Gå til innhold

Er du god i Wiper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Annie, nå har jeg begynt helt på nytt! Har kommet til 10-7 og har 725 000 poeng! Mistet to liv tidligere, ette på 8-4 og ett på 9-7, men har fortsatt 12 igjen!

De siste ukene har jeg spilt på gauntlet og sørget for at det ikke kommer noen andre navn på noen av listene i uoverskuelig fremtid!!!! :sjarmor:

Dattera spiller bare på sin egen pc, for hun har gitt opp å ta igjen meg!!! hehehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annie, nå er je ferfdig m hele zuma igjen! Fikk 600 000 i bonus for 11 liv, så jeg endte på 1 575 650 pøeng!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

puh litt sliten i armen nå. vanskelig få skrive riktig!!!

Skrevet (endret)

:ler:

Så flink du er! Lenge siden jeg har spillt Zuma nå, må ta meg sammen... :ler:

Sjelden jeg fullfører, for jeg begynner på nytt med en gang jeg mister et liv. Kan jeg ikke komme "hel" igjennom så er det ikke noe morsomt. ;)

Endret av Annie
  • 2 uker senere...
Skrevet

Annie, nå er vi i full gang med Ravenhearst!

men du, vet ikke om jeg har skjønt hele greia da. Er det "bare" å gå fra rom til rom, finne ting, åpne dører og pusle for å få nye diary-sider?

Skrevet

En ting til: Når jeg går ut av spillet så får jeg ikke lagret det. Må begynne helt på nytt igjen......? Det er jo rart, det må vel gå an det?

Skrevet

Visste jeg fant deg her!! :ler:

Spillet lagrer seg automatisk her. Når vi går ut så fortsetter vi der vi slapp. Det er en ende på det, men jeg har ikke kommet så langt enda.

Har du fått hele spillet? Og har du MSN? ;)

Skrevet
Visste jeg fant deg her!! :ler:

Spillet lagrer seg automatisk her. Når vi går ut så fortsetter vi der vi slapp. Det er en ende på det, men jeg har ikke kommet så langt enda.

Har du fått hele spillet? Og har du MSN? ;)

hehe, du kjenner meg for godt ;)

Jeg lurer på om det er en ufullstendig versjon jeg har. For i tillegg til at jeg ikke får lagret, så får jeg ganske ofte opp en feilmelding. Sånn er det når man skal være gnien ;)

Sender deg en pm med msnadresse!

Skrevet

Vi har en BETA versjon visstnok, og den er ikke helt fullstendig den heller. Noe kluss med siste gåten. Men vi kan ta det på MSN en dag. ;)

Skrevet

annie! vi har funnet syv nøkler, men kommer ikke inn i cellar! Må vel til basement, men det blinker ikke!!!!

hjelp!!!

Skrevet

Da vet du hva som er feien med BETA versjonen. Man må visst bare prøve på nytt. La tiden gå ut, for så å håpe på at Basement åpner seg.

Skrevet

ja, har 7 minutter igjen! fant et forum der mange hadde samme problemet

Skrevet

vi har rundet ravenhearst på 7 timer og 55 minutter!!! god natt:-)

Skrevet

Nå har jeg rundet Ravenhearst igjen. Denne gangen på 4.51!

Noen andre som er hekta???

Skrevet

Har runda den på 3.45! Første gangen! Holder på med et annet et nå ;) Vil du vite hvilket? :ler:

Skrevet
Har runda den på 3.45! Første gangen! Holder på med et annet et nå ;) Vil du vite hvilket? :ler:

For et DUMT spørsmål!!!!! Du vet svaret!!! :ler::ler::ler::ler:

hekta!hekta!hekta!

Skrevet

:legrine:

Mystery Case Files Huntsville

:ler:

Skrevet

huppelupp!

har fått et dusin sms fra svigerinnen min i kveld! ga henne et lite tips litt tidligere om noe som begynner på Raven.....! :ler:

Skrevet

Vi er gale! Tenk jeg innrømmet det??? :ler:

Skrevet
Vi er gale! Tenk jeg innrømmet det??? :ler:

og jeg sier meg helt enig! :rodme::icon_lol:

Skrevet

jadddaaaaaa!

idag hadde jeg virkelig spilt en god zumarunde! Ikke mistet liv, og fått bonus på de fleste brettene. Kom fornøyd til 12-5 med 17 liv ---- og innen jeg var ferdig med 12-6 hadde jeg 17 liv mindre........ :grine::sur:

Men så klart, spiller du så lenge at du kan miste 17 liv, så får du jo litt poeng da! ;) Dermed fikk jeg noen ekstra liv!---- så jeg kunne miste noen på level 13 oxo.................................................... :murvegg::riste::murvegg::riste::sinnatagg::murvegg::sinnatagg::riste::sur::grine::grine::grine:

jeggiropp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...