Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #21 Skrevet 6. september 2006 Den skulle vært signert -S- ja...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. september 2006 #22 Skrevet 6. september 2006 Satt litt på spissen : Alle jenter prostituerer seg i en eller annen grad daglig. (Det er som regel da en liten grad, men det skjer hele tiden.) -S- ← Gutter da? Mener du at det bare er menn som ønsker og nyter sex? Og at jentene bare gjør det for å oppnå noe annet?
punktom Skrevet 6. september 2006 #23 Skrevet 6. september 2006 (endret) Det er mye moro man kan gjøre for en million! Tenger ikke bruke det på leilighet, skan bere ha det moro for det. ← Ja, det er sikkert mye moro man kan ha med en million. Egentlig er det ganske rart at vi ikke har flere horer i Norge enn det vi har. Siden penger er så viktig. Du kan forresten ha mye moro for 10 000 og. Suger du en fyr på kaia for det? Til S: Du forutsetter nok at alle mener penger er like viktig for dem som det er for deg. De færreste menn jeg kjenner vil at dama skal være hore for at de skal få litt mer penger. Endret 6. september 2006 av punktom
Derrier Skrevet 6. september 2006 #24 Skrevet 6. september 2006 Siden penger er så viktig. Du kan forresten ha mye moro for 10 000 og. Suger du en fyr på kaia for det? ← OK, så nå tar du ca samme handlingen men reduserer gevinsten fra 1 million til 10 000 og tror det er ett fett? Klart man yter mer for 1 million enn for 10 000, og at flere vil oppfatte det som et bra tilbud.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #25 Skrevet 6. september 2006 De færreste menn jeg kjenner vil at dama skal vært hore for at de skal få litt mer penger Ikke akurat hore...men. Utrolig hva kvinner gjør for penger Blir vel noe sånn som 2500.-
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #27 Skrevet 6. september 2006 En ynkelig million ← Ja, så til de grader ynkelig million sammenlignet med dama mi. Ikke engang for en milliard. Det handler om prinsipper og respekt og kjærlighet. At andre er villige til å selge både det ene og det andre for penger, får bli deres ynkelige sak.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #28 Skrevet 6. september 2006 Gutter da? Mener du at det bare er menn som ønsker og nyter sex? Og at jentene bare gjør det for å oppnå noe annet? ← Neida gutter gjør selvsagt også dette til tider. Men det kan oftest være omvent tenker jeg da, at f.eks. gutter betaler for å få sex i form av kanskje... husarbeid?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #29 Skrevet 6. september 2006 Ja, det er sikkert mye moro man kan ha med en million. Egentlig er det ganske rart at vi ikke har flere horer i Norge enn det vi har. Siden penger er så viktig. Du kan forresten ha mye moro for 10 000 og. Suger du en fyr på kaia for det? Til S: Du forutsetter nok at alle mener penger er like viktig for dem som det er for deg. De færreste menn jeg kjenner vil at dama skal være hore for at de skal få litt mer penger. ← Jeg tror ikke du kjenner disse mennene godt nok :\ -S-
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #30 Skrevet 6. september 2006 Den nest sist skulle selvsagt også vært signert med -S-
punktom Skrevet 6. september 2006 #31 Skrevet 6. september 2006 Jeg tror ikke du kjenner disse mennene godt nok :\ -S- ← Jo, det gjør jeg. Men gjesthvemsomhelst kjenner dem nok bedre.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #32 Skrevet 6. september 2006 Det finner meg litt merkelig at du har spurt samtlige menn du kjenner om dette temaet, og samtidig er 100% sikker på at de har turt å svare 100% ærlig på dette. Det finner meg også litt merkelig at alle disse mennene skulle vite hvordan de selv ville reagert i en slik gitt situasjon, det er _mange_ som ikke kjenner segselv godt nok til å kunne gi et riktig svar.
Gjest Lompa Skrevet 6. september 2006 #34 Skrevet 6. september 2006 Det virker som det meste og de fleste er til salgs i dagens verden, bare summen er den rette. Her i gården er ingen av oss til salgs, UANSETT! og jeg kan faktisk ikke fatte at noen engang ville vurdert å gå til sengs med andre enn den de har valgt å leve med, kanskje til og med lovet å bli trofast hos i gode og onde dager....Hadde min mann sagt ja til å ligge med andre, for penger eller ei, hadde skilsmissepapirene ligget på puta hans dagen etter!
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. september 2006 #35 Skrevet 6. september 2006 (endret) Eller les denne tråden:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=221498 Ikke mange som ikke ville tatt Erik Thorstvedt for å si det sånn..... Endret 6. september 2006 av Gorgonzola
punktom Skrevet 7. september 2006 #36 Skrevet 7. september 2006 Det finner meg litt merkelig at du har spurt samtlige menn du kjenner om dette temaet, og samtidig er 100% sikker på at de har turt å svare 100% ærlig på dette. Det finner meg også litt merkelig at alle disse mennene skulle vite hvordan de selv ville reagert i en slik gitt situasjon, det er _mange_ som ikke kjenner segselv godt nok til å kunne gi et riktig svar. ← Jeg omgås bare mennesker som kjenner seg selv og svarene på slike enkle spørsmål. Selv om du og dine ikke har den store selvinnsikten betyr ikke det at mine venner og jeg ikke har det.
Gjest d'Arc Skrevet 7. september 2006 #37 Skrevet 7. september 2006 Det finner meg litt merkelig at du har spurt samtlige menn du kjenner om dette temaet, og samtidig er 100% sikker på at de har turt å svare 100% ærlig på dette. Det finner meg også litt merkelig at alle disse mennene skulle vite hvordan de selv ville reagert i en slik gitt situasjon, det er _mange_ som ikke kjenner segselv godt nok til å kunne gi et riktig svar. ← K.A.?
Gjest Chrizzy Skrevet 7. september 2006 #38 Skrevet 7. september 2006 Å svare ærlig på slike spørsmål tror jeg er vanskelig. Det kan like gjerne være at den som sier ja her, ville si nei i virkeligheten, og omvendt. Det er bare artig å høre hva folk svarer uansett. Jeg kjenner ikke meg selv så godt at jeg vet alt jeg kan gjøre, det tror jeg det er få som gjør
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #39 Skrevet 8. september 2006 Jeg omgås bare mennesker som kjenner seg selv og svarene på slike enkle spørsmål. Selv om du og dine ikke har den store selvinnsikten betyr ikke det at mine venner og jeg ikke har det. ← - Snakk om å ikke klare å holde seg objektiv og saklig da... -S-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå