Gjest Sukkerert Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Jeg ønsker meg en laptop med fint design. Skal ikke ha mac. Aller helst ville jeg hatt en hvit en eller kanskje en svart. Muligens en i sølv. Men ser at det er lite av det i Norge, spesielt hvite. Noen som vet om noen fine laptoper som skiller seg litt fra de standard grå maskinene?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Drit i Ferrari, de er ikke så gode som de skal ha det til. Er muligens en ny en på vei. Kjøp heller Asus Lamborghini!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg ønsker meg en laptop med fint design. Skal ikke ha mac. Det finnes ikke.
sEnsAtion Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Dersom du strengt talt ikke trenger en PC som du skal ha med deg ut av døren, vil stasjonære maskiner gi deg et veldig brett utseendevalg med gode muligheter for modifisering av utseende. Husk at bærbare maskiner er mye dyrere enn stasjonære i forhold til ytelse og har dårlige, vanskelige og dyrere oppgraderingsmuligheter.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 sikker på du ikke skal ha mac? de nye kan du installere Windows på og kjøre akkurat som en pc. MacBook-ene finnes i hvitt og svart. ellers - fortell gjerne hva du valgte tilslutt:-)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Jeg har alltid hørt at det er det innvendige som teller..
Gjest Sukkerert Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Satser på en som både har et bra ytre og gode indre egenskaper. Kanskje en mac er tingen, ja.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Kanskje Sony Vaio kan være noe dersom du klarer å få tak i den da. Kan fås i mange forskjellige farger. Jeg synes den er råstilig og ønsker meg en sånn selv. http://www.learningcenter.sony.us/Notebook...=vaiop_learn_nb
Scully Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Satser på en som både har et bra ytre og gode indre egenskaper. Kanskje en mac er tingen, ja. ← Jeg ville definitivt gått for mac. Mer er det ikke å si om den saken
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Hei! Anbefaler deg Asus W5F. De er _MEGET_ fint designet. Hvit og lekker! Link til maskinen på komplett.no: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316497
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Satser på en som både har et bra ytre og gode indre egenskaper. Kanskje en mac er tingen, ja. ← Mac er tingen ja! Vi har en liten hvit og lekker MacBook i tillegg til den stasjonære pc'en. Den kan bli ganske varm, så man bør ikke ha den på fanget, men det går fint å ha den ved arbeidsplassen sin. Anbefaler å oppgradere ram'en. Vi har 2 gb ram nå, og det merkes stor forskjell i forhold til de opprinnelige 512 mb.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Jeg ønsker meg en laptop med fint design. Skal ikke ha mac. Aller helst ville jeg hatt en hvit en eller kanskje en svart. Muligens en i sølv. Men ser at det er lite av det i Norge, spesielt hvite. Noen som vet om noen fine laptoper som skiller seg litt fra de standard grå maskinene? ← Jeg hører på deg at du bare må ha en LG LW20 Express. De er råkekre Finnes i rød, blå, sølv og hvit. LGs lekreste..
TheHairyToothfairy Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Her er rett og slett et bilde av lekkerbisken. Grisefornøyd med min, har alt man trenger. Slår støvlene av Acer 4006'en jeg hadde før, og banker langflat alle mulige gayishe Macs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå