Gjest Musemor Skrevet 23. januar 2003 #21 Del Skrevet 23. januar 2003 Helt enig med deg Ellen! Det er et utrolig kroppsfiksert samfunn vi lever i, og det er trist at så mange går rundt og er misfornøyd med hvordan de ser ut Selv ikke jeg som er velsignet med naturlige pupper i str. 70DD er 100 % fornøyd, så pupper er ikke alt her i verden (selv om man kan begynne å lure på om det er sånn for enklelte gutter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. januar 2003 #22 Del Skrevet 23. januar 2003 Kjære musemor Størrelse 70 DD har ikke jeg noen gang ønsket meg, og ikke har jeg det nå heller. Med sillikoninnlegg fyller jeg ut en B85 (er så brei over ryggen, derfor 85 str rundt). Synes ikke det er så voldsomt at det gjør noe. Synes det kan virke som om den generelle oppfatningen av fake pupper er at de som gjør det er tomhjernede bimboer som drømmer om se ut som Pamela Anderson. Noen er sikkert i den kategorien, men langt ifra alle som har fått innlegg er bimboer - vi er like forskjellige og sammensatte og unike som jenter generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 23. januar 2003 #23 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg er helt enig i at hver og en må få gjøre som de vil med sine pupper. For å slå fast med en gang så er jeg hetroseksuell, men jeg synes kvinnebryst kan være en fin og vakker ting og jeg ser gjerne på de. Hvis jeg hadde fått slappe jur eller måtte fjerne et bryst, hvem vet, kanskje jeg hadde satt inn implantater selv også. Men det å synes at pupper med implantater er fint, det gjør jeg ikke, man har jo bare kjøpt de jo. Ingenting beundringsverdig med det, blir jo på lik linje som å kjøpe seg en fin ting. Og jeg skal love deg at om du hadde vist meg en rekke med kvinner med bikinitopp hadde jeg klart å skille nøyaktig ut hvem som hadde kjøpt seg pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 23. januar 2003 #24 Del Skrevet 23. januar 2003 Lurer på om du hadde det gitt. - Bikiniene nå tildags er utformet og designet på en sånn måte at de kan få hvem som helst til å se ut som Pamela Anderson, enten de har silikoninnlegg eller ei (stikkord - push-up og oljeinnlegg i selve bikinioverdelen..). Du må nok ta av bikinien for å se hvordan det egentlig står til. Fruenge - jeg reagerer litt på at du pr. definisjon ikke synes pupper med silikoninnlegg er pene - fordi det er silikoninnlegg i de - altså en såkalt "pen pupp" er pen å se på uansett årsåk til at den er pen. Si at du ser et par med bryster som du synes er pene, så får du i etterkant vite at det er implantater i de, og da er de plutselig ikke pene lenger allikevel? Åssen er det mulig da? De ser jo fortsatt likedan ut som da du syntes de var pene? Synes det var en temmelig intolerant og selvgod kommentar som var temmelig unødvendig. Og som ikke henger på greip. Hvorvidt en silikonpupp ser fake ut eller ikke avhenger av størrelsen på innleggene, fasong og størrelse på "utgangspuppen" før operasjonen(artig ord forresten) samt kroppsfasongen, størrelse og holdningen ellers til bæreren av puppene. Er for eksempel temmelig sikker på at du ikke hadde sett/skjønt at mine puppper har fått litt ekstra påfyll underveis om du hadde sett de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 24. januar 2003 #25 Del Skrevet 24. januar 2003 Ja, det er mange som har implantater som tror at de ikke kan ses. Men hvis man har studert den kvinnelige anotomi i øvre haldel litt, lsik jeg har så kan jeg altså se det. Så til ditt siste spm kan jeg svare ja, jeg kunne helt sikkert ha sett det hvis du bare hadde en bikinitopp. Skjønner godt at du synes min forklaring/bortklaring av implant pupper vs natural pupper er litt snodig. Men for meg så" synker ting i verdi" når hver og en kan kjøpe seg et par. Og fordi jeg kan se at pupper er kjøpt så er de ikke i kategorien vakre. For hvor er puppen? den er jo der slik den var før dingesn kom inn under huden. For meg er det det som ligger under implantet og utenpå. Ikke selve implantet. Det kalles sikilon, saltvann yo name it, men hvertfall ikke pupp. Der fikk jeg ristet liv i dere en fredagskveld tenker jeg. Nå tar jeg en weekendtur og er tilbake mandag. Nevner det bare i tilfelle noen skulle finne på å tro at jeg hadde sluppet opp for argumenter. En del tror nemlig det når de ikke svarer sånn nogenlunde med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 29. januar 2003 #26 Del Skrevet 29. januar 2003 For aa svare for meg selv: Jeg hadde blitt kjempeskuffet hvis han jeg skulle danse den ville apedansen med viste seg aa ha sproytet silikon inn i musklene. Det hadde nok ikke blitt noe apedans i det hele tatt, jeg ville heller hatt en dansepartner som kun bestod av kjott og blod (bein, sener... u name it). Det er vel mer "politisk korrekt" aa synes at det er greit aa herse som man vil med kroppen sin, men da faar jeg heller vaere litt "politisk ukorrekt", for jeg synes ikke det. Synes det er skikkelig usexy, og mener som fruenge at for aa ha en flott kropp nytter det ikke aa ha noe som er kjopt og betalt. Her i Australia er ogsaa silikon utbredt, og naar jeg ligger paa stranda klarer i hvert fall mange av mine guttevenner aa "sile ut" dem med silikon (i hvert fall en god del). Og det er ikke med beundring i stemmen at de tar opp temaet. Min tolkning er derfor den: Gutter setter ikke pris paa silikon, eller: jeg har venner med de samme verdisyn paa menneskekroppen som meg selv. (snakker ikke om brystkreftopererte, -tror faktisk ikke brystkreft er saa utbredt blandt jenter i alderen 18-30) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. januar 2003 #27 Del Skrevet 29. januar 2003 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 30. januar 2003 #28 Del Skrevet 30. januar 2003 Silikonpupper også. I know Mine er nydelige Regner med at du har fine pupper, det er jo tross alt det dere har betalt for (men jeg trodde ikke vi diskuterte hva hver enkelt synes om sine egne pupper her?). Tror heller ikke at dem som ser en silikonoperert paa rygg i bikini og ikke synes noe om det de ser sier noe til vedkommene. Saa dere vil nok ikke merke negativ respons fra det annet kjonn, men aa derav trekke den slutningen at alle gutter tenner paa silikon er vel naivt... Ada...det der er ønsketenking hvorfor skulle jeg onske at det var saann at enkelte ikke liker silikon?? for da blir det ikke nok menn igjen til meg?? nei, jeg onsker ikke hverken det ene eller andre naar det gjelder silikon, men synes det er trist at mange helt friske og normale jenter onsker aa gjore noe saannt (og hvis du tror det er misunnelse, saa kan jeg ikke for mitt bare liv forstaa det, jeg kunne jo naar som helst kjopt meg nye pupper dersom jeg onsket?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttorm Skrevet 30. januar 2003 #29 Del Skrevet 30. januar 2003 nå er da heller ikke speilegg-pupper som flyter og flater ut når dere jenter ligger på rygg heller så lekre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 30. januar 2003 #30 Del Skrevet 30. januar 2003 Hurra for Maiken! Jeg kunne ikke sagt det bedre selv, du skriver akkurat det jeg mener om det meste i denne debatten her og bare en liten ting til noen lenger opp på siden her (fruenge tror jeg?) - du sier at når du finner ut at et par bryster er kjøpt, så sier du at da er de ikke pene lenger, nettopp fordi de er kjøpt. La meg forsøke en liten allegori her: Hvis du kommer hjem til en venninde som har en sofa du ikke har sett før, og som du synes er veldig fin, blant annet fordi den passer til resten av møblementet, og gir din venninne komplimenter for dette. Så svarer hun "1000 takk skal du ha, vi kjøpte den på Ikea i forrige uke og er kjempefornøyde selv også!" Oops - hva skjer da? Er den sofaen da plutselig ikke noe fin lenger? For den er jo kjøpt...og ikke arvet eller noe sånt..Satt litt på spissen dette her kanskje, men jeg mener at prinsippet er det samme.. Og som Maiken sier - f.eks. hvis man personlig ikke synes fete mennesker er pene. Har man da lov til å si det? - på samme måte som man mener noe om brystforstørringer? Tror ikke det nei... Og jeg må støtte Maiken igjen - i de årene jeg har hatt innlegg i brystene mine, har jeg ikke møtt/datet en mann som ikke har tent på puppene mine. Sånn er det med den saken. Og det plager ikke meg, for å si det sånn, selv om det heller ikke er viktig for meg nå - så lenge jeg selv og kjæresten min er fornøyd, så driter jeg for å være helt ærlig langt i hva andre måtte mene om akkurat dette. Og særlig damer da, det kan jeg ikke si at bryr meg i det hele tatt. Kvinne er kvinne værst er det noe som heter, og det tror jeg gudbedre meg er sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå