Gå til innhold

er det for mange????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kim Erik Lokker

Om 7 er for mange vet du best selv - det kan vel tenkes at et par av dem ikke var spesielt minneverdige... :oops:

Jeg tipper antallet er temmelig gjennomsnittlig.

Ellers er min påstand at når det gjelder seksuell erfaring er antall ganger du har elsket MYE viktigere enn antallet du har elsket med...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke vært så bekymret for antallet rent moralsk, men ville vært redd for at jeg bare ville være "en i rekken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg tipper antallet er temmelig gjennomsnittlig

Kim Erik Lokker, kan du forklare begrepet gjennomsnitt?

Du mener altså at sex med 2-4 forskjellige er et antall langt under gjennomsnittet for 18-årige jenter?? :o Du er klar over at for hver jomfru på 18 år, må det finnes ei som har vært borti 14 stykker for å opprettholde ditt påståtte gjennomsnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Fælt så teoretisk anlagte gjester det var her i dag, da!

Jeg anbefaler deg et praktisk eksempel. Gå naken ut i hagen, ta en bøtte full med snø over hodet og stå i en balje med nykokt vann. Hvis vannet holder 90 grader, luften null grader og snøen minus tre grader vil du oppleve et gjennomsnitt på 29 grader.

Rene sy(n)den, med andre ord.

Deretter kan du gå inn og stille flere fornuftige spørsmål.

*snork* :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Du 18 årige pike som spurte: Bare utfold deg du!!!

Prøv dog å plukke frem de gode elskerne og advar vennene imot de dårlige.

Erfarne fjellfolk lytter til værvarslerne. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig synes 7 stykker er mye for en 18 åring. Men det er MIN mening, og jeg har ingen rett til å dømme deg.

Jeg ønsker deg lykke til og husk: alltid ha sex frivillig og bruk prevensjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Denne Embla s

Hei du din "nok en gjest"!

Hvorfor gjøre seg så vanskelig? Jeg mener seff at du ikke[/i] kan si noe om jente 18 års IQ på grunnlag av denne sparsomme opplysningen og at jeg syns det er ufint å trekke fram IQ i denne sammenhengen.

For å illustrere dette trakk jeg fram JFK, som lå med mange, men som slett ikke var kroppsarbeider (syns i tillegg det er ganske ufint å sette likhetstegn mellom ulike former for håntverksyrker og IQ. Tror ikke du blir noen dyktig snekker hvis du er dum, for å si det sånn).

Det har vært et hylekor uten like fra diverse gjestegutter som ikke vil at jentene de ligger med skal ha hatt særlig amnge før dem, derfor dette at det kanskje bare gjelder jenter, mens gutter kan ligge med mange (jomfruer).

For å underbygge poenget mitt ytterligere, trakk jeg fram Dagbla' undersøkelser som sier stikk motsatt av forumets moralister

bla bla bla,

Mitt poeng er kun dette: Du kan ikke bedømme jentas IQ på bakgrunn av disse opplysninger, det at hun reflekterer over problemstillingen viser at hun slett ikke er dum

Skjønner?

Stoor og varm klem fra "Denne Embla s" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Først og fremst, jeg tror ikke det er noen sammenheng mellom yrke & utdanning og seksual atferd. For det andre, går det ikke an sette likhetstegn mellom yrke & utdanning og IQ. Det finnes uttalige smarte snekkere (for å bruke det som eksempel) her i landet.

Det virker derimot som du har litt tro på denne sammenhengen:

For å underbygge poenget mitt ytterligere, trakk jeg fram Dagbla' undersøkelser som sier stikk motsatt av forumets moralister

Det er forresten bare ett innlegg i denne tråden som direkte antyder det du mener flere her gjør. Kun et innlegg som "bedømmer jentas IQ"! (Du finner det tidlig i tråden.)

Men nok om det.

Det har vært et hylekor uten like fra diverse gjestegutter som ikke vil at jentene de ligger med skal ha hatt særlig amnge før dem, derfor dette at det kanskje bare gjelder jenter, mens gutter kan ligge med mange (jomfruer).

Jeg tror de fleste "gjesteguttene" har et like kritisk syn på seg selv når det gjelder antall partnere som det de har til jenter.

Forstår ikke hvorfor du trekker konklusjoner utifra løse luften slik som du har gjort gjennom hele tråden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Hei du nok en gjest!

Hva mener du selv??

Hvordan vet du hvilke standard disse "guttegjestene som ikke vil ligge med jenter som har ligget med 7 stykker" har for seg selv? er du en an dem?

Jeg har ALDRI antydet at jeg ser sammenheng mellom snekker/dum. Jeg gjentar: Tror ikke folk med lav IQ vil lykkes spes godt som hverken snekker eller annet håntverk. Jeg har all verdens respekt for ethvert hederlig yrke og for intelligente mennesker og for andre individers seksualliv (så fremt det ikke er til skade for dem selv eller andre).

Moralister får passe på seg selv!!

Sånn! Nå kan du gå i gang med å radbrekke innlegget mitt og missforstå! versågod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du ikke er trygg nok på deg selv til å selv bedømme hva som er for mange sengepartnere, så synes jeg det er et tegn på at du ikke er moden nok til å leve så utagerende som det du gjør.

Jeg ville roet ned noen hakk hvis jeg var så usikker som du.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nok en gjest
Hvordan vet du hvilke standard disse "guttegjestene som ikke vil ligge med jenter som har ligget med 7 stykker" har for seg selv? er du en an dem?  

Hvor har du dette med at "guttegjestene" ikke vil ligge jenter som har ligget med 7 ifra? "Gutt og gjest" har tross alt vært sammen med ei som har ligget med 7, såvidt jeg husker. De kan vel mene at 7 er mange uten at du kommer med en slik påstand?

Siden de mener at 7 er mange, synes jeg det er naturlig å tro at de har et like kritisk syn på seg selv når det gjelder antall partnere som det de har til jenter. (Jeg har aldri skrevet "jeg vet")

Jeg har ALDRI antydet at jeg ser sammenheng mellom snekker/dum.

Selvfølgelig har du ikke det. Det jeg mente var, kanskje du så en sammenheng mellom høyt utdannede mennesker og deres seksuelle atferd, siden du støttet deg til diverse undersøkelser... :wink:

Hva jeg mener? Det har jeg i grunnen svart på tidligere: 7 er mange for en 18-åring. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Denne embla s

Hei du din "nok en gjest"!

Vi kan vel være enige om at du syns det er for mange og jeg syns det er for mange hvis hun selv har problemer med antallet, videre ser ingen av oss sammenheng mellom yrke/antall partnere, Da er vi jo rimelig enige vi to da?! :lol:

Klem fra "denne Embla s"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...