Montezuma Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #81 Skrevet 2. februar 2007 Nå har jeg funnet meg e nytt spill: http://www.incredigames.com/game.htm?code=...efId=3120&lc=en Det heter Jewelquest , og er en mix av kabal, bejeweled samt innslag av dagbokelmentet fra Mystery Case files. Nå spiller jeg det for første gang, har fullført 5-5 og har 109 000 poeng. Er det noen andre som har prøvd det? Lurer litt på om det skjer noe fremover...... Eh, kanskje denne tråden må bytte navn til Puzzle Games eller no sånt? leeeeeenge siden vi var på Wiper!
Annie Skrevet 2. februar 2007 #82 Skrevet 2. februar 2007 Er bare du og jeg som poster her allikevel. Vi burde kanskje fått oss en egen spilledagbok?? Runda Ravenhearst på 2,45 nå i sta...
Montezuma Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #83 Skrevet 2. februar 2007 2,45???? Åssen er det mulig??? åh , jeg MÅ trene mer altså! Men jeg prøver jo fortsatt å slå deg i zuma. har fortsatt ikke tangert 2 mill...... men akkurat nå er jeg oppslukt i kabaler som blir vanskeligere og vanskeligere for hvert brett. Har du prøvd jewel quest du?
Annie Skrevet 4. februar 2007 #84 Skrevet 4. februar 2007 Har vært bortreist i helgen. Jewel quest. Hvor har du funnet det?
Montezuma Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #85 Skrevet 5. februar 2007 Husker egentlig ikke hvor jeg fant det, men hentet det til muttern i helgen og da bare søkte jeg på "jewel quest solitaire". MEN vi har mista det nå! Hadde bare hentet gratisversjonen, og turte derfor ikke å avslutte spillet, men idag MÅTTE jeg! og da kom det: Ypor trialperiod i sout! Da hadde vi kommet til level 2-6 i Bok 2 og hadde nesten 323000 poeng......... Så nå er det bare å beynne på nytt......
Annie Skrevet 5. februar 2007 #86 Skrevet 5. februar 2007 Holder på å laste det ned nå.... Pokker ta deg!!
Annie Skrevet 5. februar 2007 #87 Skrevet 5. februar 2007 Heldigvis så syns jeg ikke det var noe moro. Men har funnet et annet i stedet... Mysteryville.
aimee Skrevet 6. februar 2007 #88 Skrevet 6. februar 2007 Ser jeg syner?? Er det virkelig ikke bare meg som er fullstendig hekta på Wiper3?? AH, det er akkurat dette jeg elsker med KG! Jeg finner alltid en likesinnet Ikke spør meg om hvordan jeg har fått tak i dette, men sjekk denne! Det er en kjempebra beskrivelse om hvordan Wiper funker. Det gikk noen lys opp for meg i alle fall. Lykke til videre mine venner! Hilsen Aimee (med rekord på 54.740)
Montezuma Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #90 Skrevet 9. februar 2007 Ser jeg syner?? Er det virkelig ikke bare meg som er fullstendig hekta på Wiper3?? AH, det er akkurat dette jeg elsker med KG! Jeg finner alltid en likesinnet Ikke spør meg om hvordan jeg har fått tak i dette, men sjekk denne! Det er en kjempebra beskrivelse om hvordan Wiper funker. Det gikk noen lys opp for meg i alle fall. Lykke til videre mine venner! Hilsen Aimee (med rekord på 54.740) ← hehe, gjett om hun skal smittes! Ravenhurst, zuma og de andre små virusene er på vei!!!!!!
Annie Skrevet 10. februar 2007 #92 Skrevet 10. februar 2007 Nå har jeg spillt gjennom Ravenhearst. Tiden ble 2.11!!!
aimee Skrevet 11. februar 2007 #94 Skrevet 11. februar 2007 hehe, gjett om hun skal smittes! Ravenhurst, zuma og de andre små virusene er på vei!!!!!! ← Okey, send meg linkene!
Kine74 Skrevet 30. juni 2014 #95 Skrevet 30. juni 2014 Wiper kom nettopp ut på iPhone, i tilfelle noen er interessert... Jeg har 9110 poeng der! (Brettene er mindre.) Bare søk på Wiper på appstore på telefonen. Kine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå