Gjest beekeeper Skrevet 5. september 2006 #41 Skrevet 5. september 2006 Ja, ikke sant? Nei, vi blir ikke enige. Jeg tror han må ha et veldig speisielt navn.. Samboern stemmer for axl rose, slash eller he-man, mens jeg vil ha et navn som f.eks. Mio eller Mikkel Dette er vanskelig! Og ingen av navnene klaffer, liksom.. Det er ingen av dem som sier "ja, det skal han hete!!"
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #42 Skrevet 5. september 2006 Puselusken din kan hete kinder maxi
Gjest Yzma Skrevet 5. september 2006 #43 Skrevet 5. september 2006 (endret) Timbo, Ville, Baldrile<3, Dennis, Mozart.. *Kosedyr navna mine fra da jeg var liten:P* Endret 5. september 2006 av Yzma
T!n@ Skrevet 6. september 2006 #48 Skrevet 6. september 2006 he sjøl en rød katt med kvitt på magen (langhåra) han hette thomas... som i tom & jerry
Gjest beekeeper Skrevet 8. september 2006 #49 Skrevet 8. september 2006 Vi har bestemt oss for å kalle han for Tassen! Samboeren kaller han ofte for Gassen, han fiser så mye for tia. Litt kjedelig, men det var liksom ingenting annet som passet.. Takk for kjempegode forslag da, selv om det ikke ble så kjempeorginalt navn til slutt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå