Gå til innhold

Er du god i Wiper?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Å nei - jeg er katastofalt langt unna både lista og dine poengsummer, Montepulciano! Prøver en gang til, jeg... :sjenert:

Leste dette innlegget ditt i går og måtte jo bare prøve.... Har blitt helt besatt. Er ikke noe flink ennå men jeg skal skal skal bli.  :sjarmor:

POKKER TA DEG MONTE! DETTE VAR DÅRLIG GJORT! :sur: Jeg får så lett dilla på sånne spill!

:ler::ler::ler: Jeg ler virkelig så jeg rister!!!!! Det er så godt at jeg ikke er den eneste!!!! :sjarmor:

Nå MÅ jeg jo bare legge til at jeg nettopp tok en 12. plass på Ukens beste !! :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, da vet jeg hva jeg IKKE skal gjøre. :bukke:

Skrevet
Takk, da vet jeg hva jeg IKKE skal gjøre.  :bukke:

Ha! Bare vent! Neste gang du går ut for å se på blomstene, så kommer de til å ligne på små firkanter i forskjellig farge, og du kommer til å få en uimotståelig trang til å ordne dem i fagegrupper! Etterpå blir du sittende og se om de forsvinner....! :ler::sjarmor:

Gjest Gjest_montepulciano_*
Skrevet

hehe, don't remind me.....! :overrasket:

Jeg hadde bejeweled på lommepc'n før, og ble så til de grader hekta! jeg satt me dden overalt hele tiden! Ble helt besatt, og ingen måtte klare flere poeng enn meg - det var det heller ingen som fikk til. jeg spilte og spilte til jeg hadde slått alle rekorder!

jeg måtte faktisk på nedtrapping fra bejeweled, jeg..... :rodme: Nå har jeg det ikke lenger på lommepc, og på nettet er det ikke så spennende for de fleste steder har man ingen highscore liste som lagres. Jeg må nemlig bevise at jeg er best for å bli heeelt hekta....... :riste:

Skrevet

Jeg har totalt dilla på Zuma! Kan spille hver ledige stund.

Skrevet
Tetris er mitt tidsfordriv, helt hekta...

hehe, der har jeg vært i årevis! Hva er rekken din? Vedder på at jeg slår deg :-)

Skrevet
Jeg har totalt dilla på Zuma! Kan spille hver ledige stund.

Hva er det??? LInk????

jeg skal selvsagt slå deg :sjarmor:

Skrevet
Hva er det??? LInk????

jeg skal selvsagt slå deg  :sjarmor:

Sambo har lastet det ned, men du finner det på MSN GAMES også. Aner ikke hva jeg har online lengre, men på det han har lastet ned har jeg 2.306.560 poeng. :sjarmor:

Skrevet
hehe, der har jeg vært i årevis! Hva er rekken din? Vedder på at jeg slår deg :-)

Det gjør du helt sikkert :ler: Jeg pleier starte på 10, for de 9 første går så seint :forvirret: Har vært oppe i nesten 400000 poeng, så jeg må ha kommet et godt stykke på vei? Hvilken rekke det er vet jeg ikke, jeg er mest opptatt av poengene :sjenert:

Skrevet

første forsøk på zuma ga 21 400 poeng. så kom datter og klinte til med 300 p mer enn meg....

jeg har et stykke igjen, visst....

Skrevet (endret)

Kjørte kjapt igjennom nå på Zuma online og fikk 125100 poeng. :sjarmor:

Endret av Annie
Skrevet
Kjørte kjapt igjennom nå på Zuma online og fikk 125100 poeng. :sjarmor:

Neeiii! 46 550. Dt får holde for den førse dagen.....

:sove:

Skrevet

åh, gjett om jeg ble sittende med bejeweled isteden!!!

265000 og noe.

Tok jo flere timer, umulig å misse.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hvis jeg spiller sånt for mye dukker det opp med en gang jeg lukker øynene om natta. Ikke noe godt tegn, kanskje?

Er stor fan av disse snille spillene. :)

Skrevet
Hvis jeg spiller sånt for mye dukker det opp med en gang jeg lukker øynene om natta. Ikke noe godt tegn, kanskje?

Er stor fan av disse snille spillene. :)

jeg oxo! Og ikke bare om natten! da jeg var syyykt hekta på Bejeweled så jeg disse figurene i ansiktet til folk osv.! Altså en nese ble for meg en rød rubin mm..... :roll:

Nå kom datter her og lurte på Annies zumascore, for hun hadde fått over 55 000 :-) har igjen et stykke hun oxo !

Skrevet

Skal ta en skikkelig Zumarunde i morra, har hatt mye mer poeng enn det som er rekorden nå.

Skrevet

Jeg har hatt dilla på BubleTrouble i flere år. Vi var en gjeng på skolen som kunne bruke tiiiimesvis på det spillet..... sier vel litt om hvor mye tid vi ikke brukte på skolearbeidet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...