Spoven Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Gutten min fylte ti år for ikke så veldig lenge siden. Han er en normalt aktiv gutt, men trener ikke noe utover gymtimene. Og dusjer nesten hver dag. Her forleden jeg herjet med ham merket jeg at han hadde en ganske sur svettelukt under armene, til tross for at han hadde dusjet på morgenen. Så da måtte mor ut å kjøpe deo til lille gutten sin!! Og det rare er at jeg er nesten like stolt av ham som da han tok sine første vaklevorne skritt! Lillegutten min begynner å bli ordentlig stor! Jeg syns han er litt vel tidlig ute, neste blir vel å kjøpe barbersaker til ham som trettenåring... Han selv var mest flau over det, så siden jeg ikke kan gjøre noe stort nummer av det irl, så kan jeg gjøre det her!!
Gjest Very Victoria Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Husk å kjøpe en deo som tørker skikkelig på huden så gutten ikke går rundt og er klissete under armene hele dagen. Det er ubehagelig og vil garantert føre til at han til slutt nekter å bruke deo.
Spoven Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg kjøpte Palmolive for men til ham. Den er med aloe vera, og uten alkohol. Han må jo nesten bare prøve seg fram til hva han føler er behagelig. Og jeg har ikke hørt noen klager på den enda.
la Flaca Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Når har andres barn begynt med deo? ← Stedatteren min måtte begynne med det da hun var 6,5!
Spoven Skrevet 4. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2006 Stedatteren min måtte begynne med det da hun var 6,5! ← Åh, det var tidlig det! Og jeg som var tenåring da jeg måtte ha deo... Var vel bare jeg som var treg i avtrekkeren da...
Gjest dame 26 Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 jag tyckar inte 10 år gamla flickor burda bruke deodorant, men det är bara min åsikt om det här ämnet. Men min dotter på 9 har redan börjat bruka deodorant och jag är mycket rädd för att min dotter skal få et hemskt illebefinnande under hennas ärmar! vad skal jag gjøra? jag hoppas att ni kan svara på mina frågor kram
Helen Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Sønnen min på 10 år klager selv over at det lukter vondt under armene hans. Jeg har ikke kjent noe, men jeg bør vel kjøpe deo til han alikevel.
Gjest Very Victoria Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Sønnen min på 10 år klager selv over at det lukter vondt under armene hans. Jeg har ikke kjent noe, men jeg bør vel kjøpe deo til han alikevel. ← Eh ja Eller vil du at gutten din en dag skal komme gråtende hjem fra skolen og fortelle at de andre barna sier han stinker? Barna forteller om den stinkende gutten hjemme og vips så er din sønn den stinkende gutten med den sjuskete uhygieniske moren.
Helen Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Eh ja Eller vil du at gutten din en dag skal komme gråtende hjem fra skolen og fortelle at de andre barna sier han stinker? Barna forteller om den stinkende gutten hjemme og vips så er din sønn den stinkende gutten med den sjuskete uhygieniske moren. ← Det jeg mener er at jeg kjenner jo ikke at det lukter noe av han, så det kan være noe han innbiller seg selv. Han er en del med eldre gutter som har begynt med deo. Tviler sterkt på at han skal bli ertet pga det for da burde vi kjent lukta også. Dessuten er ingen av oss hverken uhygeniske eller sjuskete
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Det jeg mener er at jeg kjenner jo ikke at det lukter noe av han, så det kan være noe han innbiller seg selv. Han er en del med eldre gutter som har begynt med deo. Tviler sterkt på at han skal bli ertet pga det for da burde vi kjent lukta også. Dessuten er ingen av oss hverken uhygeniske eller sjuskete ← Tror det er lurt som du sier over, at du kjøper deodorant til ham når han ber om det, fint å få gode vaner mht. hygiene, og smart å begynne med det før lukten kommer.
Gjest Lizzi Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Våre gutter er 11 år og er akkurat begynt med deo. Rart synes jeg..
loffen Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 (endret) Stedatteren min måtte begynne med det da hun var 6,5! ← Det gjorde datteren min også. Var nødt til det, det luktet skikkelig svette ellers. Bruker en mild en uten parfyme. Endret 4. september 2006 av loffen
Gjest Fruktfat Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Så da måtte mor ut å kjøpe deo til lille gutten sin!! Og det rare er at jeg er nesten like stolt av ham som da han tok sine første vaklevorne skritt! Lillegutten min begynner å bli ordentlig stor! Jeg syns han er litt vel tidlig ute, neste blir vel å kjøpe barbersaker til ham som trettenåring... ← hehehe, bra du gjorde det da! jeg fikk ikke LOV til å kjøpe meg deo jeg... ikke kult å være den eneste i klassen med hår under arma og andre i klassen sier "mamma sier at alle som har hår under arma bør bruke deodorant"... tror nok min mor ville ha meg liten litt til... men det var ikke moro for meg, jeg gikk på nille og kjøpte meg deo som jeg gjemte. (og jeg vet om flere (gutter) som barberte seg som 13åring )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå