Gå til innhold

hadde du tatt han for en mill?

Fremhevede innlegg

Gjest Lillebollamusa
Skrevet

Ble litt inspirert av de andre trådene lenger nede her. Var blandt annet svært ulike svar fra kvinner angående om de hadde knulla noen for 1 mill, der Madonna også ble lagt ut på knulleanbud.

Mitt spm er derfor: Ville du ha hatt sex med Erik Thorstvedt for 1 mill?? ( Om du var singel...) PS: De i forhold kan også svare da!

Jeg hadde faktisk betalt et par hundre kroner for å få lov å ha sex me han, han er jo bare så rålekker..

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Hadde tatt han gratis ja! Han er jo bare en MANN!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg skulle ikke nevnt betalingen for å si det sånn ...

Erik Thorstvedt har alt ... :)

Skrevet

Hadde ikke sagt nei takk til en mill nei... hadde vel gjordt det for 100.000 også ;)

Skrevet

Joa, hadde sikkert tatt ham for noe mindre også. Men ikke gratis. Synes han er litt ugg.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ouh, han hadde jeg betalt for å bli med hjem!! :hoho:

Skrevet

Hva med å en million og en natt med Erik, da? Nei, nå må jeg gå å ta meg en kald :dusje: !

Skrevet

Om han var singel og jeg var singel .. :sjarmor::Nikke: - kunne gjort det gratis da gitt (selv om en million ikke er å forakte heller :sjenert:)

Skrevet

Egentlig ikke...... men hva gjør en ikke for penger....

Skrevet

Nå er jeg av prinsipp imot å ta betalt for slikt, men jeg kunne gjerne pult han gratis. Den mannen er vanvittig sexy!

Skrevet

Jeg hadde knulla han om jeg så måtte gjøre det gratis. Han er jo bare så...rådigg :wow:

:sjarmor:

Skrevet

hadde jeg hatt en mill så hadde jeg gjerne brukt de på en kveld mer erik t!

sukk.. han er så grisefin og sjarmerende atte det nesten ikke går an...

Skrevet

Hadde ikke takket nei til millionen, men hadde defintivt gjort det helt gratis også ja! Slafs!

Skrevet

ja han er herlig.men tenker på gjennomsnittalderen på kvinnene her på KG kunne han vært far deres. :blunke:

Han går vell mot de 50.

Skrevet

Eg sat ved sida av han på Burger King igår.. og :wow:

skulla gjerne slengt til han en tier for å få han med en tur innpå

wcen :ler::ler:

Skrevet
ja han er herlig.men tenker på gjennomsnittalderen på kvinnene her på KG kunne han vært far deres. :blunke:

Han går vell mot de 50.

Er han fin så er han fin.

Han hadde jeg nesten betalt for..

:sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...