Gå til innhold

Hvordan står det til med magen jenter?


Tika

Anbefalte innlegg

Hellu jenter.

Har dere fått gravid mage ennå? og når begynte den eventuelt å komme?

Jeg er 15+2 men magen er ikke noe veldig å skryte av, har vel en antydning, men ikke mye.

Det er vel kunn mannen min og jeg som ser det uten klær :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok fått en diger kul alt... er 17+4 i dag..

Men det er mitt andre svangerskap, så da kommer visst magen fortere..

Sist kunne man ikke se at jeg var gravid før jeg var 6 måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 21, og nå er det nok ganske tydelig for de aller fleste at jeg er gravid. Synes magen har kommet veldig de siste 2-3 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det håp for at den kommer hos meg også da ;) hehe nei da det er vel egentlig bra at den ikke kommer så tidelig, det blir upraktisk nok når den tid kommer, jobb messig altså.

Men jeg gleder meg jeg da, til alle kan se at jeg er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker nesten bare graviditetsbukser. Ikke fordi jeg er tvunget til det (enda) , men det er det som er mest behagelig.

Jeg også! Vanlige bukser strammer på helt feil sted, selv om jeg forsåvidt kan bruke dem.

Jeg er i uke 23, så her er det en fin kul. Og du verden som den vokser når den først begynte! Det er nesten sånn at brystene mine ser små ut med denne magen. Men de har vokst de også. Rare greier, dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte vente lenge før magen kom, men plutselig så poppa den ut, og nå vokser den vilt! Deilig!

Jeg kommer i alltid på at magen er der hele tiden, så jeg kommer ofte hjem fra jobb med kulepenn-streker på magen, og når jeg baker er magen full av mel etterpå ;)

Endret av G.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen begynte å vises her i uke 18 , og nå i uke 22 er det ikke noe tvil om at jeg er kravid. Kommer selvfølgelig litt ann på hva jeg har på meg, men stor tsett så syns jeg den stikker godt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg e rnå 23 uker på vei, med synlig mage synes jeg nå selv da. Bruker tom trange topper for å vise den fram, og senest i dag var det en som ikke trodde jeg var gravid før jeg sa det. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 23 uker på vei og magen har kommet frem litt, men det er fortsatt folk som nekter å tro at jeg er gravid. Og spør om jeg tuller når jeg forteller at jeg er over halvveis... :ler: Helt ok for meg at magen ikke er så stor, bare lillesnupp legger nok på seg så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av ulempene med å gå gravid om høsten/vinteren er at ingen ser at man er gravid :sur: Alle ser jo gjerne litt store ut med tykke gensere og vinterjakker... Om sommeren er det fort mye tydligere, da alle går rundt i trange topper som fremhever den flotte magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...