Gå til innhold

Pusteproblemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger føles det som om jeg ikke får puste ordentlig. Det fester seg liksom i halsen og er skikkelig plagsomt. Jeg blir trøtt og sliten av det (sikkert mye psykisk også, iom at jeg gjesper mye når jeg ikke klarer å puste dypt nok). Dette kommer gjerne i forbindelse med hjerteklapp, og forsterkes ofte når jeg drikker kaffe.

Noen som vet hva dette kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke allergisk mot kaffe? Hørs ut som et slags astmaanfall. Ville tatt det opp med legen var jeg deg. Ikke behagelig å ha følelsen av å ikke kunne puste.

Skrevet

Allergisk mot kaffe? Kanskje, det? Det har ikke slått meg før, men jeg blir konsekvent trøtt og får økt hjerterytme av koffein. At jeg ikke har koblet det tidligere. Skal absolutt ta det opp med legen. Takk for tips, Pulverheksa!

Skrevet

Bare tenkte allergi med en gang, jeg får noen lignende "anfall" når det virvles opp mye støv rundt meg. Jeg har støvmiddallergi, og har en slik spray som jeg kan bruke hvis det trengs.

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så føles det litt likt som en gang jeg (tror jeg) hadde angstanfall, bare at da var jeg svimmel og følte meg dårlig ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...