Gå til innhold

sjekke om noen har

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mercury var et godt tips. Har lenge lett etter noe som funker bedre enn mac:messenger. Får håpe dette er bra, vi får se ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd "alt" av messenger til Mac, og har endt opp med Mercury og synes det er det beste. Ellers så er ikke Adium så ille heller.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg fikk følgende mail i går, rett etter at jeg leste denne tråden: Der jeg har skrevet xxx står det faktisk mailadresse til den som ønsket å sjekke om jeg hadde blokket vedkommende, så jeg er fullt klar over hvem det var.

"Hei :)

Jeg, [email protected], har sjekket om du har slettet eller blokkert meg på din MSN-liste!

Dette gjorde jeg ved å sjekke om jeg fremdeles var oppført i din kontaktliste via MSN sin server. Jeg var litt nysgjerrig, og håper du ikke tar det ille opp :)

For å sjekke om noen har blokkert deg på MSN selv, logg deg inn på Biip.no og finn det ut - helt gratis!

Biip.no's BlockChecker finner du her: www.biip.no/blockchecker

Jeg ser frem til at du besøker min profil også: Klikk her

PS: Du kan også sjekke dette selv i MSN-klienten din, uten å bli medlem av Biip.no. Les mer om dette her.

Med vennlig hilsen,

[email protected]"

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
PS: Du kan også sjekke dette selv i MSN-klienten din, uten å bli medlem av Biip.no. Les mer om dette her.

Hva sto det der da? Jeg har ikke funnet noen måte å skjekke det på MSN ihvertfall..

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Hva sto det der da? Jeg har ikke funnet noen måte å skjekke det på MSN ihvertfall..

Jeg har faktisk ikke sjekket; det bare stod i den mailen jeg fikk.

Men jeg må innrømme at jeg veldig sterkt misliker at man kan sjekke opp på den måten. Ikke egentlig så sterkt at man kan sjekke opp, men at folk faktisk velger å sjekke opp. Fikk ikke akkurat så varme følelser for den personen som skulle sjekke om jeg hadde blokket vedkommende..

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Nå har jeg klikket meg inn på ordet HER i teksten, som er en link til denne adressen:

http://www.biip.no/default.aspx?section=ar...s&name=blockfaq

Under denne linken står det at du kan sjekke på følgende måte:

1) Start MSN Messenger

2) Klikk Verktøy/Tools

3) Klikk Alternativer/Options

4) Trykk Personvern/Privacy

5) Trykk Se/View under "Contact lists"

Du får da opp en oversikt over alle som har deg på MSN-listen din. De som ikke står i denne listen, har enten blocket eller slettet deg fra sin kontaktliste.

Om det fungerer, aner jeg ikke, men du kan jo prøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...