Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #21 Skrevet 6. september 2006 Savner: - Å bare ligge å kose, snakke til langt på natt og føler hverandres ærvær - Alle vibbene fysisk kontakt, nærhet og intime stunder. ← obs nærvær
Siljefar Skrevet 9. september 2006 #22 Skrevet 9. september 2006 Jeg savner å vite at noen er glad i meg på den måten...og ved exen min savner jeg å le med ham...vi hadde så lik humor. Jeg savner ikke kranglinga.
Gjest rosaly Skrevet 9. september 2006 #23 Skrevet 9. september 2006 Savner: - Noen å feire høytider, bursdager etc med........ - Nærhet og sex. Savner ikke: - Hans nedlatende holdning til kvinner,barn, min familie og mine venner....... - Mangel på empati.
Gjest Chantal Skrevet 9. september 2006 #24 Skrevet 9. september 2006 Savner: - Trygghet - Nærhet og sex. Savner ikke: - Usikkerheten. - Krangling.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #25 Skrevet 10. september 2006 Savner ingenting...trives best som single. Men hvis det må være noe: å ligge i armkroken til Mannen, ved knitrende peis, et glass rødvin, og en romantisk film på TV, der det ikke er sexpress, og er fullstendig lov å bare sovne i armene hans.
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2006 #26 Skrevet 10. september 2006 Savner ikke: - ensomheten i to-somheten - kaos i økonomi og rotet Savner: - noen å dele små og store gleder med - noen å dele utgiftene med Nærhet, prate til langt på natt etc. kan man få uten at det er den store kjærligheten. Men den spesielle følelsen og godheten som man har sammen med en sann livsledsager som er både venn, elsker, kjæreste - kort sagt den manglende halvdelen, den savner jeg. Det gode med å være singel er at det er hverdag uten slitsomme forstyrrelser, det dumme er at det er høytid og ferie uten hyggelige forstyrrelser. Jeg foretrekker likevel langt å være alene som singel enn å være ensom i et ekteskap der man var ment å skulle være to ...
Gjest StoreSky Skrevet 10. september 2006 #27 Skrevet 10. september 2006 Savner: -nærhet, fysisk -at noen ER der for meg. Savner ikke: -rydde/vaske for 2 -delt økonomi ER det jeg kommer på, men er myye jeg både savner og ikke savner. Men ser jo at endel går på hans og min personlighet, at det jeg skriver handler om mitt siste forhold. (nåja, mitt eneste også, haha)
Gjest rosaly Skrevet 12. september 2006 #28 Skrevet 12. september 2006 Glemte en ting som jeg savner: - Når TV skjermen flommer over av død og fordervelse, 9/11-filmer i alle kanaler, DA hadde det vært godt å hatt noen å krype inn til i sofakroken.
Gjest seroxata Skrevet 12. september 2006 #29 Skrevet 12. september 2006 savner ikke: -tom seng hver kveld -det evinnelige stresset med "liker han meg, eller ikke, og hjeeelp, hvordan skal jeg tolke det da" savner: -å bare holde orden på mitt eget rot -selvstendigheten
Gjest d'Arc Skrevet 14. september 2006 #30 Skrevet 14. september 2006 Savner: tryggheten de koselige stundene Savner ikke: løgnene løgnene
misshelene Skrevet 16. september 2006 #31 Skrevet 16. september 2006 Savner: -Å ha en jeg kan prate med alt om -En å sove sammen med Savner ikke: -Kranglinga -Å måtte hjelpe kjæresten økonomisk ← Samma her!
Gjest oiu Skrevet 18. september 2006 #32 Skrevet 18. september 2006 Savner: - Å vite at du har noen der som er din, som er spesiell for deg, og som du er spesiell for - Nærheten, armkroken, klemmene Savner ikke: - Kranglinga - Rotet som jeg alltid måtte rydde for to
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #33 Skrevet 18. september 2006 Savner ikke: - Mas fra dama om husarbeid - Å dele doen med noen (kan lese avisa i fred og ro) Savner: - Pupper - Fitte
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #34 Skrevet 18. september 2006 Savner: - at hun lager middag - at hun vasker kåken Savner ikke: - å hele tiden måtte ta hensyn - svigers Skjønner forresten ikke hvorfor hun stakk.
Samantha Skrevet 18. september 2006 #35 Skrevet 18. september 2006 Savnar egentlig veldig lite. Har aldri hatt et forhold der eg har følt at alt har stemt 100%, så eg veit egentlig ikkje kordan det er å vere i et forhold der du føler at du kan dele alt med den andre osv. Dessuten har eg har det veldig fint som singel. Uansett.... Savnar: -Å ha nokon å ligge i armkroken til på søndagane -Å ha nokon eg kan kjøpe små gaver til, få og sende koselige sms`ar med o.l. Savnar ikkje: -å bli nedprioritert -å vere nokon "sin", alltid ta hensyn til ein annan person
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #36 Skrevet 18. september 2006 Savner: Å krype inntill en varm kropp Tryggheten Savner ikke: Kommunikasjonsproblemer Sutring
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #37 Skrevet 20. september 2006 Savner: Kos, nærhet og all den fysiske kontakten En å være glad i som er min Savner ikke: Eksen Alt tullet med pkt. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #38 Skrevet 20. september 2006 Savner ikke: Masing Noen som kjører bilen tom for olje.... Mer penger. Mer ONS.
benedictina Skrevet 29. september 2006 #39 Skrevet 29. september 2006 Hei på deg! Første innlegget mitt i Kvinneguiden, gitt! Har vært singel i nesten ett år etter 10 års samboerskap med et herlig resultat av en 5 år gammel datter som jeg nå er alenemamma for. Det går bedre enn jeg hadde forventet. Savner ikke: 1)FØlelsen av å være aleinemamma, selv om man bor i hus med han som skulle vært aktiv familiefar... 2) Rot i hus, rot i økonomi og rot i samarbeid, fordi han viste seg å ikke være så klar for familiemann-rolla som han gav uttrykk for.... Savner: 1) Ei arm å ligge i om morgenen. Varmen fra en maskulin kropp i senga 2) Følelsen av et vi-fellesskap med godt samabeid og gjensidig forelskelse, i hverdag og i helg/høgtid, ferier og selskapsliv/sosialt liv med andre A4-familier....
Anglofil Skrevet 4. oktober 2006 #40 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har aldri vært i et forhold, så jeg kan bare gi to grunner for hvorfor jeg ønsker et forhold; * En å være glad i, og som forhåpentligvis er glad i meg. * Nærhet og kos. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå