Gå til innhold

MI???


Ana

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om kvaliteten på undervisningen deres etc???

Mener jeg har hørt litt dårlige rykter om dem nemlig.... :-?

Har lyst til å bli interiørkonsulent eller dekoratør, og vurderer å søke på Idefagskolen, det eneste som stopper meg er at jeg ikke har lyst til å flytte...så oppdaget jeg at MI har begge disse fagene...men som sagt mener jeg at jeg har hørt at de ikke er så bra...

Noen som kan bekrefte eller avkrefte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt masse negativt om MI. Alle jeg kjenner og har snakket med som har gått der har vært veldig misfornøyde. Jeg ville helt klart ha valgt meg noe annet. Det koster jo tross alt ganske mye penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har også hørt negative ting om MI, men da kun fra folk som har gått på journalistutdanningen der. Den har jeg fått inntrykk av at er litt tynn - blant annet uten utplasseringer i aviser.

Men det kan jo hende at de andre linjene er litt mer solide.

De fagene du nevner er det vel ikke så mange muligheter for å ta andre steder, så det kan jo hende at det ikke er så verst på MI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de eneste stedene som har interiørdesign er MI, Idefagskolen og Kunsthøgskolen.

Kunsthøgskolen tror jeg jeg kan utelukke med en gang, der er det vel nærmest umulig å komme inn.

Idefagskolen virker jo bra, men den er svindyr!

Kursene på MI koster ca. halvparten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på MI i Oslo for maaaaange år siden, men på et helt annet studie.

Det som var en gjengs oppfatning da var vel at vi var fornøyde med undervisningen og forelesere, MEN vi synes vi betalte mye i forhold til hva vi fikk igjen.

Har hørt om flere som har gått der i ettertid, og trur det er veldig avhengig av hvilket studie du velger. Kanskje du burde prøve å kontakte studentforeningen og høre hva de mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er mange negative opplevelser omkring MI, kan være enig i at skolen er svindyr, men jeg har faktisk en relativt positiv erfaring med MI.

Gikk advokatsekretærskolen på MI Trondheim for et par år siden og følte at jeg lærte masse, det var en del tull med timeplanene og enkelte lærere var vel ikke de beste og jeg har sett at undervisningsopplegget til Treider kanskje er bedre, men min erfaring er at jeg sitter igjen med masse kunnskap og mange gode venner fra året i Trondheim, det tok en stund å få jobb, men nå har det ordnet seg også, så jeg er blid og fornøyd jeg og angrer ikke på at jeg valgte MI Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...