Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #381 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vurderer å kjøpe meg vanlig eikeplate til kjøkkenbenken istedet for den merbau plata jeg har bestilt. Den har enda ikke kommet og leverandøren vet ikke når den kommer. Eik er mye lettere å få tak i, så da er det håp å få den med en gang... Hva tror dere? Mørkt tre er jo veldig in nå, men hva om to år? kanskje det er lurest å gå for en eikeplate som er ganske tidløst? Da blir det mørkegrå fliser på veggen i stedet for de lyse marmorflisene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #382 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg får ikke lagt ut nye bilder for jeg kommer ikke inn på spacet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. oktober 2006 #383 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er praktisk Vampyra og tenker på lys. Grå fliser er sikkert stiligt, men de stjeler lys. *bare min mening* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. oktober 2006 #384 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg får ikke lagt ut nye bilder for jeg kommer ikke inn på spacet mitt ← Prøv en gang til. Den fungerer hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. oktober 2006 #385 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ville ikke valgt Eik, men det er fordi jeg aldri har syntes det er noe fint. Hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #386 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nja, nå er hele kjøkkenet hvitt og alle vegger tilnærmet hvite så da tror jeg ikke at mørke fliser gjør så mye. Veggfargen ble mye lysere enn vi trodde, så vi kunne likesågodt latt alt være hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #387 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ville ikke valgt Eik, men det er fordi jeg aldri har syntes det er noe fint. Hver sin smak. ← Egentlig så har ikke jeg likt eik før nå... Men jeg så det hos ei venninne som har samme kjøkken og det var utrolig fint. Og så ha vi jo kjøpt eikemøbler også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. oktober 2006 #388 Del Skrevet 23. oktober 2006 Daså, for mye hvitt blir litt kjedelig, enig i det. IKEA har en del fine benkeplate alternativ, bror min har en som jeg kunne ha valgt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #389 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja har titta litt, men vil ha heltre iallefall. Skal høre med snekkerkompis i morgen om hvilken pris jeg kan få gjennom han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. oktober 2006 #390 Del Skrevet 23. oktober 2006 Denne er heltre og ser bedre ut i virkligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. oktober 2006 #391 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ingen bilder i dag heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #392 Del Skrevet 24. oktober 2006 Skal legge ut bilder jeg Tyr! denne benkeplata skal vi kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #393 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg lagt ut noen nye bilder. ikke så mange dessverre, men jeg skal ta flere i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. oktober 2006 #394 Del Skrevet 24. oktober 2006 Bjørk er lekkert, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #395 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det skulle være eik da.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #396 Del Skrevet 24. oktober 2006 hmm den ville ikke linke til eik nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. oktober 2006 #397 Del Skrevet 24. oktober 2006 Skjønner ikke at dere legger varmekabler på det lekre gulvet på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #398 Del Skrevet 24. oktober 2006 Faktisk så har vi laget flisene gule De var egentlig helt ok, lys beige eller rosa tror jeg. Men vi har hatt på primer som gjør at det ble knallgult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #399 Del Skrevet 25. oktober 2006 Da er det vel tid for en ny liste? Kjøkken: - montere lys i to glasskap - Alt av strøm - Lyslist - Koble til oppvaskmaskin - Montere benkeplate - Koble til vann - Flislegge over benk - Montere rør fra vifte - Montere list under skap - Gulvlist - Montere dekkside - Glassbyggersteinvegg - Male vinduskarm - Montere taklyset Stue: - elektrisk - montere varmeovn - Male vinduskarm - Flekke tak i kantene - Male en vegg - Montere list på tapetvegg - List over utgang til gangen - Male listene ut mot gangen - Male dørkarmen til verandadør Soverom: - Male kant i tak - Feste siste gulvlist - Male vinduskarm - elektrisk - Feste garderobe i vegg - Montere skyvedører - Montere resten av skapet - 1 kantlist - Lys Gang: - Flislegge - Kantlist - Elektrisk - Feste dørcalling - Male dørkarm - Sette inn dør til bad Bad: - Legge membran - Senke tak - Sette inn spotter - Elektrisk - Flislegge - Montere toalett - Montere møbler - Koble til vann - Kjøpe dusjhjørne - Kjøpe kran - Kjøpe dusj Tror det var det... Bortsett fra alt av vasking, rydding og kasting av søppel.... Og selvfølgelig flytte inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. oktober 2006 #400 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er ikke så ille dette Vampyra. Det som tar litt tid er flislegginga. Elektrikeren har litt jobb, men ikke mer enn en dags arbeid. Ser at glassbyggerstein er inne på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg