blå Skrevet 12. januar 2003 #1 Del Skrevet 12. januar 2003 Det er som sagt vanligere og vanligere med dildoer. Og jeg lurer på om noen har erfaring med forskjellige dildoer. Dette kan vel også brukes i parforhold? Hvilken burde man velge? Har du noen du vil anbefalle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. januar 2003 #2 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har ikke så "bred" erfaring med dildoer :oops: Men prøver nå meg med et lite råd alikevell... Jeg har en lilla sak med en ekstra "dings" på som stimulerer klitoris... Den er blitt "uunværlig" for meg... Min tidligere samboer kjøpte en KJEMPETING som så veldig ekte ut, men den var så ubehagelig stor at jeg ikke likte å bruke den. Så min erfaring er at det er ikke størrelsen det kommer ann på!!! Lykke til med valget :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 12. januar 2003 #3 Del Skrevet 12. januar 2003 I den kategorien dildoer som du nevner Maja 30...med klitorisstimulator.....så er det vel Samuraien som er den beste (ifølge mange her inne på KG)...og den dyreste (699,-).... Har selv Samurai og en i samme variant som heter Pearl Rabbit (299.-)....sistnevnte er for myk for min "smak".... MEN.....personlig synes jeg Samuraien er litt vel oppskrytt her inne....god er den!! ....men har ikke helt brakt meg til de uante høyder som jeg forventet at den skulle...etter den gode "reklamen" her inne ....kanskje jeg ikke har teken på den ennå...??? Men vil anbefale Samuraien fremfor de andre (4) jeg har....!! Lykke til med valget ditt...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 12. januar 2003 #4 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg foretrekker vibrator framfor dildo og da med ekstra "tut" til klitoris. Min kosta 900 kr og er knallbra Husker ikke hva den heter, men jeg tror det var noe med delfin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 12. januar 2003 #5 Del Skrevet 12. januar 2003 Om du går inn på Sex og Samliv her på Kvinneguiden, vil du finne linker til mange nettsider som selger sex-leketøy. Du kan se på de ulike varene, og noen av dem er også testet med utdypende kommentarer. Pris finner du også der. Kanskje du finner det du leter etter på en av disse sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. januar 2003 #6 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg foretrekker vibrator framfor dildo og da med ekstra "tut" til klitoris. Min kosta 900 kr og er knallbra Husker ikke hva den heter' date=' men jeg tror det var noe med delfin..[/quote'] Eeehm....er den blå, vanntett og ser ut som en delfin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. januar 2003 #7 Del Skrevet 12. januar 2003 *kremt*...nei glem det, jeg så på prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 12. januar 2003 #8 Del Skrevet 12. januar 2003 Beste kjøpet jeg har gjort er en liten perlemorsfsrget/hvit vibrator fra Kondomeriet (under 100-lappen :D ). HELT uunværlig, og liten nok til at det alltid passer å bruke den. Synes de store er oppskrytt... Prøvde en gang en sånn Cupido-sak med perler og knotter og ledning og rundt-og-rundt og knapper og kontrollpanel og... gudbedre for noe styr :o Må ærlig talt si at det var det minst erotiske jeg har vært med på i hele mitt liv. Jeg ønsket meg da ikke en mixmaster! Så mitt tips er å ikke kjøpe noe dyrt hvis du ikke er rimelig sikker på at du kommer til å like typen. Det enkle kan være det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. januar 2003 #9 Del Skrevet 12. januar 2003 Prøvde en gang en sånn Cupido-sak med perler og knotter og ledning og rundt-og-rundt og knapper og kontrollpanel og... gudbedre for noe styr :o Må ærlig talt si at det var det minst erotiske jeg har vært med på i hele mitt liv. Jeg ønsket meg da ikke en mixmaster! Praktisk med en liten som ikke tar noe plass i veska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 13. januar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 13. januar 2003 Takk for svar, det er fint å ha noen å spørre om råd. Jeg har liksom ikke helt slikt forhold til mine venninner at jeg kan spørre om sånt. Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter, jeg har aldri prøvd noen. Men nå har jeg virkelig lyst til å prøve det, et eller annet.....vibrator..... dildo???? Har sett på den Sumarayen som er ofte omtalt på KG, men vet ikke jeg. Jeg vil ikke ha noe som er for stort heller, for det synes ikke jeg så mye om. jeg får se meg litt mer om, men kom gjerne med flere råd..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. januar 2003 #11 Del Skrevet 13. januar 2003 Samuraien er ikke noe uvanlig stor......det må da kjennes.... Selv betegner jeg alle som dildo jeg....sikkert "feil" men.... :oops: Samuraien har ikke vibrator i selve "staven"....men roterende hode....klitorisstimulatoren vibrerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. januar 2003 #12 Del Skrevet 13. januar 2003 Har hatt en samurailignende sak, faktiusk så og si dønn lik, bare at min kostet 1400 kr. Nylig kjøpte jeg en WabbitWibe, fordi jeg tenkte at det kunne være ok med en vanntett en. Den er ikke særlig god og jeg vil ikke anbefale den. Selve klitorisstimulatoren er altfor stor i forhold til lengden på selve vibratoren. Den som jeg hadde, som var lik samuraien, var kjempegod. De roterene bevegelsene samt klittstimmen var supert. Den hadde ikke masse ledninger, men knotter på selve vibratoren. Tror kanskje jeg ville foretrukket en med adskilt kontroll, siden det ikke akkurat er lett å se på vibben når man skal forandre styrke. De vibratorene der man bare skrur opp og ned, går det selvfølgelig helt greit med kontrollen på vibben. Når du skal ut å gjøre et førstegangskjøp syns jeg det er viktig å velge noe enkelt. Ikke kjøp for stort! Størrelsen på vibratorene i butikken, kan nok av og til se mindre ut enn de egentlig er. Jeg har kjøpt min del av dildoer, men selv jeg syns at Wabbiten så mindre ut enn den er i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 13. januar 2003 #13 Del Skrevet 13. januar 2003 Hva med å begynne med en liten og glatt sak, billig og grei, med et utseende som tiltaler deg? Så kan du oppgradere derfra... Synes absolutt Kondomeriet har flere greie "nybegynner" saker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 13. januar 2003 #14 Del Skrevet 13. januar 2003 Hva med å begynne med en liten og glatt sak, billig og grei, med et utseende som tiltaler deg? Så kan du oppgradere derfra... Synes absolutt Kondomeriet har flere greie "nybegynner" saker... Helt enig- kjøp deg en liten billig sak så kan du heller investere i no større og dyrene seinere. Litt kjedelig å kjøpe en kjempedyr en som ikke faller i smak. Kondomeriet finner du forresten også på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. januar 2003 #15 Del Skrevet 13. januar 2003 Eeehm....er den blå, vanntett og ser ut som en delfin? Nei, den er ikke vanntett og den ser ikke ut som en delfin, men den er hvit og blå. Tror det var delfin på engelsk, altså noe med Dolphin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #16 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei ! Jeg kunne godt tenkt meg en vibrator til, jeg har kun en enkel en. Har tenkt lenge på samuraien, har ikke følt meg helt sikker på den der klitorisdelen!!! Hvordan funker den? Kan den stilles på flere hakk angående vibrasjonen? Vibrer det i begge "tuppene"? Hilsen en nyskjerrig frue!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. januar 2003 #17 Del Skrevet 13. januar 2003 Klitorisstimulatoren på Samuraien er faktisk en liten gris..... ...som har en tynn tunge som vibrerer i to "hastigheter"..... Skjønner ikke helt hva du mener med begge "tuppene"..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen the queen Skrevet 13. januar 2003 #18 Del Skrevet 13. januar 2003 Kanskje hun hadde tenkt å bruke den sammen med venninna? Siden hun etterlyste vibrasjon i begge tuppene...?? Nei, men fra spøk til alvor...Samuraien er skummelt deilig. Jeg erklærer herved meg selv for avhengig av den. Den lille klitoris-stimulatoren er bare så utrolig herlig! Anbefales på det sterkeste! Men den er kanskje ikke så passende for "nybegynnere" fordi den har litt mange knotter og brytere.... Jeg startet med en billig "stav" rundt 2-300 kroner, og nå sitter jeg her med Samuraien. Som gjør sexlivet bedre! (*reklame*) hilsen Galadriel, som mener at en vibrator ved siden av mannen er helt greit...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen the queen Skrevet 13. januar 2003 #19 Del Skrevet 13. januar 2003 Kanskje hun hadde tenkt å bruke den sammen med venninna? Siden hun etterlyste vibrasjon i begge tuppene...?? Nei, men fra spøk til alvor...Samuraien er skummelt deilig. Jeg erklærer herved meg selv for avhengig av den. Den lille klitoris-stimulatoren er bare så utrolig herlig! Anbefales på det sterkeste! Men den er kanskje ikke så passende for "nybegynnere" fordi den har litt mange knotter og brytere.... Jeg startet med en billig "stav" rundt 2-300 kroner, og nå sitter jeg her med Samuraien. Som gjør sexlivet bedre! (*reklame*) hilsen Arwen, som mener at en vibrator ved siden av mannen er helt greit...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå