som ville svare på denne ? Folk pleier da ellers ikke være skåren for tungebånd og meninger her inne...
Gjest Ulva35 Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Den fikk jeg av mannen min i julegave. Gled deg masse. Den er bare rå
Fam Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Jo takk, den funker helt fint den Den lille lilla saken har jeg hatt i noen år allerede...etter at min (litt flottere) lille sorte tok kvelden. Eneste aberet med den lille lilla, om jeg skal være pirkete og vanskelig, er vel at alt beveger på seg på likt. Men bevares...den er vel verdt pengene
Helen Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Synes det virker litt ekkelt med den dingsen som skal bak jeg da
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Den får terningkast 2, fordi den er alt for tynn, liten og for lite fres i. Kunne de ikke selge et realt ekte mannfolk isteden?
Helen Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Er den ikke til klitten? :klø: ← Oi, er den det?? Ja ja der ser man hvor mye greie jeg har på dette
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Hehe jeg vet ikke selv, men jeg har alltid forestilt meg det :-p Den så ganske morsom ut, da, men jeg er ganske fornøyd med han her! http://www.kondomeriet.no/img/cache/img_-1110854154_0.jpg Præhæhæh! Jeg er så stolt av den! Så stygg, dog meget flink!
Gjest Hilde79 Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Hehe jeg vet ikke selv, men jeg har alltid forestilt meg det :-p Den så ganske morsom ut, da, men jeg er ganske fornøyd med han her! http://www.kondomeriet.no/img/cache/img_-1110854154_0.jpg Præhæhæh! Jeg er så stolt av den! Så stygg, dog meget flink! ← Er den fra Fun Factory?? Jeg elsker de fra Fun Factory!!! Den er ikke stygg, den er kuuuul Og den til Gjest så kul ut. Må prøve den varianten og! Avansere neste gang, eller? To staver til begge hull og den lille til klitten? MOAHAHAHAHAHA.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 Det er den! Og den smiiiler til meg Bare at det er ubehagelig å ha sex med noe så ruglete. Han får bare være eksteriørerbeider. Svindel!!
Gjest Hilde79 Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 (endret) Det er den! Og den smiiiler til meg Bare at det er ubehagelig å ha sex med noe så ruglete. Han får bare være eksteriørerbeider. Svindel!! ← Denne smiler og Og ikke så ruglete!! Edit: Link forhåpentligvis rettet opp i Endret 6. september 2006 av Hilde79
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Det var error MEn jeg fant en flexi felix Skulle ønske jeg likte anusgleder, da hadde jeg kjøpt han :D
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 TS her. Den dingsen er til klitten. Jeg takler ikke rævpuling. Om den var til det, så hadde jeg ikke orket. Har fått bare positive feedbacks om den. Så jeg gleder meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 TS her. Nå er den testet. Det var helt fantastisk. Den dingsen foran brukte jeg til klitten. Uten stangen inni. Jeg holdt på å hyle.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #18 Skrevet 8. september 2006 Altså, jeg har brukt vibrator i over 10 år. Og har fått tre unger på den tiden. Er det bare jeg som bruker vibrator nesten bare til klitoris ? Det er veldig sjeldent jeg bruker den inni.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #20 Skrevet 8. september 2006 Best på klitten ← Ikke sant? Spesielt når han er inni deg. Tror jeg har brukt vibrator inni meg kanskje 10 ganger tilsammen på 10 år. Rundt om noe sånt. Sjeldent i så fall. Så her er det ikke sjans å bli steril.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå