Gjest vimse Skrevet 6. september 2006 #101 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har merbau laminat i stue og kjøkken og er veldig fornøyd med den røde tonen i gulvet, men... Man ser absolutt alt på det Fotmerker, potespor, fingermerker osv. Dessuten blir det ofte skjoldete etter vask... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #102 Del Skrevet 6. september 2006 Vi har kjøpt Jatoba parkett. Den er kjempefin syns vi, og jeg gleder meg til vi skal legge den! Men vi får stue på 35 kvm og skal i tillegg ha det på kjøkken og 1 soverom. Kommer litt ann på hvor stor stue man har syns jeg, om man skal ha mørkt eller lyst gulv. Malte gulv er kjempefint! Det finnes mye fine gulv. Sjekk ut Gulvnett. Vi kjøpte vårt der. VELDIG enkelt, raskt og greit! ← Men den dere har er kanskje litt mørk for en liten leilighet? Skal sjekke ut linken jeg! Vims: Det blir nok ikke merbau på gulvet, det tror jeg kan blir for mørkt? Pax: Vi har stor hjørnesoffa som det er god plass til to på. Vi har bare hatt overnattingsgjester 2 ganger siden vi flytta hit for 1,5 år siden så sovesoffa er nok ikke aktuelt hos oss. kanskje Lamadama vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. september 2006 #103 Del Skrevet 6. september 2006 Jo det er mulig det kan bli litt mørkt i en liten leilighet, siden stua mi er 40 kvadrat så blir det litt annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #104 Del Skrevet 6. september 2006 nå har jeg titta litt på linken Annie gav oss, og kanskje noen av disse hadde blitt fine?: antikk lakkert eik Brandy lakkert eik Jatoba. Den ser ikke så mørk ut her som på den linken din Annie? :klø: Tenkte jeg skulle bestilt vareprøver derfra, men da måtte jeg jobetale 150 kr for tre, og jeg ville hatt prøve på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #105 Del Skrevet 6. september 2006 Jo det er mulig det kan bli litt mørkt i en liten leilighet, siden stua mi er 40 kvadrat så blir det litt annerledes... ← Det er jo nesten hele leiligheten vår det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. september 2006 #106 Del Skrevet 6. september 2006 Jatoba. Den ser ikke så mørk ut her som på den linken din Annie? :klø: Tenkte jeg skulle bestilt vareprøver derfra, men da måtte jeg jobetale 150 kr for tre, og jeg ville hatt prøve på 4 ← Det er samme linken jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. september 2006 #107 Del Skrevet 6. september 2006 Heller Antikk eik enn vanlig lakkert eik. Syns vanlig eik er forferdelg kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #108 Del Skrevet 6. september 2006 Det er samme linken jo! ← Ok, jeg surrer litt... Heller Antikk eik enn vanlig lakkert eik. Syns vanlig eik er forferdelg kjedelig. ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #109 Del Skrevet 6. september 2006 Kan se ut til at vi kan miste leiligheten. Vi var på kontraktsmøte i dag og regna med at nå var alt i boks, men så fikk vi vite at medlemmer kan rappe den fra oss. Leiligheten kommer til å bli annonsert, og etter det har medlemmene 1 ukes frist til å ta den. Hadde kanskje vært greit av megeleren å informere oss om det litt før kontrakstmøtet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #110 Del Skrevet 6. september 2006 sniker meg inn her jeg :kgblunk: antikk eik var veldig fin, eik rustikk er også veldig fint (har dessverre ikke link eller noe...) jeg synes merbau er flott, men tenker på regnskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. september 2006 #111 Del Skrevet 6. september 2006 Kan se ut til at vi kan miste leiligheten. Vi var på kontraktsmøte i dag og regna med at nå var alt i boks, men så fikk vi vite at medlemmer kan rappe den fra oss. Leiligheten kommer til å bli annonsert, og etter det har medlemmene 1 ukes frist til å ta den. Hadde kanskje vært greit av megeleren å informere oss om det litt før kontrakstmøtet... ← ER DET MULIG??? Fløer virkelig med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #112 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er så sint på deres vegne Lamadama!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #113 Del Skrevet 6. september 2006 sniker meg inn her jeg :kgblunk: antikk eik var veldig fin, eik rustikk er også veldig fint (har dessverre ikke link eller noe...) jeg synes merbau er flott, men tenker på regnskogen... ← er den også ganske mørk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #114 Del Skrevet 6. september 2006 er den også ganske mørk? ← eik rustikk? tja, den er en mellomting, ikke rødbrun men den er fortsatt varm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #115 Del Skrevet 6. september 2006 eik rustikk? tja, den er en mellomting, ikke rødbrun men den er fortsatt varm! ← Da må jeg sjekke ut den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 6. september 2006 #116 Del Skrevet 6. september 2006 inne på gulvnett er det bilde av eik rustikk, men jeg synes den (jeg har sett) er finere i virkeligheten! synes forresten kirsebær så veldig fin ut der og (vet ikke hvordan jeg legger til link, hehehe...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #117 Del Skrevet 6. september 2006 Tror eik rustikk er litt for lyst for vår smak, men enig med at kirsebær så bra ut der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 6. september 2006 #118 Del Skrevet 6. september 2006 Kan se ut til at vi kan miste leiligheten. Vi var på kontraktsmøte i dag og regna med at nå var alt i boks, men så fikk vi vite at medlemmer kan rappe den fra oss. Leiligheten kommer til å bli annonsert, og etter det har medlemmene 1 ukes frist til å ta den. Hadde kanskje vært greit av megeleren å informere oss om det litt før kontrakstmøtet... ← Det burde megleren ha fortalt på forhånd. Er skikkelig dårlig gjordt at ikke dere har fått beskjed om det tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 6. september 2006 #119 Del Skrevet 6. september 2006 For en dårlig megler!!! Håper dere lar ham forstå at han har gjort en forferdelig dårlig jobb. :icon_mad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #120 Del Skrevet 6. september 2006 har funnet flisene! Eller de er ikke helt like, de virker mye lysere enn de vi har lyst på, men da får dere en anelse... her ser dere de mosaikkflisene vi har lyst til å bruke som pynteborder på badet. De er ganske anderledes.... Men jeg vil gjerne ha tilbakemelding! Bare husk at de vi har sett er mørkere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg