Gå til innhold

Sommernatt sin dagbok


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Nå har jeg altså summet meg til å skrive dagbok!

Må vell fortelle litt om dagen... har vell egentli gjort minst mulig, noe som innebærer å se på tv, se på CSI, sitte på datan,sikkle mere over High school i USA,jobbe mere på prosjekte om Nepal...

Har så SINNSYKT lyst til å dra på High school! har jo egentli hatt lyst til det siden i 8., men dabbet litt av i 9. før det kom som et prosjektil tilbake i hjernen min for noen uker siden! tenker ikke på annet, søker ikke på annent, leser ikke om annet!

Ble jo helt vill når jeg foreslo det for mamma, og hun sa :" ja, det virket jo ganske interesant det der!" og det er et stort framskritt! så vi får bare krysse både hender og føtter ;) men så kommer det til det å få året godkjent i Norge! Det er liten sjanse for å få året godkjent på Media, så jeg må vell gå allmen da... jeg får sende en mail til skolen å spørre om de godkjenner år i utlandet :)

Har offesielt ødelagt den gamle datan min :sjenert: pappa ble faktisk ikke sur! fikk bare beskjed om at jeg kunne bruke broren min sin gamle bærbare når jeg skulle på datan når det ikke hadde noe med skolearbeid å gjøre :)

Er så ufattelig sliten om dagene :S jaja, har sikkert noe med at jeg fortsatt er litt i ferie modus enda ;) ordner seg sikkert etterhvert :)

tror jeg skal se ENDA en dvd med CSI Miami nå jeg:P er bare dritt på tv'n....

jaja får skrive mere senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg giddet å gjort lekser? nei...

har jeg ligget i sengen i hele dag? ja...

har jeg sett 2 DVDer av CSI: Miami? ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sinnsykt trøtt om morningen! why? okei jeg legger meg ikke før 23:30, men får jo ikke sove før det uansett... jaja, det værste er egentli å få seg ut av sengen!

I går sa mamma skikkelig ja til at jeg får dra til USA :D fikk også vite at jeg kommer til å få året godkjent på media hvis jeg velger fag sammen med rådgiveren! :D

Live mitt er så hærlig :D Gleder meg til OD-saminar med Madeleine :D blir så kult å møte folk som det er litt tæl i som ikke er aå slappe, men virkelig bryr seg om noe!

NEI! Halve negelen min er knekt... ikke at det bryr meg så mye med lange negler, men det er så ekkelt når den er så kort...

Har egentli lite lekser, men det føles så mye...

Så en film om Anne Frank i dag, må bare si at jeg er utrolig glad for at jeg lever nå, og ikke under krigen!

Lånte meg også en film om USA :sjarmor: finfinfin<3 film :sikle:

I dag syklet jeg og Mia til Lidl for å kjøpe Sjokolade pudding :ler: jeg ble skikkelig kvalm av den! spiste to :P:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...