Gå til innhold

Gavekort vi ikke trenger...


Barbie

Anbefalte innlegg

Da vi giftet oss i august ga vi klar beskjed om at vi IKKE ville ha gavekort fra Glassmagasinet i gave.

Min mann og jeg har i årevis bodd for oss selv,og har derfor det vi trenger av kjøkken-fjas.

Ikke sparer vi på noe heller,derfor synes vi det var bortkastet og gi oss dette.

"Problemet" er at alikevell var det noen som ga oss et gavekort på 2000 kr fra Glassmagasinet,og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med det!

Vi har tatt turen til butikken 3 ganger,men finner ingenting vi har lyst på eller trenger.

Jeg spurte butikken om vi kunne få pengene i stedet,men det gikk ikke! :evil:

Ikke kunne vi kjøpe en billig ting og få resten ut i kontanter heller..

Ikke for å være utakknemmelig,men vi hadde faktisk heller satt pris på et gavekort fra Esso!

Da kunne vi i det minste fått brukt det.

Noen som har ideer om hva vi kan gjøre?

Det er for mange penger til at vi kan la det gå i søpla!

Ikke kjenner vi noen som vil kjøpe det heller...

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker du nå om "glass-glassmagasinet" eller hele glassmagasinet?

Eh.. jeg tenker nå på "kjøpesenteret" på Stortorget i Oslo.

Det har de jo både klær, tepper og masse annet.

Kanskje det kan brukes i de andre butikkene der også??

NOE må dere da finne?

En dyr, liten ting som dere ikke ville brukt penger på til vanlig?

Eller hva med å handle inn julegavene til neste år på glassmagsinet? Bedre enn å bruke det på noe dere ikke trenger. Og nå er det vel fortsatt salg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Kjøp mange fine ting og gi dem bort i bursdagsgaver/julegaver. Bruk da de pengene dere ikke bruker i gaver på bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns for det første det er ganske spesielt å si at jeg IKKE skal ha noe gavekort fra glassmagasinet, du kan faktisk ikke bestemme hva folk kjøper til deg, selv om du har en gaveliste. jeg synes det også er bra spesielt at du ikke trenger noe fra glassmagasinet, de har jo mye de da, og av og til trenger man fornying selv om man har det meste. :forvirra:

2000 er for mye å "kaste bort", ja det er jeg enig i , men hvis du ikke vil ha noe så får du heller kaste 2000 bort. :sur:

Jeg beklager at jeg er såpass kvass, men klarer desverre ikke annet da du er så utakknemlig. Husk det var en gave, og det går jo an som nevnt ovenfor å gi bort gaver derifra.

Jeg håper ingen snakker slik om gaver dem har fått av meg! :frustrert:

For jeg syns vel egentlig at det høred ut som om du ikke fortjente noe i det hele tatt, men dette er min mening, og du spurte så.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en god idè å kjøpe noe som dere kan gi bort i gave til noen.

ELLER, så kan jeg få gavekortet? For jeg har garantert bruk for det, og kommer ikke til å ha store problemer med å finne noe. :ler:

DET var en god idè!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis gavekortet kan brukes på hele Glassmagasinet i Oslo (hele kjøpesenteret), så må det da være mulig å finne noe. Der er det jo stor parfymeavdeling.

Ellers må jeg si at jeg ikke hadde hatt noen problemer med å bruke de pengene selv om vi også har det meste vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi bytter gjerne mot gavekort på kr 2000,- som vi fikk på Steen & Strøms kort/kunstbutikk! Vi har store problemer med å finne noe der.

De har i tillegg sluttet med at man kan handle på hele senteret, slik Glassmagasinet heldigvis har det ennå.

Men vi ser absolutt givernes glede i å gi en slik gave, er ikke utakknemlige. Det er bare så vanskelig å godta at vi "mister" 2000 i gave.

Har vurdert å kjøpe diverse kort til fremtidige bursdager etc, men det blir for mye penger å bruke på slikt. Har ikke råd til å kjøpe en annen gave for summen heller, og si at det var hva vi kjøpte.

Hilsen

En annen gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er så utakknemlig at du ikke fortjener noen gave! Sorry, men det synes jeg, altså.........

Gi gavekortet til en institusjon, bolig e.l. Der vil det sikkert bli satt pris på! Eller til meg, jeg har kjøpt nytt hus så jeg har garantert bruk for det, og jeg lover å uttrykke min takknemlighet resten av året.

Alternativt kan du annonsere det for salg i avisen. har sett det før.

Til slutt håper jeg ikke giverne får vite hva du mener om gaven de kom med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...