Gå til innhold

"Kviser" nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

I de siste to månedene har jeg hatt noen "kviser" nedentid. Noen av dem er små og røde, mens det er et par av dem som er mer brune (Ja, vet det høres ekkelt ut :/).

Vanligvis når jeg barberer meg, pleier jeg å få slike røde prikker. Kan nesten virke som om det er de som ikke har gått bort. Og ja, jeg er veldig sikker på at det ikke er noen kjønnssykdom.

Kan jeg på noen måte bli kvitt disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst må du slutte å barbere en periode. La huden få være i fred. Da bør de forsvinne etterhvert. Gjør de ikke det, er det kanskje best å ta turen til legen slik at du kan få salve som dreper betennelsene.

Skrevet

Jeg fikk slike av p-piller, kan det være at du har begynt på slikt i det siste?

Skrevet

De mer brune kan være inngrodde hår.

Ellers så bruker jeg skrubbevott på venusberget og bikinilinja for å slippe sånt.

Skrevet
Jeg fikk slike av p-piller, kan det være at du har begynt på slikt i det siste?

Begynte på p-piller for et år tilbake. Er veldig lenge siden det, da..

Skrevet
Begynte på p-piller for et år tilbake. Er veldig lenge siden det, da..

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før det brøt ut hos meg, men jeg tror det tok en stund. Om du ikke får de bort på annet vis så skader det ikke å se på felleskatalogen om det kan være en bivirkning av de.

Melk, vaskemidler, bind osv kan også ha en innvirkning.

Skrevet

Jeg fikk veldig inngrodde hår av at jeg nappet bikinilinja. Måtte faktisk grave ut hårene til slutt og har fått stygge sår som jeg håper skal bli bedre. Men betennelsen gir seg jo ikke før håret blir fjernet. Aldri mer napping av kjønnshår (heller ikke voksing). Skal la det gro vilt nå i lang tid framover, og eventuelt barbere (da blir det ikke like inngrodd som når man fjerner håret med roten).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...