Gå til innhold

januar

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_cara_*
Skrevet

ok, jeg har nå fått meg fri hele januar måned og skal gjøre noe gøy!!! Jeg kan dra hvor som helst, og gjøre hva som helst. Problemet når man kan velge så bredt, er at det blir veldig vanskelig å velge!!!! Jeg kan reise langt av gårde til sol og varme, asia, afrika osv, eller så kan jeg for en gans skyld bli i Europa og oppleve steder jeg aldri har tenkt på før - og ha det litt kaldere da... Men uansett, har noen gode forslag?? Hva ville du gjort hvis du kunne velge? GI MEG TIPS!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt så lang ferie, ville jeg reist ganske langt bort. Jeg ville dratt til Australia :) Nydelig land, store variasjoner, mye å se på. Ellers ville jeg tatt en tur med den transibirske jernbanen, eller dratt til Japan, men det er vel ikke noe å satse på i januar.

Ja, nå har jeg det! Hvis jeg hadde hatt så lang ferie ville jeg dratt til Australia som sagt, og så tatt en togtur enten fra Sydney til Perth eller fra Melbourne (eller er det Adelaide?) til Darwin. Det er drømmen :) Noen konkrete tips har jeg dessverre ikke.

Skrevet

Ta deg en tur gjennom mellomamerika! Anbefales på det varmeste. I januar er regntida over :)

Skrevet

Jeg hadde tatt med MoskvaMorten på biltur fra øst- til vestkysten av USA. Kjørt de små veiene, ikke Interstatene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...