mallina Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Vi har ei trillepike som skal komme å passe på tulla vår på to år, det er første gang siden sommerferien begynte, og så fant jeg fra sportsvogna, og jeg syntes den virket litt liten? I hele sommer så har jeg brukt ei lita trillevogn, men den er altfor vanskelig å håndtere for trillepika vår (den er nesten for vanskelig for meg å bruke!). Er det normalt å bruke sportsvogn når barnet er 2år? (Beklager at spørsmålet er litt teit, jeg har bare ikke peiling på dette!)
Elodi Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Synes ikke det er teit i det hele tatt! Og med en trillepike ville jeg først og framst tenkt på at den skal være lett og trygg for henne å trille!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Vi brukte sportsvognen til barnet vårt var 2 1/2 år. Hvis den ikke er for liten til barnet, ser jeg ingen grunn til å la være å bruke den.
mallina Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Takk for svar.. Jo men den ser litt liten ut, barnets hode rekker over ryggen, og den ser litt liten ut.. Men hva brukte dere da barnet var 2 og et halvt år da? Og ja jeg er enig i at vogna skal være trygg å kjøre for passepika!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå