Gjest Tweek Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 I det siste har det skjedd en del mellom meg og kjæresten min.. Få har flytta i egen leilighet, begge har fått jobb, skal plutselig begynne å studere igjen.. Men i det siste har jeg også blitt forelska på nytt! Jeg har jo vært litt siden vi ble sammen i januar, men nå føles forelskelsen som om det er i begynnelsen, samtidig som vi er "etablerte" og har vært sammen lenge.. Og det er så utrolig deilig Og jeg er også kåt nesten hele tiden, akkurat som om jeg ikke får nok, at "kåthetdosen" er høy, og den klarer ikke å bli tømnt når vi har sex, solv om det er deilig.. Det er litt frustrerende på jobb og sånn, og ute i folkeligheten :TooHappy:
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Forelska igjen = kåt! Nyt det, ta vare på det og husk det også om to år, ta ansvar og finn tilbake "godfølelsen" sammen med kjæresten din................ hold på den
Buster Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Gleder meg stort på dine vegne og dette var veldig kjekt å høre, som innlegget over sier så må dere prøve å ta vare på dette, veldig viktig. Alt godt ønskes
Gjest Tweek Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Hehe, ja vet :D Alt mellom oss er så fint! Og det er deilig å være kåt, men ikke hele tiden. Jeg blir ukonsentrer på jobb, for jeg bare tenker på han Håper jeg får sånn mange ganger til!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg vet det! Det er en deilig følelse å bli forelsket/kåt igjen i typen, men det går nok litt utover jobben er jeg redd. Hender jeg må en tur på do i perioder, hvis nøden blir for stor... (som nå f.eks......) Men det er bare å nyte det så lenge det varer - og jeg elsker å sende små nasty meldinger til typen mens jeg er på jobb... han blir helt gal og vi kan knapt nok vente til vi kommer hjem fra jobb begge to. Digg!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå