Gjest Tibz Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg sliter med to flekker, ser skitten ut... Noen som har gode råd til meg?
Gjest Tigerjente Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Hva med å gå til en hudpleier å snakke med de om problemet ditt? Vet det finnes kremmer som er spesiallaga til dette, og som skal gjøre pigmentflekker lysere eller mørkere alt etter hvilken type pigmentflekker det er, men jeg er ikke såpass inni hudpleier yrket enda at jeg vet hvilke.
Gjest Tibz Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hva med å gå til en hudpleier å snakke med de om problemet ditt? Vet det finnes kremmer som er spesiallaga til dette, og som skal gjøre pigmentflekker lysere eller mørkere alt etter hvilken type pigmentflekker det er, men jeg er ikke såpass inni hudpleier yrket enda at jeg vet hvilke. ← Jeg skal dra til hudpleier, men hadde lyst å høre om det var noen som har gode råd
Gjest Tigerjente Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Aha! Har søkt litt og fant ut at noen som har vært plaget med det har hatt god effekt av Super gladin anti pigment krem, den har solfaktor 15 og beskytter mot nye pigmentflekker. Den kan kjøpes på helsekostbutikker. Ingen kan love at den virker på DIN hud, men det er vel verdt ett forsøk? Gå på helsekostbutikken og hør med de du, de som jobber der har som regel litt peiling på produktene sine.
villemo69 Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Datteren min har vært veldig plaget med det i perioder. Vi ble anbefalt fra apoteket å smøre på Lamisil (egentlig et middel mot fotsopp :hår: ) og det har funket kjempebra!!!
Gjest Tibz Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg skal definitivt til helsekostbutikken! Tusen takk Tigerjente! Jeg for vel tusle meg til apoteket å høre med de hvis ikke Super gladin anti pigment krem funker.... villemo69 Takker for svar! U are the best
Yme Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Jeg sliter med to flekker, ser skitten ut... Noen som har gode råd til meg? ← Det er mange som syns det er stilig når folk har sånne særegenheter! Syns du skal drite i det, jeg... Det gjør vel ikkeno om det er sån, gjør det det a?
Gjest Tibz Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Det er mange som syns det er stilig når folk har sånne særegenheter! Syns du skal drite i det, jeg... Det gjør vel ikkeno om det er sån, gjør det det a? ← Vel, det er vel ikke akkurat så mange rundt meg så kommenterer de, men jeg føler at de stirrer på flekkene og unngår å se meg i øynene.... -men skulle ønske jeg klarte å drite i dem
Oda Sofie Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Har ei venninne som har slike, har holdt på å prøve å fjerne dem med diverse medikamenter fått av hudlege, men det har så langt ikke vært vellykket. Men hun har fått beskjed av at det kan komme av hormoner i prevensjonsmiddel, så slike er visst helt uaktuelt å bruke nå. I tillegg er det om å gjøre å unngå sol, da de blir tydeligere da. Så hun har gått med caps og solbriller hele sommeren i tillegg til solfaktor 30, og det har hjulpet. Ikke at de forsvinner altå, men de viser ikke. Hun syns jo de gjør det da, men man må se godt etter for å se dem. Håper du finner ut av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå