Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I Explorer så er det lett å slette ting du har søkt på i feks. google, eller innloggingsnavn feks på KG. Da finner du bare fram listen som ligger der og trykker delete. Men dette går jo ikke i Mozilla Firefox :sur:

Noen som vet hvordan jeg fjerner slikt? Føler jeg har prøvd det meste og der på startsiden i google ligger det jeg søkte etter for å kjøpe i gave til mannen min. Han finner jo det bare han trykker riktig bokstav først så popper det fram at jeg har søkt på det... Åhh jeg irriterer meg slik over dette! :sur:

Å tømme historien fungerer ikke.

Ja jeg vet.... jeg har fritidsproblemer. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du slettet alt av informasjonskapsler? står også "slett private data" --> ctrl + shift + delete. hjelper dette?

Skrevet

Hvorfor ikke lage hver deres bruker på pc'en. Så logger dere inn hver for dere, og brukerinformasjon lagres hver for seg. Det funker hos oss, han slipper å se noe til mine kjerringfavoritter, og nerdefavorittene hans slipper å plage meg. Nylige søk, nylig besøkte sider osv popper ikke opp hos den andre.

Skrevet

Jo vi har gjort det slik før, men har det ikke slik nå. Det ble enklere å ha kun en profil. Og vi har to PC'er så... Dessuten synes jeg ikke at det fungerte så godt med programmene som var installert på en av profilene og ble brukt på andre.

Men det plager ikke oss å ha kun en profil, kun akkurat denne ene tingen at jeg ikke kunne å ta bort det jeg hadde søkt på, men nå kan jeg jo det. Så da er jo problemet borte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...