Gjest Gorgonzola Skrevet 5. september 2006 #21 Skrevet 5. september 2006 Ja, plenty. Som den gangen vi gjorde omvendt 69, det er hemmelig. ← For ikke å snakke om da du fant klitten og gjorde en oppdagelse David Attenborough misunner deg den dag i dag...............
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #22 Skrevet 5. september 2006 Det var da ingen hemmelighet! men seriøst; selv om jeg ikke knuller på alle og enhver er det lov å ha et syn på sexlivet sitt som at det ikke er "noe spesielt og vakkert som foregår mellom to personer" Om jeg har blitt knullet så ordentlig at jeg har sett jesus og gud og hele den himmelse hærskare, SÅ KLART informerer jeg venninner hvordan de skal oppleve det samme! Jeg unner dem jo alt vel
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. september 2006 #23 Skrevet 5. september 2006 Det var da ingen hemmelighet! men seriøst; selv om jeg ikke knuller på alle og enhver er det lov å ha et syn på sexlivet sitt som at det ikke er "noe spesielt og vakkert som foregår mellom to personer" Om jeg har blitt knullet så ordentlig at jeg har sett jesus og gud og hele den himmelse hærskare, SÅ KLART informerer jeg venninner hvordan de skal oppleve det samme! Jeg unner dem jo alt vel ← Er det rart vi liker deg Towe...... eh sorry, Slaskepott
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #25 Skrevet 6. september 2006 å herregud! ALLE kvinner skulle vært like godt kjent med sin egen seksualitet som deg slaskepott\Towelie! Gratulerer -S-
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #26 Skrevet 6. september 2006 Javisst høhø. Men seriøst, hva er så hemmelig med det? Alle har jo enten en mus eller en tisselur, noen har tilogmed begge to. Skjønner ikke hva som er så fnisende flaut med å være åpen om det, ingen jeg kjenner er iallfall så pripne som flere her inne later til å være. Men hver sin smak. De som liker å prate om det gjør det, og de som ikke liker det, forbhlir stille. Enkleste måten å løse det "problemet" :-)
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 6. september 2006 #27 Skrevet 6. september 2006 Jeg synes det iallefall er letter å være åpen om det her inne enn i RL...
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #28 Skrevet 6. september 2006 Jeg er åpen om det overalt! Gud så mange morsomme timer jeg kommer til å ha i min nye telefonselgerjobb
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #29 Skrevet 6. september 2006 Javisst høhø. Men seriøst, hva er så hemmelig med det? Alle har jo enten en mus eller en tisselur, noen har tilogmed begge to. Skjønner ikke hva som er så fnisende flaut med å være åpen om det, ingen jeg kjenner er iallfall så pripne som flere her inne later til å være. Amen! Hm telefonselgerjobb? Hmm har du begynt der jeg jobber? Hvor i landet er dette? -S-
finnslarken Skrevet 6. september 2006 #30 Skrevet 6. september 2006 jeg tenkte bare da jeg ejakulerte noen liter i går - dette hadde vært mye morsommere med selskap. men er dette frekt (negativt)? hvis noen menn på dette forumet svinger innom denne tråden, fortell hvordan dere ville reagert. ville dere tenkt at dette betydde dere ikke strakk til, eller synes det bare var festlig og kinky? uerfaren med disse tilbehørene, men jeg klarer ikke å få tanken på oss tre sammen ut av hodet ← Det synes jeg da ABSOLUTT han skal få være med på. Ser overhodet ikke på det å hjelpe partneren til en fantastisk orgasme som et tegn på utilstrekkelighet, heller tvert om. Men jeg ville kanskje ha pratet med ham om det, FØR du drar vibratoren frem midt under akten. Da kan det vel kanskje kunne tolkes som et tegn på at noe var galt. Si at du har lyst til å prøve sammen med ham, at du har prøvd det alene og gjerne vil dele opplevelsen med ham.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #31 Skrevet 6. september 2006 Det er allerede gjort, mann. Startinnlegget mitt var forresten veldig Cupido når jeg leser over det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå