Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #441 Del Skrevet 14. november 2006 Må ha en liten oversikt over de resterende tingene som skal være ferdig til lørdag rangert i rekkefølge: * Montere dør til bad * Montere vask på bad * Flislegge ferdig gangen * Montere garderobe * Senke tak på bad * Feste sokkellist * Bygge glassbyggersteinvegg * Sette opp resten av listene * Montere to skap på badet * Sette opp dusjhjørne * Hente seng * Feste lyslist på kjøkkenet * Sette opp gardiner * Sette opp lamper * Male dørlist i gangen * Male list på soverom * Feste dørhåndtak på kjøkken (3 stk) Garderoben setter jeg og søs opp i morgen, i tillegg monterer vi de resterende skapene. jeg kan også feste dørhåndtakene på kjøkkenet og male det som mangler. Hvis pappa får kappet de siste flisene kan jeg få satt opp de også. Pappa får sikkert montert den vasken i morgen kveld eller på torsdag. På torsdag kommer snekkern og hjelper pappa med å senke tak og sette inn døra på badet. Mulig de setter opp lyslist og sokkellist i tillegg. Jeg kan fuge gangen og sette opp gardiner og lamper. Mulig jeg kan bygge glassbyggerstein veggen også, evt snekker og pappa får fiksa det. Dusjhjørnet har vi ikke kjøpt enda, så det må vi ta når det kommer. Senga kan vi hente på lørdag kanskje? og resten av ryddinga kan jeg ta på fredag og lørdag sammen med sambo så det går nok bra! Det eneste kjipe er at elektrikeren ikke kommer før til uka så det blir ikke noe lys på badet før det, men det er forsåvidt greit nok, jeg har da massevis av stearinlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 15. november 2006 #442 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Lista ser overkommelig ut. ( nesten ) Endret 15. november 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #443 Del Skrevet 21. november 2006 Da er det stengetid for denne dagboka. Vi er mer eller mindre ferdige i leiligheten og er superfornøyde med resultatet. Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle gå og ta på flisene og kjenne det krible i magen av glede Takk til alle som har bidratt med råd og tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg