Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Går det an å sjekke om noen har blokket deg på msn? Uten at de får vite at man har sjekket? Hvor i så fall? Mener det gikk an på beep eller biip eller noe, men at de da sendte en epost til de man sjekket og sa fra at "den og den har sjekket om du har blokket de" osv. En jeg kjenner fikk ihvertfall en mail fra de det sto det i. Men jeg vil helst ikke at den jeg sjekker skal vite at jeg gjør det..
Gjest beekeeper Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Hva?? Jeg har brukt biip jeg, har ikke hørt noe om det??
brumma* Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg fikk mail fra biip om at noen hadde sjekket. Skjønner egentlig ikke helt vitsen med å sjekke jeg da...
Gjest beekeeper Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Nei, jeg var bare nysgjerrig jeg. Men det var heldigvis ikke noe forferdelig! Men kanskje jeg hadde følt meg litt dum hvis de som hadde sletta meg plutselig fikk mail fra meg da..
Saga Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Du sjekker bare på biip, men du må være registrert. Da får du opp en liste over folk som har slettet/blocket deg, men du får ikke vite det på lista. Vedrørende får en mail, men det står ikke at det er DU som har sjekket.
brumma* Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Vedrørende får en mail, men det står ikke at det er DU som har sjekket. ← I mailen jeg fikk var den som hadde sjekket navngitt.
juliannae Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 ja man blir navngitt i den mailen som er sendt ut, det er en slags reklame til de, slik at flere kan sjekke... Men den på biip sjekker ikke hver enkelt søk, men tar et søk på alle man har på msn listen sin
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Såå biip navngir eller ikke? Hvem er det som sender ut sånne "den og den har sjekket" da? Bare lurer, er en jeg ikke har sett inne på en stund, så lurer på om han bare ikke har hatt tilgang på pc eller om han har blokket meg. Skulle gjerne sent melding for å spurt hvordan det går, men det er litt dumt hvis han bevisst unngår meg ved å blokke meg liksom Men jeg tør ikke sjekke hvis han får vite at jeg har sjekket.
skrue Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 For meg høres dette ut som en god måte å samle sammen aktive e-post adresser som kan misbrukes i reklamesammenheng i andre tilfeller.
Ciara Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 I mailen jeg fikk var den som hadde sjekket navngitt. ← En sånn fikk jeg også.
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Hvis man bruker en annen msn klient enn MSN Messenger, som f.eks Gaim eller AMSN, så ser du det med en gang hvis noen har blokket deg.
lillesky Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Jeg bruker Mercury (har Mac) og jeg kan se om noen har blokkert meg eller slettet meg, om noen jeg har slettet fortsatt har meg i sin liste, når de jeg prater med lukker vinduet +++ Kjempekjekt.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Hvis man bruker en annen msn klient enn MSN Messenger, som f.eks Gaim eller AMSN, så ser du det med en gang hvis noen har blokket deg. ← Ikke blokkert, men slettet. Akkurat det samme sjekker biip.no, altså siden er en stor scaam. Mange tråder om dette, biip.no er useriøst tull. Jeg hadde vurdert ekstremjuling hvis jeg oppdaget at noen sjekket opp msn/e-postadressen min med biip.no.
skrue Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Hvis man bruker en annen msn klient enn MSN Messenger, som f.eks Gaim eller AMSN, så ser du det med en gang hvis noen har blokket deg. ← Nei, ikke i følge aMSNs egen FAQ http://amsn.sourceforge.net/devwiki/tiki-i...estions#faq-4-7
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Nei, ikke i følge aMSNs egen FAQ http://amsn.sourceforge.net/devwiki/tiki-i...estions#faq-4-7 ← Hmm, kanskje det bare er gaim som gjør det da. Jeg trodde begge gjorde det jeg.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 (endret) Hmm, kanskje det bare er gaim som gjør det da. Jeg trodde begge gjorde det jeg. ← Ikke blokkert, men slettet. ← EDIT: Altså den viser at de har slettet deg fra kontaktlista. Det gjelder både for gaim, amsn, biip.no og hva det måtte være. Endret 5. september 2006 av Slangen
Majka Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Jeg bruker Mercury (har Mac) og jeg kan se om noen har blokkert meg eller slettet meg, om noen jeg har slettet fortsatt har meg i sin liste, når de jeg prater med lukker vinduet +++ Kjempekjekt. ← Måtte bare teste...Det funket jo! Ingen uventede blokkeringer da
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 (endret) Hmm. Mercury, amsn og gaim er vel ikke tilgjengelige for pc vel? Eller funker de bare for linux/mac? Endret 6. september 2006 av Norwegian Blue
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 (endret) Hmm. Mercury, amsn og gaim er vel ikke tilgjengelige for pc vel? Eller funker de bare for linux/mac? ← Er bare å sjekke om de er for Windows det. Endret 6. september 2006 av Slangen
Gjest majka ii Skrevet 6. september 2006 #20 Skrevet 6. september 2006 Jeg lastet ned Mercury for Windows iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå