Gå til innhold

Kaoskontroll


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glem de. Du hadde jo lagt inn nye bilder, jo...

Ser skikkelig fint ut. Flisene på kjøkkenet var veldig spesielle, og jeg skjønner at du bruker litt tid til å venne deg til de. Men de var kule! Fint med mosaikkrand på badet. :)

Når blir det innflyttingsfest med samboeren som hovmester? :sjarmor:

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke være problem å lime rett på parketten Vampyra.

For selve veggen må du ha to lister, en i hver enda av veggen og

de må du skru fast i taket. Mener å huske at det skal være ei

list nederst på gulvet også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Det Tyr snakker om skjønte jeg lite av, så det hopper jeg over. Men nå har jeg også vært og sett på bilder!!!

De flisene på kjøkkenet likte jeg også!!! Sånne kunne jeg godt tenkt meg å ha på et kjøkken selv! (Og nei, jeg skriver ikke at jeg kunne tenkt meg å ha sånne på kjøkkenet mitt, for jeg tror ikke de ville passet inn på det kjøkkenet jeg har nå. Har ikke fått opp flis der enda forresten, men jeg vet utmerket godt hvilke jeg vil ha. Burde kanskje kjøpt dem før de forsvinner utav handelen...???)

Mosaikkflisene i dusjen kommer nok enda mer til sin rett når badet er ordentlig på plass, og de gjør seg. Hadde du satt meg på tanken for ca et år siden så hadde jeg nok kunne tenkt meg å gjøre noe lignende i dusjen vår ja...

Go girl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Sånn type:

Ææææsj!!!! Sånn ville jeg aldri gjort og du er bra dum som synes at det der er fint og antakeligvis også fullstendig intelligensløs og talentløs som tror at det skal gå an å få solgt leiligheten igjen.

Kanskje vi skal logge oss ut og legge inn noen sånne Tyr?

Eller er det kanskje for sent nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...