Gjest T Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Min mann fikk en merkelig tekstmelding fra et nummer som var helt ukjent. Merkelige tegn og bokstaver. Vi forstår ikke bæra? Er det noen andre som forstår dette språket og kan oversette? Denne tekstmeldinga fikk min mann fra et ukjent nummer. Hei, marlyn alis kmi n edwn uli bukas,twag sna,ako kya Ing wla n dn load c nova, para makausap kau kc bka di maalgaan n lagi c ken morgan,me kausapn men a bka mgbgay ng trbho bukas wla kc kanina
Eve Luna Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Dette er skrevet på et fremmed språk og ikke er bare mobil forkortelser.
Gjest T Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Ingen som vet hvilket fremmedspråk og hva det betyr?
Gjest Elfrida Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Det ser litt ut som tagalog, det største språket på Filippinene. Jeg kan det ikke, og aner derfor ikke hva det betyr.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Min mann fikk en merkelig tekstmelding fra et nummer som var helt ukjent. Merkelige tegn og bokstaver. Vi forstår ikke bæra? Er det noen andre som forstår dette språket og kan oversette? Denne tekstmeldinga fikk min mann fra et ukjent nummer. Hei, marlyn alis kmi n edwn uli bukas,twag sna,ako kya Ing wla n dn load c nova, para makausap kau kc bka di maalgaan n lagi c ken morgan,me kausapn men a bka mgbgay ng trbho bukas wla kc kanina ← ...Søk opp nummeret på telefonkatalogen.no?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Googlet på et par ord, og det ser ut som det er Tagalog. http://www.tagalog-dictionary.com/ kan kanskje funke?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 http://www.google.co.uk/search?hl=en&safe=...nG=Search&meta=
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Det er vist mye som er forkorta men det er vistnok tagalog,er om at ho som sender smsen skulle ringe marlyn og edwin men ble ikke noe av det likevel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå