Gå til innhold

Overraskelsesturer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer en overraskelsestur til en nær slektning i forbindelse med en rund fødselsdag. Ønsker da at det skal være 100% hemmelig hvor vi skal helt til ankomst flyplassen. Hun får jo beskjed om å holde av helgen, hva hun må pakke etc. da. Er det noen som har erfaring med sånne overraskelser, og ble det vellykket? Var det vanskelig å holde det hemmelig/mange nysgjerrige spørsmål på forhånd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter igjen, bare for å presisere, jeg mener en tur_sammen med_en nær slektning. Altså ikke et overraskelsesbesøk. Så nå at det var skrevet litt klønete :)

Skrevet

Jeg vet at svigerfaren min overrasket svigermor med en ukes ferie til 40-årsdagen hennes. Han ordnet fri fra jobben hennes uten at hun visste om det og fikk hjelp av dattera til å pakke en koffert med ting, så hun rakk ikke stille så mange spørsmål før de var på flyplassen. Det var visst veldig vellykkket. :)

Ellers overrasket vi svigerinna mi med dagstur til Liseberg. Hun fikk vite at hun skulle noe en bestemt dato, men ikke hva. Hun var kjempenysgjerig, men det var jo meningen! Også vellykket.

Gjest reiseglad
Skrevet

Har vært tilskuer til en scene der noen skulle dra på overraskelsestur. Var på Arlanda tidlig en morgen, hadde landet med et charterfly på natta og hadde flight videre tidlig morgen.

Observerte et par i 50-årene som tydelig skulle på alenetur til "syden", kom med bagasje og stilte seg i kø for å sjekke inn. De så faktisk litt forelsket ut....

I det de kom inn i innsjekkingshallen, kom det plutselig løpende en drøss med barn og barnebarn, med plakater og flagg, fullastet med bagasje, og som tydelig hadde tenkt å tilbringe de neste dagene sammen med besteforeldrene ;)

Det kom som en solid overraskelse på paret, som tydelig hadde sett for seg noen deilige dager uten nær familie. Bestemor klarte ikke å skjule skuffelsen, hun hadde nok sett for seg en helt annen ferie....... :legrine:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg tok med kjæresten min på overaskelsestur til London!

Men han ante INGENTING.

Jeg hadde pakket og funnet pass og ordnet ALT, det eneste han visste var at han skulle møte meg utenfor Baker Bruun klokken to, i de og de klærne, og ikke ha planer for dagen.

At han hadde fri og ingen viktige avtaler hadde jeg sjekket ved godt skjulte "intervjuer" i forveien ;)

Da han møtte meg spanderte jeg en god lunsj på ham, og sa "dette trenger du, for det blir lenge til du får anledning til å spise igjen! ;) "

Han var helt i ørska på hvor vi skulle.

Jeg sjekket oss inn mens han måtte vente på en benk, og han visste ikke det dreiet seg om utenlandsreiser før jeg dro ham i armen med meg inn på den andre sikkerhetssjekken da vi gikk for å finne flyet :hoppe:

Alt var perfekt, turen var helt himmelsk! :hoppe:

Og gleden og overaskelsen i ansiktet hans var verd pengene og arbeidet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...