Gå til innhold

Kaoskontroll


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg har merbau laminat i stue og kjøkken og er veldig fornøyd med den røde tonen i gulvet, men... Man ser absolutt alt på det :overrasket: Fotmerker, potespor, fingermerker osv. Dessuten blir det ofte skjoldete etter vask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Jatoba parkett. Den er kjempefin syns vi, og jeg gleder meg til vi skal legge den! Men vi får stue på 35 kvm og skal i tillegg ha det på kjøkken og 1 soverom. Kommer litt ann på hvor stor stue man har syns jeg, om man skal ha mørkt eller lyst gulv.

Malte gulv er kjempefint! Det finnes mye fine gulv.

Sjekk ut Gulvnett. Vi kjøpte vårt der. VELDIG enkelt, raskt og greit!  :klappe:  :)

Men den dere har er kanskje litt mørk for en liten leilighet? Skal sjekke ut linken jeg!

Vims: Det blir nok ikke merbau på gulvet, det tror jeg kan blir for mørkt?

Pax: Vi har stor hjørnesoffa som det er god plass til to på. Vi har bare hatt overnattingsgjester 2 ganger siden vi flytta hit for 1,5 år siden så sovesoffa er nok ikke aktuelt hos oss. kanskje Lamadama vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er mulig det kan bli litt mørkt i en liten leilighet, siden stua mi er 40 kvadrat så blir det litt annerledes...

:ler:

Det er jo nesten hele leiligheten vår det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatoba. Den ser ikke så mørk ut her som på den linken din Annie? :klø:

Tenkte jeg skulle bestilt vareprøver derfra, men da måtte jeg jobetale 150 kr for tre, og jeg ville hatt prøve på 4 :sur:

Det er samme linken jo! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan se ut til at vi kan miste leiligheten. :grine:

Vi var på kontraktsmøte i dag og regna med at nå var alt i boks, men så fikk vi vite at medlemmer kan rappe den fra oss.

Leiligheten kommer til å bli annonsert, og etter det har medlemmene 1 ukes frist til å ta den. :grine:

Hadde kanskje vært greit av megeleren å informere oss om det litt før kontrakstmøtet... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

sniker meg inn her jeg :kgblunk:

antikk eik var veldig fin, eik rustikk er også veldig fint (har dessverre ikke link eller noe...)

jeg synes merbau er flott, men tenker på regnskogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut til at vi kan miste leiligheten.  :grine:

Vi var på kontraktsmøte i dag og regna med at nå var alt i boks, men så fikk vi vite at medlemmer kan rappe den fra oss.

Leiligheten kommer til å bli annonsert, og etter det har medlemmene 1 ukes frist til å ta den.  :grine:

Hadde kanskje vært greit av megeleren å informere oss om det litt før kontrakstmøtet...  :frustrert:

ER DET MULIG??? :overrasket::frustrert:

Fløer virkelig med dere. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker meg inn her jeg  :kgblunk:

antikk eik var veldig fin, eik rustikk er også veldig fint (har dessverre ikke link eller noe...)

jeg synes merbau er flott, men tenker på regnskogen...

er den også ganske mørk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

inne på gulvnett er det bilde av eik rustikk, men jeg synes den (jeg har sett) er finere i virkeligheten! synes forresten kirsebær så veldig fin ut der og (vet ikke hvordan jeg legger til link, hehehe...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan se ut til at vi kan miste leiligheten.  :grine:

Vi var på kontraktsmøte i dag og regna med at nå var alt i boks, men så fikk vi vite at medlemmer kan rappe den fra oss.

Leiligheten kommer til å bli annonsert, og etter det har medlemmene 1 ukes frist til å ta den.  :grine:

Hadde kanskje vært greit av megeleren å informere oss om det litt før kontrakstmøtet...  :frustrert:

Det burde megleren ha fortalt på forhånd. Er skikkelig dårlig gjordt at ikke dere har fått beskjed om det tidligere.

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet flisene!

Eller de er ikke helt like, de virker mye lysere enn de vi har lyst på, men da får dere en anelse...

her ser dere de mosaikkflisene vi har lyst til å bruke som pynteborder på badet.

De er ganske anderledes.... Men jeg vil gjerne ha tilbakemelding! Bare husk at de vi har sett er mørkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...