annie8219 Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 (endret) Hei Ville bare høre om det er noen der ute som sliter med noen av desse tinga og som kjenner seg igjen i ett eller flere... Del dine tanker med meg - Jeg er redd for ting hele tiden! - Jeg er redd for at jeg blir overvåket hele tiden, samme hvor jeg er.. Men aller verst er det på soverommet og badet...Enten det er ett sjult kamera, mikrofon, sattelittovervåket, eller at noen ser deg hele tiden! - Jeg er redd for å lage en lyd... Samme hva lyd det er, alle er like galne! En rap, fis, hoste, grumler i magen, lage lyd når jeg spiser/drikker, er på do, åpner bind eller tampong, svelger, snorker, snakker i søvne, trampe når du går, puster ,lage ekstra mye lyd med chips-posen, eller lage lyd når du står i dusjen, har sex, og mest av alt- Er du redd for å gråte?! - Er du redd for å gå ut, gå i sentrum eller en annen plass med masse folk? - Er det noen som har dårlig munnhygiene og børster tennene nesten aldrig- Eller er du motsatt og pusser dem for mye og gjør veldigt mye ut av hygiene rettet mot munnen... - Er du den som nesten aldrig dusjer- Eller dusjer du alt for mye? - Bruker du klut, børste eller lignende for at du ikke skal være nære huden eller ta på deg selv? - Er du den som onanerer veldig mye eller den som nesten eller aldrig tør å ta på din egen kropp? - Føler du at kroppen din er stygg og ekkel og vil aldrig se den, pynte den opp eller ta på den? Eller er du den som forguder kroppen din og pynter den opp hele tiden med fine klær, smykker og sminke og kan ikke la vær å ta på den hele tiden? - Føler du at kroppen din ikke er din? - Er du den som har det totalt rent og ryddigt hjemme, som skurer og skurer- Eller er du den som lar alt være som det er og vil unngå det for en hver pris? - Er du den som shopper hele tiden og aldrig får nok, men sjelden bruker det du handler- Eller er du som mange andre og nesten ikke shopper i det hele tatt. Og som ikke unner seg selv noe i det hele tatt? - Er du den som aldrig er syk- Eller er du den som føler en er syk nesten hele tiden men egentligt aldrig vet hva som feiler deg? - Er du den som ofte/Nesten hele tiden krangler med far eller mor? Gjerne helst far? - Har du tannlegeskrekk og legeskrekk? - Ruser du deg ofte med alkohol eller narkotika bare for å slippe å leve i denne verden og slippe unna alt, bare for en liten stund? - Har du fantasier eller drømmer om å være sammen med eldre menn ( Gjærne en beskjent? - Har du dårligt sexliv? Altfor godt, eller ikke noe sexliv i det hele tatt og du forstår ikke hvorfor? - Er du redd av noe/noen du ikke kan forstå hvorfor? - Er du den som er mørkredd/redd for å være alene, sjekker skaper, gjemmesteder og dører før du legger deg til å sove? - Har du en eller flere ganger/Ganske ofte- tanker om å ta ditt eget liv? - Er du så misfornøyd med deg selv at du skader kroppen din og vil ikke at folk skal se kroppen din eller ta på den? Eller er du omvendt? - Har du hemmeligheter som du vil at ingen noen gang skal finne ut av? - Er du demprimert eller har angst av noe som du egentligt ikke forstå eller vet hva er? - Føler du at du går med ett skilt på ryggen din hvor det står- Alle hemmelighetene dine på og hva det er som feiler deg? - Føler du at du er helt alene i verden der ingen forstår/Vil forstå eller at du er alene om det som har skjedd med deg? VEL.... DU ER IKKE ALENE!!!!! Det er manger der ute som har opplevd det samme som du... Enten det er overgrep, misbruk,svik eller sorg... Ikke vær redd for å snakk om det, det er mange nære deg som føler og går gjennom det samme som deg! Snakk med NOEN! Endret 3. september 2006 av annie8219
Tristessa Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Altså, jeg har vært ganske nede noen ganger og kan tidvis kjenne meg igjen i noen av punktene her, men hvis dette er slik du føler deg håper jeg seriøst at du får hjelp.
annie8219 Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 He,he Jeg skreiv kankje litt misvisende, men jeg har ikke problemer med ALT dette her, men det er kankje veldig mange som er i min situasjon eller har opplevd overgrep, misbruk, voldtekt osv. Som kjenner seg igjen i mangen av desse tinga.. Og det vil kankje være en lettelse og til hjelp for de som kjenner seg igjen at det faktisk mange som er som dem og mange som føler det samme... (Har samme problema osv.) Di vil jo kankje ikke kjenne seg igjen i alle, men jeg skrev noen av de tinga overgrepsofre kan kjenne seg igjen i....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå