Gå til innhold

Steve Irwin

Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne krokodillemannen fortjener ikke så mye oppmerksomhet.

I og med at han var ukjent for deg, så kan du neppe konkludere med noe som helst..

Det er svært sjeldent at folk får mer oppmerksomhet enn de fortjener. Rett og slett til at det er en grunn til oppmerksomheten. Er det ikke noe der, så forsvinner oppmerksomheten fort.

Forøvrig er det passe respektløst å skrive noe slikt etter det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

Men det er vel typisk kvinnfolk å  ha feil fokus her i verden. Man ser aldri sippe tråder om alle som dør i krig eller ulykker hver eneste dag. En som har gjort en karriere av å plage dyr derimot...

Kan ikke du gjøre oss alle en tjeneste ved å holde kjeft dersom du bare har dritt å komme med? Det oppgulpet du kommer med her er fullstendig respektløst, både ovenfor avdøde, hans familie og fansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

Kan ikke du gjøre oss alle en tjeneste ved å holde kjeft dersom du bare har dritt å komme med? Det oppgulpet du kommer med her er fullstendig respektløst, både ovenfor avdøde, hans familie og fansen.

Er hans familie nordmenn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk ja. Enda en av disse brukerne som tror han eier forumet og kan diktere hva andre skal si.

Hva er det egentlig dere er mest imponert over ved denne tosken? At han plaget dyr? At han satte sin egen sønn i livsfare for å lage "show"? At han endelig gikk for langt og det nå sitter to farløse unger og ikke skjønner hvorfor pappa ikke kommer hjem?

Ja, sånne mennesker fortjener virkelig respekt.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste et sted at han fikk gjort det ulogvlig med jakt på krokodiller og slanger i Australia. Kan noen bekrefte/avkrefte?

Isåfall har han gjort en hel del!

Alt det andre bra han har gjort nevnes jo i tråden.

Og uansett om han ikke hadde gjort noe galt, er det da trist når folk dør!

Huff, jeg er glad jeg slipper å leve med den kynismen du viser her! Helt utrolig, er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser mange av innleggene i denne tråden skammer jeg meg over å være nordmann, Man snakker ikke stygt om de døde uansett!! Hvem faen trur dere at dere er? Hva mener dere med at han plaget dyr? Han torturerte dem da ikke?! Han har vel aldri drept et dyr så vidt jeg vet. Steve Irwin satte fokus på utrydningstruede dyr som andre folk ikke bryr seg noe sørlig om fordi de blir ansett som ekle slimete dyr! Han gjorde mye for å verne om dyrene. Hva har dere selv gjort for krokodiller, slanger og andre farlige dyr, dere som er så himla provosert over lidenskapen hans????? Krig og elendighet ellers i verden har faen meg ingenting med saken å gjøre! Men siden dere bringer det på bane; sitter dere selv og griner så snørra renner hver gang en bombe smeller i Midtøsten? Hver sin lidenskap, han hadde sin og andre har sin.

Når det gjelder episoden med krokodillen og ungen på armen, så er det ikke noe verre enn folk som kommer hjem med en nyfødt unge og legger den gulvet så bikkja får snuse på den, som kona hans Terri sa. Han visste hva han gjorde, hvordan krokodillen skulle håndteres, han ville neppe gjort det om han hadde vært utrygg på situasjonen!

Om dere ikke likte mannen så er det greit, men la for faen oss som likte mannen og programmene hans få sørge litt da. Snakk om at alle på død og liv skal samme interesser!

Innlegg moderert noe.

vimse-mod

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, at det går an å være så respektløs. Jeg håper virkelig enkelte av dere møter den samme holdningen en dag en av deres nærmeste dør. Man kan mene hva man vil om en person, men man snakker IKKE stygt om en avdød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Steve og hans familie fortjener at man snakker stygt om ham, men når man er en person som er i medienes fokus må man jo påregne at noen liker en og noen ikke. Vi snakker da stygt om Hitler selv om han er død? Så påstanden din Kermit er jo ikke helt sann:

men man snakker IKKE stygt om en avdød!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, at det går an å være så respektløs. Jeg håper virkelig enkelte av dere møter den samme holdningen en dag en av deres nærmeste dør. Man kan mene hva man vil om en person, men man snakker IKKE stygt om en avdød!

Men man kan snakke stygt om barnet til de som lever, som f.eks. barnet til Tom Cruise og Katie i Kulturforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Steve og hans familie fortjener at man snakker stygt om ham, men når man er en person som er i medienes fokus må man jo påregne at noen liker en og noen ikke. Vi snakker da stygt om Hitler selv om han er død? Så påstanden din Kermit er jo ikke helt sann:

Det er mulig den ikke er helt sann for deg, men for meg er det grunnleggende folkeskikk å ikke rakke ned på en person som er død og dermed ikke kan forsvare seg. Om man ønsker å snakke om hva Irwin familien har gjort og ikke gjort, så synes jeg man kan starte en egen tråd om det i stedet for å forsøple denne tråden med dårlige forsøk på provokasjoner slik som gjestene har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig den ikke er helt sann for deg, men for meg er det grunnleggende folkeskikk å ikke rakke ned på en person som er død og dermed ikke kan forsvare seg. Om man ønsker å snakke om hva Irwin familien har gjort og ikke gjort, så synes jeg man kan starte en egen tråd om det i stedet for å forsøple denne tråden med dårlige forsøk på provokasjoner slik som gjestene har gjort.

Så du ville ha vært høflig overfor Hitler og forsvart Mussolini? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forbauset over denne sippe tråden som omhandler en eller annen aussie som tilfeldigvis hadde et tv-program på en kanal ingen har hørt om. En skulle virkelig tro det var kongen selv som hadde dødd. Er dere forblindet av mongoboksen, eller er dere bare totalt uvitende om hva som skjer rundt om i verden? Eva Knardal, en av Norges beste pianister døde forrige helg... Jeg ser ingen slik nesegrus hylletråd om henne. Det dør tusenvis av mennesker i Afganistan og andre krigsområder hver dag. Ingen tråd om det heller. I morgen er det 5 år siden 11-september, hvor flere tusen mennesker mistet livet, ingen har skrevet om det heller.

Kanskje det er på tide å se lenger enn til fjernkontrollen og ta en titt på hva som foregår ute i den virkelige verden?

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at man er likegyldig ovenfor denne mannen, men de som sørger over han kan vel få slippe å forsvare det?

Det er sikkert mange som sørger over- og minnes Eva Knardal og, selv om det ikke skjer i denne tråden eller på KG. Man sørger over/minnes de man har hatt et forhold til, og man skulle ikke trenge å forsvare at man sørger over noens død, uansett hvem det måtte være.

(for min del har jeg ikke noe spesielt forhold til denne mannen, men jeg husker at jeg f.eks ble rar og trist da Curt Corbain døde, selv om han for meg kun var "en mann fra tv/radio/plate" og selvfølgelig objektivt sett ikke var "verdt mer" enn et hvilket som helst annet menneske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg blir forbauset over denne sippe tråden som omhandler en eller annen aussie som tilfeldigvis hadde et tv-program på en kanal ingen har hørt om. En skulle virkelig tro det var kongen selv som hadde dødd. Er dere forblindet av mongoboksen, eller er dere bare totalt uvitende om hva som skjer rundt om i verden? Eva Knardal, en av Norges beste pianister døde forrige helg... Jeg ser ingen slik nesegrus hylletråd om henne. Det dør tusenvis av mennesker i Afganistan og andre krigsområder hver dag. Ingen tråd om det heller. I morgen er det 5 år siden 11-september, hvor flere tusen mennesker mistet livet, ingen har skrevet om det heller.

Kanskje det er på tide å se lenger enn til fjernkontrollen og ta en titt på hva som foregår ute i den virkelige verden?

:klappe::klappe::klappe:

:Nikke::Nikke:

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at han fikk gjort det ulogvlig med jakt på krokodiller og slanger i Australia. Kan noen bekrefte/avkrefte?

Isåfall har han gjort en hel del!

Alt det andre bra han har gjort nevnes jo i tråden.

Og uansett om han ikke hadde gjort noe galt, er det da trist når folk dør!

Huff, jeg er glad jeg slipper å leve med den kynismen du viser her! Helt utrolig, er det!

han drepte ikke dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i stedet pinte ham dem i underholdningsøymed. Voksent gjort....:roll:

Feil igjen. Han eksponerte dem for å øke bevisstheten til mennesker.

Ingen dyr ble pinet. Ingen dyr hadde det vondt.

Bombe at du skriver som gjest forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...