Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg har nesten aldri hatt en eneste kvise. I tenårene kunne jeg få noen bittesmå som dukket opp en dag og var borte den neste. Nå har jeg gått mange år på p-piller, men har altså sluttet og nå har jeg store vonde verkende kviser i hele ansiktet. Siden jeg aldri har hatt noe hud problem har jeg altid vasket ansiktet i dusjen og brukt div. kremer i ansiktet gjerne bodylotion. Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å ta tak i dette. Er det noen her som kan fortelle meg hva jeg må gjøre både i forhold til hudpleie og kosthold?
Gjest bente85 Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 På apoteket har dem diverse kremer for dette med uren hud og kviser. Angående kostholdet da, er det viktig og spise sunn mat. Frukt og grønnsaker og slikt, er jo veldig bra. Mye vann er også viktig. Godteri og brus, mener jeg å huske, kan gi uren hud. Utover dette, kan apoteket hjelpe deg med de eventuelle spørsmålene du måtte ha på dette området.
Hermula Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg har nesten aldri hatt en eneste kvise. I tenårene kunne jeg få noen bittesmå som dukket opp en dag og var borte den neste. Nå har jeg gått mange år på p-piller, men har altså sluttet og nå har jeg store vonde verkende kviser i hele ansiktet. Siden jeg aldri har hatt noe hud problem har jeg altid vasket ansiktet i dusjen og brukt div. kremer i ansiktet gjerne bodylotion. Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å ta tak i dette. Er det noen her som kan fortelle meg hva jeg må gjøre både i forhold til hudpleie og kosthold? ← Det er en naturlig reaksjon siden hormonbalansen i kroppen din endres. Plutselig skal kroppen produsere hormoner selv som du har tilført kunstig. Derfor får du overskudd av mannlige kjønnshormoner en stund til alt har stabilisert seg, og dermed kviser. Hos meg gikk det over etter en tre ukers periode. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå