Montezuma Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg er i en Wiper-dilla-periode..... Men jeg blir sååå frustrert, for jeg får o aldri skikkelig mange poeng!!!! Er det noen som har gode taktiske tips til meg? Uff, det høres ut som at jeg ikke har noe liv
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Det er lenge siden jeg har prøvd. Må nok teste det igjen! Dessverre er jeg skikkelig dårlig på det, så gode råd har jeg ikke...
Montezuma Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 Hva er Wiper????? ← http://barn.sol.no/wiper/spill.asp
Gjest vimse Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Å samle sammen flest mulig av den samme fargen er visst et godt triks, men det er jaggu ikke like enkelt bestandig... Dessuten er ikke 3`eren så morsom som 1`eren...
Montezuma Skrevet 6. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2006 23 870 poeng! Nå slo jeg ihvertfall meg selv.....
Gjest vimse Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Tror aldri jeg har fått så mye Trikset er?
Montezuma Skrevet 6. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2006 Tror aldri jeg har fått så mye Trikset er? ← Jeg spiller bare på brett som i utgangspunktet har overvekt av en farge, og mest mulig samlet. Og så ser jeg at denne fargen forekommer i alle kolonner, så jeg kan klare å binde sammen fargen på tvers av hele brettet. Jeg har også prøvd å kvitte meg systematisk med en og en farge, men da fikk jeg aldri mer en 1000 poeng i bonus, for jeg klarer bare å utrydde en farge... Hjelp, nå høres det ihvertfall ut som om jeg ikke har noe liv!!!!!
Gjest vimse Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Næh, det høres litt ut som min strategi, bortsett fra det med brett med mest mulig samling(det har jeg ikke tenkt på), men det er ikke alltid det klaffer helt
Gjest Bellatrix Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Men hvorfor ligger denne på Hus, hage og hobby?
Montezuma Skrevet 6. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2006 Men hvorfor ligger denne på Hus, hage og hobby? ← Næh, tenkte det var en (teit) hobby....
Gjest Bellatrix Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 (endret) Ok. Jeg trodde heller den hørte hjemme i data-forumet. Endret 6. september 2006 av Bellatrix
Montezuma Skrevet 6. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2006 39 170 på 3'ern! Men fortsatt langt igjen til lista.......
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Slutt å friste meg sånn! Jeg har så anlegg for å få dilla på sånt...
Montezuma Skrevet 6. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 6. september 2006 Slutt å friste meg sånn! Jeg har så anlegg for å få dilla på sånt... ← Gjett om vi er to om det!!! Hvorfor tror du jeg sitter her enda; jeg som skal tidlig opp på jobb og greier?!!! Montepulciano: du imponerer! ← Tusen tusen takk!!! Men mye vil ha mer, vettu.....!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. september 2006 #17 Skrevet 6. september 2006 Kanskje jeg skulle prøve bare en gang...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 Å nei - jeg er katastofalt langt unna både lista og dine poengsummer, Montepulciano! Prøver en gang til, jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Jeg er i en Wiper-dilla-periode..... Men jeg blir sååå frustrert, for jeg får o aldri skikkelig mange poeng!!!! Er det noen som har gode taktiske tips til meg? Uff, det høres ut som at jeg ikke har noe liv ← Leste dette innlegget ditt i går og måtte jo bare prøve.... Har blitt helt besatt. Er ikke noe flink ennå men jeg skal skal skal bli.
Annie Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 POKKER TA DEG MONTE! DETTE VAR DÅRLIG GJORT! Jeg får så lett dilla på sånne spill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå