Charmina Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Kjøpte meg en pioneer dvd opptaker i dag men klarer søren ikke å få det til å fungere. Noen som kan hjelpe meg? Kanskje ikke så lett men Åååå jeg vil ha dette til å virke. Har jo alle kablene jeg trenger også :klø: :klø:
Nella Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Vi har Pioneer opptaker, men det er ikke så lett å hjelpe når jeg ikke vet hvor du står fast. Er ikke sikkert jeg kan hjelpe heller. Har du sett i bruksanvisningen om det er noen tegninger der så du ser alt blir riktig. Pioneer pleier å være bra på forklaringer.
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Heisann! tusen takk for svar Ja har sett på tegningene men skjønner ikke noe jeg. På alle tegningene nesten er det jo med en videospiller også som kobles sammen med resten! Jeg klør og klør meg i hodet jeg Det er en DVR440HS men er det ikke bare å sette scart i tv og så i dvd spilleren, sette i strømkontakten (husket det altså) også en antennekabel? Og hvor går isåfall antennen? fra tv til spiller eller fra vegg til spiller? Ja........jeg er nok ingen kløpper på dette nei
Nella Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Skal du bare spille av en film skal du bare kunne koble scart fra spiller til tv og sette i stikk kontakten. Det er så mye ledninger bak hos oss, men antenna går fra tv til spiller og fra spiller til vegg.
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 Takk for svar igjen! Vil det da si at det ikke går antenneledning fra veggen til tv?
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Vi har koblet antenneledningen og parabolledningen i opptakeren ja, så er opptakeren koblet til tv'n igjen.
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2006 Vi har kabel tv, er det da noe ekstra å tenke på med det også kanskje? Også jeg som trodde jeg skulle klare dette før mannen kom hjem i morgen
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 (endret) Hvis du har kabel via tv-antenne er det bare å koble til den i opptakeren - og i følge mannen er dette en veldig kjekk løsning fordi det er innebygget tuner i opptakeren. Hvis du har kabel tv via mottakerboks er det bare å koble mottakeren i opptakeren. Endret 2. september 2006 av Rosin
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2006 Tusen takk-dette må testes ut med en gang jeg står opp i morgen og kanskje klarer jeg det før kvelden kommer og mannen kommer hjem.Hadde liksom tenkt å gi han en liten suprise da, men det så plutselig litt dårlig ut
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 (endret) Dette klarer du Her i huset er det mannen som har oversikt over kablene, jeg skjønner bare sånn cirka. Si fra igjen hvis det er noe du står fast på så skal jeg få han til å hjelpe deg Du kommer til å elske å ha harddiskopptaker For eksempel, hvis jeg står og lager middag - og kommer på at jeg skulle ha sett nyhetene for eksempel, så styrter jeg bort til tv'n og skrur på opptakeren, og setter på noe som på vår heter "Timeshift", som gjør at den begynner å ta opp det som går på den valgte kanalen. Så setter jeg på pause, men den fortsetter å ta opp. Når det passer meg å se programmet kan jeg spole over reklame og hoppe over sporten for eksempel Endret 2. september 2006 av Rosin
Charmina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2006 Høres toppers ut! Tusen takk for hjelpen, håper jeg får det til i morgen.Ellers kommer jeg rett inn her igjen Jammen kjekt med hyggelige KG venner
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 Hvordan går det? Har du fått det til?
Charmina Skrevet 3. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2006 Heisann!!! Nå virker det omsider ja. Men ikke før mannen kom hjem da.......... Nå tar jeg opp som bare det. Neste nå er å finne ut hvordan man stiller inn på forhånd og slikt. Tusen takk iallefall for GOD hjelp
iingvild Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Bra du får det til å virke! Kjekt å kunne ta opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå