Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 For to mnd siden tok jeg en haug med blodprøver (inkludert jernlagre) fordi jeg var så slapp og dårlig, men de fant ingenting og jernnivået var helt fint. Men nå, to måneder etterpå har jernlageret blir lavt...Og jeg er jo fremdeles dårlig. Hvorfor kan dette skje sååå lenge etterpå enda jeg har gått dårlig lenge? Skal til legen imorgen og snakke med han, men er jo litt nysgjerrig nå...kanskje dere har noen tanker rundt det.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Har du øket inntaket av melk og melkeprodukter i det siste? Det hemmer opptaket av jern.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Nei...egentlig ikke Spiser helt som vanlig.
Gjest Rødtoppen Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Bra du skal til legen i morra da :-D Det man alltid tenker på når jernlagrene og Hb-verdien synker på denne måten er en eller annen skjult blødning... Lykke til hos legen!!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Dersom du f.eks. har kraftige mensblødninger kan det gå utover jernnivåene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå