Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 jeg har en sony ericsom k700im jeg har tastelås på den , men kommer ikke på tastelås koden.ringte inn til telenor å de sa at jeg måtte sende mobilen til en kis i tr.heim.opne tastelåsen. jeg har en del bilder inne på mobilen som jeg gjerne vil beholde. er dette den eneste muligheten for meg å opne mobilen ?
Fam Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Nei, ikke vet jeg....men kan du ikke prøve å stille spørsmålet inne på hardware.no, kategorien "mobil"? Jeg hendvender meg der om jeg har større problemer med mobil og data, og svar får jeg alltid.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Nei, ikke vet jeg....men kan du ikke prøve å stille spørsmålet inne på hardware.no, kategorien "mobil"? Jeg hendvender meg der om jeg har større problemer med mobil og data, og svar får jeg alltid. ← kan du fortelle meg hvor jeg skal skrive inn spørsmålet, finner jo det ikke . har funnet mobil, men ikke lengere
Fam Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Hei! Beklager, men jeg glemte å si at du må registrere deg der før du kan skrive innlegg. Når du har gjort det så kan du skrive så mye du vil. (Man får ikke svart på innlegg der heller om man ikke er medlem, såvidt jeg husker) Anyway, når du vil skrive innlegg så er det bare å klikke på "nytt emne", øverst til høyre.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Hei! Beklager, men jeg glemte å si at du må registrere deg der før du kan skrive innlegg. Når du har gjort det så kan du skrive så mye du vil. (Man får ikke svart på innlegg der heller om man ikke er medlem, såvidt jeg husker) Anyway, når du vil skrive innlegg så er det bare å klikke på "nytt emne", øverst til høyre. ← jeg har logget meg inn nå, men finner ikke der jeg skal skrive inn spørsmålet mitt...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 jeg har logget meg inn nå, men finner ikke der jeg skal skrive inn spørsmålet mitt... ← jeg fant det !!!! jeg er flink håper noen kan hjelpe meg der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå