Gå til innhold

UVI :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ny sexpartner = UVI. Alltid i mitt tilfelle... Argh.

Men jeg har mensen... så hvordan gjør jeg det mer urinprøve da? åh, dette er vondt, og jeg har ikke tid til å gå til legen nå. må på jobb først....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, jeg har fått lov til å komme med urinprøve til legen. men som sagt så har jeg mensen... holder det å ha i tampong eller? :o

Skrevet

Jeg tror det :-) Det renner jo ikke hele tiden heller, så jeg ville kanskje tisset rett etter jeg hadde tatt ut tampongen og tørket det hullet?

Utrolig kjipt med UVI. Merker jeg kanskje brygger på noe, så her ODer jeg på cvitaminer og tranebærkapsler!

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Den saken er ganske enkel, men du må bare si ifra når du levere prøven at du har mensen også. Ellers tror legen at du har en massiv blødning i blæra di... For det vil alltid bli skikkelig utslag på blod uansett hvor ren du er når du har mensen. Bortsett fra det vil legen kunne se utslag av hvite blodceller, nitritt osv på urinstixen selv om du har mensen :-D Lykke til!!

Skrevet

Det vil registreres blod i urinen når du har mensen, uansett om du nettopp har vasket deg eller ikke. Bare si fra til dem når du leverer prøven (dette er viktig).

jeg følte også at jeg brygget på noe. Hadde vondt på den ene siden av ryggen og på siden (som om jeg skulle være støl) i helga, og pøste på med vann, tranebær og c-vitaminer. Nå merker jeg ingenting. Håper det løste seg med det.

Skrevet

du vet også at du alltid MÅ tisse etter sex, ja? for å få ut bakteriene som har kommet inn i urinrøret gjennom samleie

Skrevet

Bytt til et grovt toalettpapir. Var som å komme til himmelen for min del. Visstnok loer mykt toalettpapir veldig, og det fremmer bakterievekst.

Go grovt dopapir!!

Skrevet
du vet også at du alltid MÅ tisse etter sex, ja? for å få ut bakteriene som har kommet inn i urinrøret gjennom samleie

Jeg vet :) men vi hadde 4 ganger på en natt, og etter gang nr 4. var jeg trøtt og måtte seriøst ikke på do så jeg lot det være. det var kanskje veldig dumt, men rart om det skal ha så mye å si :rodme:

Skrevet

Synes forresten gutter er litt korttenkte... de peller som regel alt for langt bak, og er uforsiktige med at de omtrent kjører penis i rompa på deg før du flytter den dit den skal. MURR!!!

Skrevet
Synes forresten gutter er litt korttenkte... de peller som regel alt for langt bak, og er uforsiktige med at de omtrent kjører penis i rompa på deg før du flytter den dit den skal. MURR!!!

Du skulle prøvd å ha en penis du....ikke alltid like lett å finne det riktige hullet. Bare noen cm som skiller :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...