Megan Skrevet 12. januar 2003 #1 Del Skrevet 12. januar 2003 Vel, så ble det dagbok på meg også da! Vet ikke helt hvorfor jeg skriver- for tiden virker livet mitt ganske så problemfritt imotsetning til før jul da alt skjedde på en gang. Er ganske daff idag. Var ute igår med venner, på tequila-party, og var ikke hjemme før halv7 idag tidlig. Hadde det utrolig gøy, men ikke alltid like lett å styre tequila-inntaket... Derfor har dagen gått med til å se på haugevis av dårlige tv-programmer, slurpe cola og i det hele tatt ikke røre for mye på kroppen. Nei, har det egentlig ganske bra må jeg si. Lurer på om jeg skal lage meg litt middag- merker at jeg er ganske sulten. Og må skifte cd- har hatt på repeatknappen og nå tror jeg jeg har hørt Suede's Dog Man Star snart tre ganger. Skal prøve å skrive her jevnlig, så...får se om det blir no spennende lesning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. januar 2003 #2 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei på du Megan! Syllefyk? he he.....jeg vet hvordan det er. Når man har mest lyst til å legge hodet i en bøtte is og bare grave seg ned mellom pledd og dyner i sofaen :D Men fy flate så arti det er dagen før....Håper du hadde det gøy iallefall og at det var verdt hodepinen.... Velkommen som dagbokskriver forresten....... :D *koz* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 13. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei Monja- takk for koselig hilsen i dagboka mi. Joda- festen var absolutt verdt litt fyllesjuke dagen derpå! Masse folk og drikke...klart det blir bra! Nå har jeg forresten akkurat fått tittelen "Erfaren Bruker" her på KG- er jo litt stolt da. Ble en del meldinger her på KG igår da jeg var i *kremt* mindre god form. Idag derimot stod jeg tidlig opp for å dra inn til byen og shoppe. Har ikke kjøpt klær på leeenge (helt siden i fjord! ), og var jo fortsatt salg i de fleste butikkene. Fant meg en del undertøy, så må si meg fornøyd. Dessuten ei bukse (sliter ofte med det fordi jeg ikke er så veldig høy) som var på salg. Og litt anna småting. Merker at jeg er skikkelig sliten av å ha vært i butikker i mange timer- har kommet ut av trening i jula Huff, må egentlig ta en kjempeoppvask idag, men utsetter det hele tia til "etter neste måltid", noe som ergrer de andre her en del. Og så har jeg en stappfull skittentøyskurv. Må vel snart labbe rundt i kjærstens avlagte stilongs snart...Men først må jeg nok se litt på tv, være litt mer på nettet, spise middag og...så får vi se om jeg får gjort det idag (lever til tider etter det gode uttrykket Hvorfor gjøre idag det du kan utsette til imorra, for så å slippe å gjøre)(funka bra hjemme der begge foreldrene mine er ryddeholikere ) Nei, dette ble heller stusselig lesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 20. januar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. januar 2003 Stund siden sist jeg skreiv. Ikke det at jeg har noe spesielt å gjøre for tia- forelesninger begynner ikke før imorra. Gleder meg, for har hatt vel lenge ferie nå. Eneste problemet er vel det å stå opp igjen tidlig. Har lånt the Eminem Show av en venn, og *oi*" Trodde virkelig ikke jeg likte fyren, men må si jeg tror jeg digger dette! Det å ta seg litt tid og se gjennom tekstene. Hadde tenkt meg ut og jogge nå, men...ser at det regner. Skuffende når man virkelig er motivert. Er veldig glad i å trene ute. Fikk litt triste nyheter idag tidlig da. Mamma'n til ei god venninne av meg er alvorlig syk. Får skikkelig vondt av hele familien, for jeg kjenner dem godt og dette kom veldig plutselig. Tenkte jeg skulle ringe henne ikveld og prate litt. *stor klem til deg*- det går nok bra! Ellers hadde jeg planer om å bake muffins idag, og "må" vel spise opp den deilige tunfisksalaten jeg lagde igår. Hadde tenkt å bare spise litt av den igår og ha resten til lunsj idag men...forsvant mye mer. Og så skal jeg bort til en venn i kveld for å prate og spise is- gleder meg. Syns å huske å ha lest på nettet et sted at folk som spiste mye is likte sex veldig godt eller noe slikt? Høres veeeeldig vitenskapelig ut Men nå- digge til Eminem mens jeg legger vekk vasken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 21. januar 2003 #5 Del Skrevet 21. januar 2003 Takk for hilsen i boka i! Jeg skjønner hva du mener... men det er ikke lett. Har så lyst å bli supersunn, superslank, supersprek med det samme!!! Jeg ble også sjokka over meg selv i sommer, fant meg selv i å digge Eminem. Ikke min favoritt musikkstil og hadde aldri trodd jeg vil like HAN liksom! Men joda, tøff musikk! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 29. januar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 29. januar 2003 Takk tilbake for hilsen Melis! Sitter på hybelen min og prøver å være flink å lese fag, men...så mye jeg heller skulle gjort! Sliter litt med motivasjonen til tider... men har planer om å være veldig flink idag, for da føler jeg meg så flink ivkeld, og har mindre igjen å lese til en anna dag. Bare det å komme igang og få åpna boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 29. januar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 29. januar 2003 Sitter her og tenker på kjærsten min som er så laaangt borte. Er rart hvordan man er sammen hele tiden, og at man etter litt begynner å ta hverandre litt for gitt (ikke at jeg gjør det, men..den første forelskelsen går litt over). Så- plutselig reiser den ene langt vekk (altså- ikke så superdramatisk. Han er fortsatt i Norge). Og nå tenker jeg på ham hele tiden. Gleder meg sååå til å se ham igjen om ca en måned. Herregud så sakte tiden går! Har ikke sett ham siden midten av desember, men vi prater sammen i telefonen hver kveld. Iallfall, har jeg begynt å tenke litt mer på dette forholdet. Jeg er bare 20 år, og er ikke like verpesjuk og giftesjuk som en del av venninene mine, men...begynner faktisk å tenke på ham som den jeg vil være sammen med for alltid :D :D :D Litt skummelt nå som dette er skrevet, for det er ganske store tanker. Har ikke sagt til ham at jeg elsker ham, men jo mer jeg tenker over det, jo mer dekkende tror jeg det er for de følelsene jeg faktisk har for fyren. Synes det er rart å prate med venninner og lese innlegg her hvor folk snakker om kjærsten/mannen sin som "verdens nydeligste"- for det er jo min kjærste som er den beste! Men det er jo fint at man har vær sin slik at det ikke blir krangel. Han er noen år eldre enn meg, men jeg var hans første virkelige kjærste. Merker hvor mye mer voksen han har blitt på den tiden sammen med meg, men at han forsatt har den herlige guttete sjarmen. I den senere tid har han også blitt en av mine aller aller (ikke skrive feil- bare understreker det) nærmste venner, og føler nå at vi er i et veldig stabilt og voksent forhold- vel, ser man bort fra når vi er ute og han plutselig river meg opp og løper bort over gata med meg . Og så er han så snill mot alle, samtidig som folk har respekt for ham! Han er dessuten veldig hensynsfull og ivrig etter å tilfredsstille meg- en drømmegutt med andre ord... Og når vi sitter ut i de sene nattetimer og prater (i telefonen nå for tiden), er han veldig lik meg men samtidig veldig ulik. Egentlig veldig fint at det er slik. Vi kan diskutere så busta (??) fyker, for så å være perlevenner & perlekjærster (vil det si østers?) igjen etterpå. Og så er det måten han sier at han er glad i meg på, og alt slikt. Og så synes han jeg er "perfekt" slik jeg er- og det vet jeg faktisk at han mener, for...nei- vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men noe i måten han ser på meg, prater til meg, oppfører seg ovenfor meg som gjør at jeg tror han føler det samme som meg. Og det er slik en vidunderlig følelse! Herregud, her har jeg fylt siden full om kjærsten min. Han er bare så langt borte, og da savner jeg ham så! Alt fra sex'en, kyssene, klemmene, stemmen hans til de små tingene han gjør ubevisst og bevisst. Er så utrolig glad i ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 31. januar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 31. januar 2003 Huff, begynner visst å bli sjuk. Passer så innmari dårlig! Hadde store planer for helga, men vet at når jeg først blir forkjølet blir jeg skikkelig uffete i tre dager. Jaja, litt godt også, for da kan jeg bare ligge i senga og se på tv og kose meg. Ellers har jeg en hel haug saker jeg burde gjøre. Ligger et godt stykke bak med lesinga, så skal prøve å være flink idag. Ellers blir det ofte til at man forsømmer venner som bor langt unna- kanskje jeg skal ta noen telefoner og skrive noen brev i løpet av helga? Føler meg liksom litt skyldbetynget, men vet også at jeg faktisk har en ganske hektisk hverdag. nei, nå innså je nettopp at jeg sitter her og skriver "dagbok" for å unngå å måtte gå å lese- snakk om slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. februar 2003 #9 Del Skrevet 2. februar 2003 "ligger bak med lesinga".... gjett om jeg husker den følelsen. Ja, denne tanken var en del av mitt liv fra andre uka i hvert semester i 4 år. Det er mitt studentliv i et nøtteskall. Kort og godt. Lesing, det utsetter man. Ja, dagbok er sikkert fint til å utsette lesing med. Matlagung er YPPERLIG (alle må jo ha mat.....) og rydding/klesvask funker også. Selv om dette er kjedelige ting, så er det av og til mer fristende enn lesing, og slike ting er jo tross alt FORNUFTIGE, så da er det ikke så ille at man ikke leser.... ikke sant? Vel, jeg gikk jo da også gjennom studiet uten å lese hele pensum mer enn i ETT fag jeg (og da kjøpte jeg boka til konteeksamen...) Leste litt her og der, og det holdt da på et vis.... Så kos deg, studietiden er mye mer enn bare lesing Ha det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 26. februar 2003 Er på KG, og internett i det hele tatt, for første gang på nesten 2 uker grunnet problemer med pc'n. Er rart hvordan man faktisk får itt abstinenser Nydelig vær ute idag, og har mest lyst å ta meg en laaang tur i fjellet men må forberede en presentasjon til en forelesning i morgen men før det skal jeg ha lunch med en god venn. Skal lage salat og har bakt rundstykker. Gleder meg skikkelig. Ler litt av din kommantar om at det er mer til studielivet enn lesing, Fredagsbarnet- ingen grunn til å bekymre seg for at jeg jobber for mye nei. Legger som regel svært ambisiøse planer for dagen med hensyn ti lesing men... Merka likevel at disse to ukene uten internett har vært bra for min intellektuelle stimulans. Jeg går forresten ikke på samme skole som du gikk på, bare så det er sagt. Huff- irriterende!! Tastaturet funker ikke helt bra slik at spesiet bokstaven L faler ut, og så må jeg lese over alt igjen for det ser så teit ut med diverse mangende (se! der skjedde det igjen!) bokstaver. Eller er det ikke lenge til min deilige kjæreste kommer i midten av mars. Da har vi ikke sett hverandre på nærmere 3 måneder- tisvarende 1/4 år!!!!! Herregud kan ikke fatte at vi har holdt ut. Men nå har vi vel bitt enige om å aldri få slik avstand igjen :D *sukk* Har de siste ukene skjønt at jeg elsker ham, noe vi aldri har sagt til hverandre før. Har så akutt behov for å si det til ham, men vil det skal skje ansikt til ansikt og må derfor vente enda lenger med å si det til ham. Hver kveld i telefonen har jeg såå lyst å si det. Men er på en måte en god hemmelighet jeg har for meg selv, selv om den på en måte ikke er en hemmelig iom at jeg regner med at vi begge vet det og begge føler det Men nå må jeg nok ned i butikken og handle inn til en stooor kyllingsalat! *namme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. februar 2003 #11 Del Skrevet 26. februar 2003 Hehe, selv på den skolen jeg gikk var det mange som hadde en studietid som besto av så mye mer enn lesing (ja, kanskje minst lesing av alt) Men, det har seg slik, at mine venner, de var av en annen sort. De leste hele tida de! Forøvrig "Ikke bare lesing" var en av de tre tingene jeg fikk høre hjemmefra før jeg dro til bergen. (de to andre var "lag middag hver dag" , og "ikke kom hjem med en Bergenser") Og bortsett fra mine sære venner, så trur jeg det fleste VET at studietida er så mye mer enn lesing og eksamen Det med "fine planer" som ikke gjennomføres... det kjenner jeg innmari godt til i alle fall. Maten din høres deilig ut, håper det smakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 26. februar 2003 "ikke kom hjem med en Bergenser" Har faktisk fått den "advarselen" jeg også Maten din høres deilig ut, håper det smakte Joda, vi hadde en flott picnic. Lagde salat og satte oss ute (på grillplassen- Fredagsbarn vet nok hvor) og satt ute i sola og virkelig nøt noen timer med prating, god mat og masse sol! Føler at dagen har vært flott selv om jeg ikke har gjort noenting. Er så deiig å ta seg fri og faktisk føle at man fortjener det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. februar 2003 #13 Del Skrevet 26. februar 2003 Den grillplassen er koselig den, der har jeg inntatt ett og annet måltid (grillmat da, fortrinnsvis) sammen med diverse folk (vel: ok, la meg oversette, sammen med min samboer og han venner (hvilket igjen kan leses som ("nettverksgruppa", mer eller mindre) i fjor sommer. Og så er det en ypperlig plass å lese til eksamen, når man ikke har lyst til å lese, men det er fint vær.... Vel, min dag var nok litt annerledes enn din, selv om den var i "nærheten av din", for vet du hva jeg har gjort i dag? Vaska de EKLE, KVALME, FETE filter-tingene oppi viftene! Vel, i alle fall 20 stykker av dem da, flere rakk jeg ikke. Ekkel jobb, JA! Jeg vil ha en annen jobb! Men nå skal jeg ikke sitte her og syte i din dagbok, det har jeg min egen til. Ville bare poengtere litt om den Bergenseren. Du skjønner, jeg fant meg en sunnmøring jeg (det er jeg jo selv) som er oppvosk på toten. Følte meg "trygg", dette er ikke en bergenser. Men hva er han? "Sunnmøring av fødsel, totning av oppveks, men BERGENSER I HJERTET!" Og ja, selvsagt Brann-supporter. Så etter endt utdannelse, hvor bor jeg? I BERGEN! Til tross for at hele poenget med å "ikke komme hjem med en bergenser", var at jeg ikek skulle bli boende i Bergen (det er så mange tunneller mellom Ålesund og Bergen, og mamma får så lett migrene når bilen kjører gjennom dem..) Vel, i bergen bor jeg. Og trives egentlig. I dag var det jo nydelig vær da, topp for en pikknikk på grillplassen ja (men ikke allverdesn varme da...) Ha en fortsatt topp dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 12. mars 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 12. mars 2003 *Sukk* Nå skulle egentlig kjærsten min vært her, men pga av den siste oppgaven som avslutter studiene hans (hm- husker ikke hva man kaller slike oppgaver jeg), som han har kort frist på og som han nå må jobbe mer på, så er besøket utsatt på (ikke helt) ubestemt tid. Selvfølgelig er det viktig at han blir ferdig- absolutt! Men likevel ble jeg veldig skuffa da han sa det. Og vet at stakkaren bare skal jobbe-jobbe-jobbe framover, og at han jo mye heller ville vært her, men likevel blir jeg skikkelig lei. Vet det høres ego ut men... Huff, har ikke sett ham på 3 måneder! Det er lenge det. Men blir jo sååå fint når han kommer da :D Lagde muffins her om dagen- kanel-muffins! Egen oppskrift, og ble veldig (skryte-skryte) gode, og lukta sååå godt! Bor på studenthjem, og så samles alle på kjøkkenet og vi spiser litt godt og prater- veldig koselig, men må snart lære meg at èn porsjon muffins ikke er nok... Og har kjøpt meg ny mobil- Siemens S45. Veldig fornøyd til nå, for den gamle var virkelig tyna på det meste. Denne har skikkelig kalender osv- utrolig greit å ha! Og så fikk jeg den på spesial-tilbud. Neste som står for tur er ny/brukt pc (denne streiker over en lav sko)(hm...), men mulig foreldra mine hjelper meg litt ut der. Er jo faktisk viktig å kunne skrive semesteroppgavene sine uten å risikere evig sinnsykdom når pc'n sletter alt for 13. gang...(jada- back-up er fint det, men denne pc'n er litt som Donalds 313- må skikkelig god-snakkes med og selv da er det 50-50 om den vil samarbeide!) Ellers opplevde jeg noe (litt) ekkelt idag- satt på bussen, og var veldig mange ledige plasser (ooooh- creepy! ). Så kom det en gammel/eldre mann inn, litt sånn creepy utseende. Og så satte han seg ved siden av meg! Uhu- hva skal man liksom gjøre? Be ham om å flytte seg? Og så satte han seg så tett innpå også. Reiste meg ganske snart og gikk av (heldigvis ikke langt unna dit jeg skulle)- men synes det er ekkelt. Hvorfor skulle han sette seg ved meg? Kan man be en person om å flytte seg? Skal lese litt bok nå- prøve å lese den ferdig så jeg kan levere den tilbake på biblioteket imorra. Og så skal min kjære snart ringe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 13. mars 2003 #15 Del Skrevet 13. mars 2003 Huff, ja, avstand er noe dritt. Hadde et avstandsforhold selv jeg da jeg bodde der.... det tok slutt. Men jeg traff en som bodde i etasjen over meg jeg, og han bor jeg sammen med enda Huff, hold ut nu, snart får du nok se ham igjen, og gjensynsglede.... ja, de som ikke har hatt et avstandsforhodl vet ikke helt hva det er for noe. Kos deg. (Ja, om du bor på et slikt kjøkken der man er sosiale, så er nok ikke en posjon muffins nok. Der jeg bodde hadde det stort sett vært nok, de andre hadde bare fått lunkta. Var lite sosiale der gitt.... Jaja, fint at du har det bra ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 17. mars 2003 Men jeg traff en som bodde i etasjen over meg jeg, og han bor jeg sammen med enda Hehe- traff faktisk kjærsten min her jeg også- han bodde på samme gang som meg. Dessverre har han flytta nordover nå fordi han er ferdig med skolen (han er en av dine med-studenter) men vi har daglige samtaler på telefonen og at virker til å gå flott mellom oss! Idag har jeg vært hos frisøren. Klippet lite av lengden, bare tuppene. Og så farget jeg håret. Ganske mørkt brunt med flott rødskjær. Ser nesten svart ut i inne-lys, men når jeg kommer ut i sola skinner det sååå flott. Må si meg veldig fornøyd, men så kosta det en de også da... Leverte utkast til eksamensoppgaver idag, og fikk veldig bra tilbakemelding fra veilederen min. Han virker skikkelig fornøyd med temaet, og sa faktisk at jeg hadde en veldig fin måte å tenke på. Koselig å høre. Har ikke spist middag enda. Ble sittende en stund i telefonen med ei venninne, så var det nyheter og så må jeg gjøre ferdig noe til imorra. Kanskje jeg bare lager meg noe havregrøt- godt og mettende! Er utrolig trøtt for tia- klarer meg nesten ikke gjennom dagen uten en ettermiddagslur. Har aldri vært sånn før- håper det bare er "vårdaffhet" som Mamma sier. Her om dagen sendte Pappa meg en nydelig barnebok (altså- bildene var så flotte!) og i permen hadde han skrevet at "med det samme han så denne boka visste han at den var skrevet for meg"- syns det var så nydelig skrevet. Pappa er liksom så "boss" til enhver tid, men så plutselig viser han sitt sanne jeg- en veldig følsom person. Og det gleder meg så. For det bringer oss bare nærmere, og vi er veldig like fra før- temperament, interesser, meninger, humor osv- og veldig sentimantale (selv om han ALDRI ville innrømme det!) er en skikkelig Pappa-jente jeg :D Sitter her på min lille hybel og ser meg rundt på alle klærne som ligger på stolen, bøkene på skrivebordet, hybelkaninene i hjørnet. Merker at jeg er stresset av å ha sittet her så lenge- blir så lei. Tror jeg skal ta meg en skikkelig rydde- & rengjøringsdag denne uka- føler meg sååå flink etterpå, og gudene vet det trengs... Spiste middag med noen franske venner på lørdag. Fransk vin, franske oster osv. Var veldig koselig, og ble kjent med noen nye folk. Det er slike kvelder man husker med gede når man sitter og skriver kjedelige oppgaver. Kanskje jeg skal be dem over en av kveldene? Er jo en perfekt "unskyldning" for å bake muffins! Nei, må nok jobbe litt til og spise litt mat. Og håper det ikke er for mange skrivefeil her, for nå er tastaturet skikkelig på grensen til ødelagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 19. mars 2003 Phew! Idag har jeg jammen vært fink! Sto opp ganske tidlig, spiste stor og sunn frokost (vel, det gjør jeg vel alltid) og så dro jeg ut på en lang joggetur. Hadde med minidisc-spiller og hadde en flott tur. Tilbake her gjorde jeg styrkeøvelser, før jeg tok en lang dusj og renset huden skikkelig. Så satte jeg igang med å skrive en oppgave som jeg skulle ha levert mandag (den er frivillig, men iom at det er den eneste oppgaven før eksamen så er det vel en fordel å levere...). Fikk skrevet ca 2 sider da kjærsten min ringte, og vi prata en stund. Veldig koselig :D Så satte jeg på to maskiner med henholdsvis sengetøy og vanlige klær (må huske å henge opp klærne snart) mens jeg laget en salat, som jeg spiser nå- meget god lunsj/midda. Og så har jeg støvsuget, vaska gulv og rydda og skifta på sengen. Eneste jeg ikke har gjort er å vaske vindu, for det sliter jeg med- syns alltid det ser nesten verre ut etterpå!! Og nå unner jeg meg litt tid på nettet, så blir det vel mer skriving etterpå og sen middag (skal ha løksuppe). Må si jeg er svært fornøyd med dagens gjøremå hittil. Selvsagt er alt husarbeidet influert av det faktum at jeg egentig burde skrive oppgave, men det er jo uansett noe som burde gjøres (sant å sies er det en stund siden sist) og det ukter så frisk og rent her nå. Hjelper virkelig på humøret! Igår kveld ringte ei venninne av meg som jeg ikke har prata med på nesten en måned, og det var kjempekoselig å prate med henne. Hun kommer kanskje hit i påsken, men siden vi kommer fra samme sted er det mer sannsynlig at vi begge drar hjem og heller treffes der. Og så kjøpte jeg slike påske-egg fra Freia som kommer i en lilla eggekartong (fir-pakning); er veeeeldig glad i sånne. Jaja, må vel ned i kjelleren etter vasken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 21. mai 2003 Ja. Er en stund siden sist jeg skrev. Har i det hele tatt vært svært lite her på KG de siste månedene. Tror jeg bare nådde et visst metningspunkt og så orka jeg liksom ikke mer. Har dessuten ikke hatt det så bra i det siste, men tror ting begynner å bli bedre. Hjelper også litt at jeg bare har en eksamen igjen, og at det gikk veldig bra med den jeg hadde idag (og som jeg grudde meg skikkelig til...) Er litt spennende å lese på linken om Bergenstreffet, hvem som kommer og slikt. Har skikkelig lyst å gå men er litt pysete da. Men regner egentlig med å dra. Må bare manne (eller kvinne meg opp son en god venninne alltid sier ) meg opp litt først. Dessuten skal jeg prøve voks en av dagene. Virker litt spennende, men sikkert ikke så behagelig. Har jo stort sett vendt meg til epilator, så burde jo gå greit. Og med tanke på resultatet..*wuhu* Ellers skal jeg "bort" neste semester, til utlandet. Gleder meg så utrolig mye! Blir godt å komme seg unna Bergen og tanken på å få oppleve noe slikt som det jeg skal gjøre er utrolig oppløftende. Da gjør det ikke særlig at jeg skal være hjemme på det lille stedet jeg kommer fra hele sommeren. Håper bare jeg får sett noe til kjærsten min da *savne* Men nå venter en uåpnet boks tunfisk i kjøleskapet (=midda)- tror jeg er det eneste mennesket i verden som digger tunfisk rett fra boks :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. mai 2003 #19 Del Skrevet 21. mai 2003 Du... tør jeg det treffet, så tør du også, ikke sant? Ellers har du ikke vært her for mye i det siste nei. Godt å høre at det nærmer seg slutten på eksamen, og at det gikk bra. Flott det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå