Gå til innhold

sjekke om noen har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å sjekke om noen har blokket deg på msn? Uten at de får vite at man har sjekket? Hvor i så fall?

Mener det gikk an på beep eller biip eller noe, men at de da sendte en epost til de man sjekket og sa fra at "den og den har sjekket om du har blokket de" osv. En jeg kjenner fikk ihvertfall en mail fra de det sto det i. Men jeg vil helst ikke at den jeg sjekker skal vite at jeg gjør det.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Hva?? Jeg har brukt biip jeg, har ikke hørt noe om det??

Skrevet

Jeg fikk mail fra biip om at noen hadde sjekket. Skjønner egentlig ikke helt vitsen med å sjekke jeg da... :sjenert:

Gjest beekeeper
Skrevet

Nei, jeg var bare nysgjerrig jeg.

Men det var heldigvis ikke noe forferdelig! :)

Men kanskje jeg hadde følt meg litt dum hvis de som hadde sletta meg plutselig fikk mail fra meg da..

Skrevet

Du sjekker bare på biip, men du må være registrert. Da får du opp en liste over folk som har slettet/blocket deg, men du får ikke vite det på lista.

Vedrørende får en mail, men det står ikke at det er DU som har sjekket.

Skrevet
Vedrørende får en mail, men det står ikke at det er DU som har sjekket.

I mailen jeg fikk var den som hadde sjekket navngitt.

Skrevet

ja man blir navngitt i den mailen som er sendt ut, det er en slags reklame til de, slik at flere kan sjekke...

Men den på biip sjekker ikke hver enkelt søk, men tar et søk på alle man har på msn listen sin

Skrevet

Såå biip navngir eller ikke?

Hvem er det som sender ut sånne "den og den har sjekket" da?

Bare lurer, er en jeg ikke har sett inne på en stund, så lurer på om han bare ikke har hatt tilgang på pc eller om han har blokket meg. Skulle gjerne sent melding for å spurt hvordan det går, men det er litt dumt hvis han bevisst unngår meg ved å blokke meg liksom :P Men jeg tør ikke sjekke hvis han får vite at jeg har sjekket. :sjenert:

Skrevet

For meg høres dette ut som en god måte å samle sammen aktive e-post adresser som kan misbrukes i reklamesammenheng i andre tilfeller.

Skrevet
I mailen jeg fikk var den som hadde sjekket navngitt.

En sånn fikk jeg også.

Skrevet

Hvis man bruker en annen msn klient enn MSN Messenger, som f.eks Gaim eller AMSN, så ser du det med en gang hvis noen har blokket deg.

Skrevet

Jeg bruker Mercury (har Mac) og jeg kan se om noen har blokkert meg eller slettet meg, om noen jeg har slettet fortsatt har meg i sin liste, når de jeg prater med lukker vinduet +++ Kjempekjekt. :sjarmor:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Hvis man bruker en annen msn klient enn MSN Messenger, som f.eks Gaim eller AMSN, så ser du det med en gang hvis noen har blokket deg.

Ikke blokkert, men slettet. Akkurat det samme sjekker biip.no, altså siden er en stor scaam. Mange tråder om dette, biip.no er useriøst tull. Jeg hadde vurdert ekstremjuling hvis jeg oppdaget at noen sjekket opp msn/e-postadressen min med biip.no.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
Hmm, kanskje det bare er gaim som gjør det da. Jeg trodde begge gjorde det jeg.

Ikke blokkert, men slettet.

EDIT: Altså den viser at de har slettet deg fra kontaktlista.

Det gjelder både for gaim, amsn, biip.no og hva det måtte være.

Endret av Slangen
Skrevet
Jeg bruker Mercury (har Mac) og jeg kan se om noen har blokkert meg eller slettet meg, om noen jeg har slettet fortsatt har meg i sin liste, når de jeg prater med lukker vinduet +++ Kjempekjekt. :sjarmor:

Måtte bare teste...Det funket jo! Ingen uventede blokkeringer da :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet (endret)

Hmm. Mercury, amsn og gaim er vel ikke tilgjengelige for pc vel? :sjarmor: Eller funker de bare for linux/mac?

Endret av Norwegian Blue
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
Hmm. Mercury, amsn og gaim er vel ikke tilgjengelige for pc vel?  :sjarmor:  Eller funker de bare for linux/mac?

Er bare å sjekke om de er for Windows det.

Endret av Slangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...