Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Hei Når jeg slo på skjermen i dag var det et slags regnbuemønster på skjermen...dvs sirkler utover i alle regnbuens farger. Bildet er der altså, men fargene er helt merkelige. Det er jo en relativt gammel skjerm så kanskje det er første tegn på at den er i ferd med å ta kvelden...eller er det noe som kan rettes på? hjelp!!
Knurr Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Tipper bilderøret er gåent. Min gamle stasjonære PC-skjerm begynte å vise påfuglfargene en god stund før den døde, og etter litt research konkluderte jeg med at det var billigere og alt i alt mye bedre å kjøpe ny (evt. brukt) skjerm enn å få byttet bilderøret.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Som fryktet. Takk for hjelpen i alle fall:-)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg fikk også noen rare farger og striper på skjermen, men da var det skjermkortet som hadde gått. Nesten ny pc så det gikk heldigvis på garantien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå