Gå til innhold

Ny forelskelse med kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har det skjedd en del mellom meg og kjæresten min..

Få har flytta i egen leilighet, begge har fått jobb, skal plutselig begynne å studere igjen..

Men i det siste har jeg også blitt forelska på nytt!

Jeg har jo vært litt siden vi ble sammen i januar, men nå føles forelskelsen som om det er i begynnelsen, samtidig som vi er "etablerte" og har vært sammen lenge..

Og det er så utrolig deilig :hjerter_rundt:

Og jeg er også kåt nesten hele tiden, akkurat som om jeg ikke får nok, at "kåthetdosen" er høy, og den klarer ikke å bli tømnt når vi har sex, solv om det er deilig..

Det er litt frustrerende på jobb og sånn, og ute i folkeligheten :sjarmor: :TooHappy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Forelska igjen = kåt!

Nyt det, ta vare på det og husk det også om to år, ta ansvar og finn tilbake "godfølelsen" sammen med kjæresten din................ hold på den :klem:

Skrevet

Gleder meg stort på dine vegne og dette var veldig kjekt å høre, som innlegget over sier så må dere prøve å ta vare på dette, veldig viktig.

Alt godt ønskes

Skrevet

Hehe, ja vet :D

Alt mellom oss er så fint!

Og det er deilig å være kåt, men ikke hele tiden.

Jeg blir ukonsentrer på jobb, for jeg bare tenker på han :hjerter::ler:

Håper jeg får sånn mange ganger til!

Skrevet

Jeg vet det! Det er en deilig følelse å bli forelsket/kåt igjen i typen, men det går nok litt utover jobben er jeg redd. Hender jeg må en tur på do i perioder, hvis nøden blir for stor... :sjenert: (som nå f.eks......)

Men det er bare å nyte det så lenge det varer - og jeg elsker å sende små nasty meldinger til typen mens jeg er på jobb... han blir helt gal og vi kan knapt nok vente til vi kommer hjem fra jobb begge to. Digg!!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...